gelukkig welquote:
Ah well, morgen lekker naar Lego Pirates of the Caribbean. Een interview en de game spelen.quote:
In ieder geval met rugzak... en doorrennen terwijl je je even afsluit voor de omgeving... de treinreis heb je dan wel nodig om weer op adem te komen, maar je hebt wel je treinquote:Op maandag 21 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MET zware offshore tas??
en ik ben lui
Dat is het zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig welhet is ook een eindje rijden!
heb je sterke drank?quote:
quote:
marijkequote:
Nu wel even goed, maar het verleden heeft me geleerd dat dat niet lang zal durenquote:
Ook niet buiten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien wel een goed idee, maar helaas geen bad hier
snotterig vooral met een gevoelstemperatuur tussen de -10 en plus 50quote:
Zou ik geen eucalyptusspul ingooienquote:
Das wel een beetje frisquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wel buiten, maar dat water is 3 centimeter celsius
quote:
Haiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Moe maar goed en daar?
He GFquote:
Houd moed Bosquote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu wel even goed, maar het verleden heeft me geleerd dat dat niet lang zal duren
en met jou?
Huh wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
snotterig vooral met een gevoelstemperatuur tussen de -10 en plus 50
Whehehehe, ik zag de updatequote:
Een warme douche is vaak ook fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Toekito het volgende:
ik heb geen bad...............maar kan er wel 1 gebruiken om vooral mijn ge-pacemakerde schouder te kunnen laten ontspannen.
Welthuisquote:
Geniet ervanquote:
Zo laks als het maar kanquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor jou altijd
Hoe reageerde je manager nou op het vreugdevolle nieuws?
[..]
Woah, wat stond er eerst?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo laks als het maar kanMaar mijn dagelijkse collega's en manager zijn niet zo heel blij. Nou ja, hun probleem. Ik de mijn ding nu nog en begin april is het toedeledokie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |