Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
En die zijn allemaal van de ksc?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
13 mensen willen het houden zoals het is, er zijn 32 stemmers, 1 wil iets anders maar we weten niet wat en de andere 18 willen dus iets anders. Lijkt mij vrij duidelijk.
Het lijkt me dus van welquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En die zijn allemaal van de ksc?
dus de optie met de meeste stemmen verliestquote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
13 mensen willen het houden zoals het is, er zijn 32 stemmers, 1 wil iets anders maar we weten niet wat en de andere 18 willen dus iets anders. Lijkt mij vrij duidelijk.
Heb ik al aan gedachtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat trainen!
tot vanavond!
oh en DM.. vergeet Sebasser niet
Train ze en bis laterquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat trainen!
tot vanavond!
oh en DM.. vergeet Sebasser niet
Woah niet te blijquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
ik had al een ninja edit gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
lelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom niet gewoon heel simpel alle ava's naast elkaar?
zegt er een watquote:
Oh zeurde ik dan over de OP?quote:
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de optie met de meeste stemmen verliest
Eetzequote:
Nah. Kliekjesgedoe vooral. En anders wel het feit dat we daar al 2800 topics = bijna een MIL-FUCKING-JOEN posts lang tegenaan zitten te loerenquote:
dat zeg ik toch nietquote:
quote:
Hoho, ik ben het gejank over de icons ook zat hoor, dus de ava's eruit vind ik heel goed. Maar deze mokken.... tja...quote:
Ik zie niet in waaromquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de oude nog wel opgeslagen hoor, maar laten we dit eerst nou eens proberen.
quote:
quote:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens op zich, maar okeequote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.
Kom je hier ook wat brengen?quote:
Dus? De oude weer terugquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.
zo maken ze ook een regeringquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom niet gewoon heel simpel alle ava's naast elkaar?
mijn ideequote:
dat vind ik ook nietsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!
En of dat nou zo'n succes was.
Best onduidelijk en chaotischquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, lelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij pechquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
ja de drankjes die nu in de p staan zijn echt te starbucks
Echt wel, ben een beetje verliefdquote:
cool he. Ik denk alleen dat die deksel er wat al te makkelijk af flipt. Je kan hem dus niet vol met koffie gewoon in je tas flikkerenquote:
Zij ook nog op jou?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt wel, ben een beetje verliefd
Dat is wel minderquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool he. Ik denk alleen dat die deksel er wat al te makkelijk af flipt. Je kan hem dus niet vol met koffie gewoon in je tas flikkeren
Dit:quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best onduidelijk en chaotisch
Mag ik hopenquote:
quote:
PM grragquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OA![]()
Ik kwam net een bazenfoto tegen toen je je Stef stuntpiloot speelde.
Hier posten of PM'en?
Hoezo? 1tje per jaar?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn pollquotum voor 2011 en 2012 weer gehaald.
Nijnquote:
Als ik er voordelig op sta... Dat zal niet aangezien ik niet fotogeniek benquote:
Ja daar zit 3 man inquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo niet:
[SC] #245 [GZ] Verloren telefoon en roze pruiken
Lolquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 8 jaar.
Nieuwe gestemdquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, nog 1 poll dan.
Poll: Welke OP willen we nou?
• De nieuwe
• De oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb reuzeleuke foto's van je anders!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef OA het volgende:
[..]
Als ik er voordelig op sta... Dat zal niet aangezien ik niet fotogeniek ben
ik wou vragen of ik de poll mocht beinvloeden maar het hoeft niet zie ik...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, nog 1 poll dan.
Poll: Welke OP willen we nou?
• De nieuwe
• De oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
OAquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou vragen of ik de poll mocht beinvloeden maar het hoeft niet zie ik...
leuke afl vanaafquote:
De grote knal theorie volgens mij, iedereen kijkt het, maar ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vindenquote:
Ja, weet je hoe irritant?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
de PTA SC heeft elke OP iets bijzonders met het topicnummer. Maar daar zal koffie en thee wel een te smal vakgebied zijn
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De grote knal theorie volgens mij, iedereen kijkt het, maar ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden
sheldon mam komt omdat shelodn geen werk heeftquote:
Ja, dan moet je maar net inspiratie hebben, ik ben voor vrije tt keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor als je hem moet openen bedoel je?
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?
Ach. Heel die OP zal me ook finaal aan m'n bilnaad schimmelen. Weet je HOE nietboeiend?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!
Maar da's mijn mening! misschien vind jij het wel leuk
Mee eens en dan is het soms nog lastigquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar net inspiratie hebben, ik ben voor vrije tt keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |