Omg wtfquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef -Penny- het volgende:
[..]
Oh echt?
Waar kan ik die kopen dan?
Misschien wel bij de Ikeaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef -Penny- het volgende:
[..]
Oh echt?
Waar kan ik die kopen dan?
-_-"quote:
Ik had em ook niet herkend hoor, is vast iets met breezers en onze onmoderne hipheidquote:
Breezers nog welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had em ook niet herkend hoor, is vast iets met breezers en onze onmoderne hipheid
die dingen zijn al zo oud als het internetquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had em ook niet herkend hoor, is vast iets met breezers en onze onmoderne hipheid
Ik ben er bang voorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Verkocht! Ik wil em ook![]()
Uhu, je kunt toch wel lezen?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
die dingen zijn al zo oud als het internet
Is toch gek, want vroeger zag ik ze nooit!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
die dingen zijn al zo oud als het internet
Jaaa, maar ik en breezersquote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, je kunt toch wel lezen?
Ik ben ook een breezersletjequote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, je kunt toch wel lezen?
Laat maarquote:
( * ^_- * )quote:
Een erg goede combi?quote:
mja dat wil niet zeggen dat ze er al niet waren hehquote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch gek, want vroeger zag ik ze nooit!
Pgr!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik ben ook een breezersletje
Ja alles gaat oke hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Alles goed daar? en ook met je ma?
Hoi lief meisjequote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat maarIk ga wel voor mijn paarse Lada
Doe mij maar appelsapquote:
Er zit iets in je oog en er zijn meteorieten op je oren geland?quote:
Fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alles gaat oke hoor![]()
[..]
Hoi lief meisje
Blosjesquote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit iets in je oog en er zijn meteorieten op je oren geland?
Misschien in sub doenquote:
Neequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit iets in je oog en er zijn meteorieten op je oren geland?
Nonsens, ik dronk al veel te veel op haar leeftijdquote:
Zoals ik al zei; doe mij maar appelsapquote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nonsens, ik dronk al veel te veel op haar leeftijdKortom: nijner, niet doen als je een toekomst wilt
Ja doe es niequote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Men krijgt wat hulp van dubbelgangers met een andere naam.
Dat hoort nietquote:
Maar daar zit ook alcohol inquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; doe mij maar appelsap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |