Zij ook nog op jou?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt wel, ben een beetje verliefd
Dat is wel minderquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool he. Ik denk alleen dat die deksel er wat al te makkelijk af flipt. Je kan hem dus niet vol met koffie gewoon in je tas flikkeren
Dit:quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best onduidelijk en chaotisch
Mag ik hopenquote:
quote:
PM grragquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OA![]()
Ik kwam net een bazenfoto tegen toen je je Stef stuntpiloot speelde.
Hier posten of PM'en?
Hoezo? 1tje per jaar?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn pollquotum voor 2011 en 2012 weer gehaald.
Nijnquote:
Als ik er voordelig op sta... Dat zal niet aangezien ik niet fotogeniek benquote:
Ja daar zit 3 man inquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo niet:
[SC] #245 [GZ] Verloren telefoon en roze pruiken
Lolquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 8 jaar.
Nieuwe gestemdquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, nog 1 poll dan.
Poll: Welke OP willen we nou?
• De nieuwe
• De oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb reuzeleuke foto's van je anders!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef OA het volgende:
[..]
Als ik er voordelig op sta... Dat zal niet aangezien ik niet fotogeniek ben
ik wou vragen of ik de poll mocht beinvloeden maar het hoeft niet zie ik...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, nog 1 poll dan.
Poll: Welke OP willen we nou?
• De nieuwe
• De oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
OAquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou vragen of ik de poll mocht beinvloeden maar het hoeft niet zie ik...
leuke afl vanaafquote:
De grote knal theorie volgens mij, iedereen kijkt het, maar ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vindenquote:
Ja, weet je hoe irritant?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
de PTA SC heeft elke OP iets bijzonders met het topicnummer. Maar daar zal koffie en thee wel een te smal vakgebied zijn
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De grote knal theorie volgens mij, iedereen kijkt het, maar ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden
sheldon mam komt omdat shelodn geen werk heeftquote:
Ja, dan moet je maar net inspiratie hebben, ik ben voor vrije tt keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor als je hem moet openen bedoel je?
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?
Ach. Heel die OP zal me ook finaal aan m'n bilnaad schimmelen. Weet je HOE nietboeiend?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |