Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de optie met de meeste stemmen verliest
Eetzequote:
Nah. Kliekjesgedoe vooral. En anders wel het feit dat we daar al 2800 topics = bijna een MIL-FUCKING-JOEN posts lang tegenaan zitten te loerenquote:
dat zeg ik toch nietquote:
quote:
Hoho, ik ben het gejank over de icons ook zat hoor, dus de ava's eruit vind ik heel goed. Maar deze mokken.... tja...quote:
Ik zie niet in waaromquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de oude nog wel opgeslagen hoor, maar laten we dit eerst nou eens proberen.
quote:
quote:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens op zich, maar okeequote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.
Kom je hier ook wat brengen?quote:
Dus? De oude weer terugquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.
zo maken ze ook een regeringquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom niet gewoon heel simpel alle ava's naast elkaar?
mijn ideequote:
dat vind ik ook nietsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!
En of dat nou zo'n succes was.
Best onduidelijk en chaotischquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, lelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij pechquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
ja de drankjes die nu in de p staan zijn echt te starbucks
Echt wel, ben een beetje verliefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |