Is niks nieuws aan, iig van mij niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wordt er al een lijst bijgehouden van al deze openbaringen ?
Samzz en Wickyleaks spuiten, Peu en Sting houden van een vinger in hun reet....
Dankzij Opa en Oma (die 9 kinderen hebben gehad).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger was dat boek er niet eens, jij bent toch ook goed uitgekomen
Dat bestaat NIET!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mannen met een voorkeur voor corpulente vrouwen hoor.
beetje pret vet hou ik wel van hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mannen met een voorkeur voor corpulente vrouwen hoor.
Dikke tietenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
beetje pret vet hou ik wel van hoor
Je had het hier al vaker verteld ?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niks nieuws aan, iig van mij niet.
Ik had even niet door waar het over gingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mis je blijkbaar niks, tenzij je het uitvoeren ervan mist. Maar dan moet je ff bij jezelf te rade gaan
+1quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had het hier al vaker verteld ?
Dat laatste ja, maar de rest...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
BaffenAnaal-vingeren
Anaal geneukt worden
disclaimer: alles mits schoon uiteraard
Lief dagboek...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
dat ook,quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
en een paar billen waar je je nagels in kunt zetten zonder gelijk op het bot te zitten
ja waarschijnlijk in de posts over zijn wax ervaringenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik wel jaquote:
blijkbaar welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had even niet door waar het over ging
Opa en Oma hadden niet eens boeken, kan je nagaanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dankzij Opa en Oma (die 9 kinderen hebben gehad).
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk in de posts over zijn wax ervaringen
Ja, uiteindelijk en ik wilde het even duidelijk hebben voor ik gekke dingen ging schreeuwenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
en een paar billen waar je je nagels in kunt zetten zonder gelijk op het bot te zitten
Niet eens zwangerschapstestenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Opa en Oma hadden niet eens boeken, kan je nagaan
Kooksequote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om lekker te gaan koken
Fijne avond
fijne avondquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om lekker te gaan koken
Fijne avond
quote:
Tnx!quote:
Jij ontzettende vrouw.quote:
Ik wilde bijnaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
Dus toen ik een fotolijstje kwam brengen met daarin een foto van een positieve test
Ja al heb ik dagen zitten jankenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde bijnagaan posten.. toen dacht ik even aan wat er allemaal aan vooraf was gegaan.....
Wat zal jij daar blij mee zijn geweest zeg
doei en eetsequote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Wickyleaks het volgende:
Ik ga ook maar es douchen en koken (wordt mijn ontbijt....)
Ciao!
Mensen die schuldig zijn verdienen straf.quote:
Mwah, billen die twee keer zo breed worden als je je swans er in ramt heeft ook wel wat (overdreven gezegd).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Die zilveren zijn het zelfdequote:
En iemand die zonder zo'n voorafje zwanger is geraakt mag niet zo blij zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde bijnagaan posten.. toen dacht ik even aan wat er allemaal aan vooraf was gegaan.....
Wat zal jij daar blij mee zijn geweest zeg
In beide gevallen zou ik niet blij zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En iemand die zonder zo'n voorafje zwanger is geraakt mag niet zo blij zijn?
Oj! Wat voor straf?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die schuldig zijn verdienen straf.
Ik vind de gele leukerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zilveren zijn het zelfdeAndere kleur
Zelfs ik die dat dit niet het geval isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zilveren zijn het zelfdeAndere kleur
het kan beide wat hebben!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, billen die twee keer zo breed worden als je je swans er in ramt heeft ook wel wat (overdreven gezegd).
Schrikreactie. En toen van geluk.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
van geluk? of angst dat het misschien toch niet zo was?
Niks zwaars. Ik denk in de richting van vastbinden en een paar ferme klappen met de riem op de billen en de rug.quote:
Je hebt gelijk. Gespje is anders. Zilveren heeft kleinere gespjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs ik die dat dit niet het geval is
Oeiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zwaars. Ik denk in de richting van vastbinden en een paar ferme klappen met de riem op de billen en de rug.
een foto maken van een zwangerschapstest en dat inlijsten en uitdelen vind ik persoonlijk wat overdreven ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En iemand die zonder zo'n voorafje zwanger is geraakt mag niet zo blij zijn?
Nou, grote lul, krap kontje, best lastig hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
het kan beide wat hebben!
lekker makkelijk he
Maar voor iemand met een voortraject niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
een foto maken van een zwangerschapstest en dat inlijsten en uitdelen vind ik persoonlijk wat overdreven ja.
In Tally haar geval kan ik het me heel goed voorstellenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
een foto maken van een zwangerschapstest en dat inlijsten en uitdelen vind ik persoonlijk wat overdreven ja.
ik wel, goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar voor iemand met een voortraject niet?
Ik zie het verschil niet, maar goed
Je zou het ook gewoon kunnen zeggen idd. Of een boekje geven of wat dan ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat was het punt van mijn post waar dit gesprek mee begonquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
In Tally haar geval kan ik het me heel goed voorstellen
Nee joh, beetje meer glijmiddel.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, grote lul, krap kontje, best lastig hoor.
That's the spirit.quote:
Voor de ontvanger? ja sorry die kant ken ik niet.. ik geloof je op je woordquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, grote lul, krap kontje, best lastig hoor.
Klinkt niet alsof het op waterbasis is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
ja hele handige van durex, massageolie/glijmiddel in 1
Deze man, heeft wijsheid!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gewoon meer spugen, godverdomme.
denk ik niet want google zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het op waterbasis is.
Jij komt echt nooit in m'n kont, dat weet ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, fuck glijmiddel, beetje spugen is genoeg.
O Rly ?quote:
massageolie heb ik er toch meestal bij, dusja....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, fuck glijmiddel, beetje spugen is genoeg.
Eh nee, mochten wij het doen kom ik in een condoom (of in je mond)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt echt nooit in m'n kont, dat weet ik wel
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
O Rly ?
''Schat, nu je me vol hebt gesmeerd met die olie voel ik me ineens intiemer met je''
Massageolie... het klinkt een beetje alsof je dan altijd kussie kroel lieve seks hebt. Dat is heel af en toe best leuk... heel af en toe...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
massageolie heb ik er toch meestal bij, dusja....
Jij snapt best wat ik bedoelquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, mochten wij het doen kom ik in een condoom (of in je mond)
Ik vind juist niet intiemer.. Je glijdt er nu toch zo overheen..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
O Rly ?
''Schat, nu je me vol hebt gesmeerd met die olie voel ik me ineens intiemer met je''
Ik niet, masseren is overrated. Al helemaal als opwarmertje voor de seks.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
massageolie heb ik er toch meestal bij, dusja....
Ik heb er geen idee van, doe niet aan olie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind juist niet intiemer.. Je glijdt er nu toch zo overheen..
foute te snel genomen conclusies kom je hier wel vaker tegenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Massageolie... het klinkt een beetje alsof je dan altijd kussie kroel lieve seks hebt. Dat is heel af en toe best leuk... heel af en toe...
Harde seks kan niet met massageolie. Feit.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
foute te snel genomen conclusies kom je hier wel vaker tegen
Precies, het staat los van seks.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
Ik hou wle van een massage, of dat nu ergens toe leidt of niet. Lief heeft ook een massagecursus gedaan ooit
ik hou wel van masseren/gemasseerd worden...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet, masseren is overrated. Al helemaal als opwarmertje voor de seks.
jouw woorden, maakt het nog geen feit....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Harde seks kan niet met massageolie. Feit.
Glibberen is niet hard. Feit.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
jouw woorden, maakt het nog geen feit....
de mogelijkheden zijn eindeloos....quote:
jawel, maar dan glibber je dus niet meer. Feit staat.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
de mogelijkheden zijn eindeloos....
als ik nou de hele nacht/dag bezig ben.. kan ik dus niet lief en teder beginnen en uiteindelijk hard en wild eindigen? of andersom? of wat dan ook....
16 in 2009quote:
Slomequote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16 in 2009![]()
ooh kut, moet al in de bus zitten
was doenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis!
Boodschappen gedaan en in geruimd
Was opgehangen en nieuwe in de machine
Alleen nu nog eten.. Dat vergeet ik weer eens helemaal..
Whehe, ik doe het ook alleen maar omdat m'n broertje het nog niet gedaan heeft, en ik door m'n witte shirts heen benquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was doengoeie!
* littledrummergirl verzamelt was en mikt in de machine
maf is dat he! ik heb dat bij muziek in n dialectquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef vencodark het volgende:
Apart, ik heb ontdekt dat ik emotioneel geraakt wordt als ik iemand opera hoor en/of zie zingen.
Is dat positief?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maf is dat he! ik heb dat bij muziek in n dialect
nee, eerder genantquote:
Ja, kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, eerder genant
bedoel zoiets trouwens![]()
Misschien is twitter wat voor jou.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mezelf maar even bezig houden tot 9 uur en m'n bed in
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is twitter wat voor jou.
Gerard van Maasakkers...heldquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, eerder genant
bedoel zoiets trouwens![]()
Vanavond VIquote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mezelf maar even bezig houden tot 9 uur en m'n bed in
Eind van de week Bulletstorm, dan kan ik tenminste weer genadeloos schietenquote:
ik vind het mooi, melancholishquote:
Dat heb ik echt al jaren niet meer gekekenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Evie het volgende:
bleh geen zin meer in eten.. ach morgen is er weer een dag.. dan kan ik ook eten
Jawel ik mag prima niks eten.. al 5 dagen op rij gegeten hiervoor dus boeie...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dat denk, betekent niet dat jij dat ook mag vrouwtje
quote:
Ja verdorie, ben ook niet de goede persoon om je op je donder te geven he.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel ik mag prima niks eten.. al 5 dagen op rij gegeten hiervoor dus boeie...
Moet ik het maar weer doen danquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ben ook niet de goede persoon om je op je donder te geven he.
Jij geniet er net weer even te veel vanquote:
Zoeperdjequote:
Jij niet wou je zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij geniet er net weer even te veel van
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Look who's talking.
Zit je nog niet aan de wodka?
oeh een exenrel?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je me met rust laten en mij en mn vrienden stoppen lastig te vallen.
Nee, eerst etenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maag![]()
wat een plan
Ik heb heel vaak goede plannen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maag![]()
wat een plan
Alleen bij bepaalde mensenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Look who's talking.
Zit je nog niet aan de wodka?
Wat voor iets bijzonders is dat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn tampon uit de handel gehaald. Tijdje terug ook al het maandverband dat ik altijd gebruik. Flauw hoor.
Maar 'alle' tampons lijken toch eigenlijk op elkaar? Bedoel...ik ben daar niet zo kieskeurig in, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn tampon uit de handel gehaald. Tijdje terug ook al het maandverband dat ik altijd gebruik. Flauw hoor.
Ik eet morgen wel weer.. geen zin om op deze kankerdag mn humeur zwaarder te verneuken door met tegenzin te etenquote:
* Memento-Mori zet teleurgesteld de popcorn weer terugquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het even op een waarschuwing houden voor nu
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik eet morgen wel weer.. geen zin om op deze kankerdag mn humeur zwaarder te verneuken door met tegenzin te eten
Ach gewoon een andere kurk inproppen!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Wij vrouwen zijn geen wijnflessen!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach gewoon een andere kurk inproppen!
Maximum aantal druppelsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar 'alle' tampons lijken toch eigenlijk op elkaar? Bedoel...ik ben daar niet zo kieskeurig in, laat ik het zo zeggen.
Was het maar zo'n feest.. dan zou er al genoeg wijn in me zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn geen wijnflessen!
Anders wordt het pakje boos?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima gegeten maar ik heb nog een pakje koekjes liggen wat op moet.
Och ja, de ene is fijner in gebruik dan het andere.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximum aantal druppelsik heb nu een andere en merk echt verschil.
Heb net een zak m&m's opengemaakt en die moet leeg dan hequote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima gegeten maar ik heb nog een pakje koekjes liggen wat op moet.
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispertquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor iets bijzonders is dat dan?
Elk uur vervangen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximum aantal druppelsik heb nu een andere en merk echt verschil.
Rode!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. dan zou er al genoeg wijn in me zitten
Bijna! Maar het pakje koekjes is week of 5 vers gekocht door vriend, vrij dure koekjes. En er was ff twijfel hoelang die dingen nog goed zouden zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders wordt het pakje boos?
Tampons met vleugels?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispert
Nooit last van gehad. Ik gebruikte wel altijd maandverband string mét tampons. Bijv. voor de eerste dagen. Vond ik prettig. Maar die string verband hebben ze ook uit de handel gehaald. Jammer, ik vond het wel prettig.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispert
Vlieg 'm erinquote:
Nee, tampons met kruisraket, maandverband met vleugels. Maar alles is beter dan de katoenen lappen van vroeger!quote:
Heb jij die tijd nog meegemaakt ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar alles is beter dan de katoenen lappen van vroeger!
Van horen zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij die tijd nog meegemaakt ja?
Om op af te reageren toch welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben we niet nodig in deze tijd van de maand.
Heb je nooit nodig.. zijn over het algemeen een blik al niet waard...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben we niet nodig in deze tijd van de maand.
Ik kijk nooit TBBTquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder welke steen komjij vandaan?
Dan heb jij misschien teveel lelijke mannen in je omgeving? Ik vind er best veel een blik waard.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nooit nodig.. zijn over het algemeen een blik al niet waard...
TBBT?quote:
quote:
Ahaaaa.quote:
Oeh bahquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens ook boos en klaar met een paar mannen"vrienden" gister niks van ze gehoord
In Singles ook dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
The big bang theory? Ik dacht dat dat een algemeen geaccepteerde term was ondertussen.
Wat was er gister dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens ook boos en klaar met een paar mannen"vrienden" gister niks van ze gehoord
Een van de twee Becky'squote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaaa.
Ik linkte onlangs pas dat Elliot uit Scrubs, dingetje was uit Roseanne!![]()
Heel laat pas.
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like alwaysquote:
quote:
De 2e ja. Becky, was hm ff kwijt. Had haar nooit herkend, ik vind haar ook beetje standaard uiterlijk hebben eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like always
Dat is wel heel jammer ja. Verjaardag vind ik zelf ook best belangrijk als mensen zich dat herinneren.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like always
Goh, dan weet je dat je echt weinig in Singles komt: als je TBBT niet kent.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist hier, voor ik in singles kwam had ik er nog nooit van gehoord.
Niks mis met haar hoor. Leuke dame om naar te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
De 2e ja. Becky, was hm ff kwijt. Had haar nooit herkend, ik vind haar ook beetje standaard uiterlijk hebben eigenlijk.
Goed, die hoef ik dan ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb nog niet eens plaatjes gepost
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar kut ja, leuke vrienden dan
Oh, zeker niks mis mee! Heel leuk smoeltje. Maar ik vind haar niet opvallen verder, blond en leuk smoeltje.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met haar hoor. Leuke dame om naar te kijken.
ja hoor, een ECHTE vriend kwam op bezoekquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer ja. Verjaardag vind ik zelf ook best belangrijk als mensen zich dat herinneren.Lullig van ze.
Maar, toch gefeliciteerd van mij dan nog.Verder wel beetje leuke verjaardag gehad, ondanks dat?
[..]
Goh, dan weet je dat je echt weinig in Singles komt: als je TBBT niet kent.
Aah dat is fijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, een ECHTE vriend kwam op bezoekiemand waar ik tenminste echt op kan bouwen, die me heeft geholpen met verhuizing, erg gezellig, spelletjes gedaan (monopoly, lvensweg en regenwormen
)
Oh en bij de chinees wezen etenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah dat is fijn.iig leuke dag/avond gehad.
Als ik denk dat het is dat het is, is het inderdaad een toffe gast, maar ik ken hem niet zo goed als jijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, een ECHTE vriend kwam op bezoekiemand waar ik tenminste echt op kan bouwen, die me heeft geholpen met verhuizing, erg gezellig, spelletjes gedaan (monopoly, lvensweg en regenwormen
)
Hmmmmquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh en bij de chinees wezen eten
ja tis eend en eend is zo'n beetje mijn beste vriendje jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik denk dat het is dat het is, is het inderdaad een toffe gast, maar ik ken hem niet zo goed als jij
Eend?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja tis eend en eend is zo'n beetje mijn beste vriendje ja
Die ouwe bekende van zo'n 1,5 jaar geleden?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha een fokuser
[..]
zonder hem had ik hier niet gezeten(in deze kamer dus
)
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja tis eend en eend is zo'n beetje mijn beste vriendje ja
euhm hij heeft hier nooit gepost volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ouwe bekende van zo'n 1,5 jaar geleden?
Kan niet bezig blijven inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jamaar stiekem wist ik dat al, maar goed dit is de 101e kans die verpest wordt dus van mij part stikken ze erin en zakken ze lekker door de stront
Ooh ik had even iemand in gedachten, zodoende.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm hij heeft hier nooit gepost volgens mij
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan niet bezig blijven inderdaad.
Sterkte in iedergeval ermeequote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nopedus ben er wel klaar mee
ja supergezellig met eend altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja met Eend kan je ook best wel lachen. behalve een paar fokmeets heb ik hem ook een keer in de Effenaar en op het station in Eindhoven na een wedstrijd van PSV gezien.
Dan nog, vorige keer zat je ook al ermee dus zal zeker nog lastig zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik had 80 kansen geleden al moeten stoppen met kansen geven
jup maar zoals ik al wist t was altijd ik ik ik en als je dan niet eens de moeite neemt me te feliciteren dan is t wel duidelijk genoegquote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, vorige keer zat je ook al ermee dus zal zeker nog lastig zijn.
Is ook wel vrij kansloos inderdaad...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup maar zoals ik al wist t was altijd ik ik ik en als je dan niet eens de moeite neemt me te feliciteren dan is t wel duidelijk genoeg
hell, zelfs mn broer die ik verder nooit spreek smste me
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Kluts het volgende:
Gaat het hier nog over squirtende wijven en kerels die een vinger in hun reet willen?
Zo niet: Ja hoi.
Als je dat wil dan kan dat geregeld worden hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Kluts het volgende:
Gaat het hier nog over squirtende wijven en kerels die een vinger in hun reet willen?
Zo niet: Ja hoi.
Neuh, mijn sexleven hoeft niet op straat gesmeten te worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je dat wil dan kan dat geregeld worden hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoi
Is vaak wel het enige wat ze verdienen
t was geen familie maar iets waarvan ik dacht dat t goede vrienden warenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Kluts het volgende:
En MM, familie die kut doet op je verjaardag is klote.
Voor mij was het een reden om ze lekker de tering te laten krijgen.
Daar geldt hetzelfde voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was geen familie maar iets waarvan ik dacht dat t goede vrienden waren
ja hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje leuk in Maastricht M&M?
Hier ook!quote:
Ik ben hetero. Naast leuk ben ik namelijk ook nog saai en ouderwets.quote:
Ah mooi, lekker bezig dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoorvermaak me wel, nu 2 weken training van werk, studie kom mn tijd wel door
Ik ook, maar leek me een ultiem goede actie om lesbisch trachten te worden..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben hetero. Naast leuk ben ik namelijk ook nog saai en ouderwets.
Die tuinbroeken zijn toch niks voor jou joh met je voorkeur voor jurkjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Evie het volgende:
Ik ook, maar leek me een ultiem goede actie om lesbisch trachten te worden..
Ik zal eens overleggen met Beetman wat hij daarvan vind.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook, maar leek me een ultiem goede actie om lesbisch trachten te worden..
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry,
JIj bent inderdaad wel aardig
quote:
Wat een vrouw!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
Ik zal eens overleggen met Beetman wat hij daarvan vind.
Ik heb vroegah ooit een tuinjurk gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tuinbroeken zijn toch niks voor jou joh met je voorkeur voor jurkjes.
Dan ben ik kwa uiterlijk ook het vrouwtjequote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tuinbroeken zijn toch niks voor jou joh met je voorkeur voor jurkjes.
Zit je nu al onder de plak Klutsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen met Beetman wat hij daarvan vind.
me 2 lolquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroegah ooit een tuinjurk gehad.
En ik dan? Ik kan het me niet veroorloven om ook qua uiterlijk een manwijf te worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan ben ik kwa uiterlijk ook het vrouwtje
Erewoord?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Evie het volgende:
Dan ben ik kwa uiterlijk ook het vrouwtje
Jij kwa uiterlijk ook het vrouwtjequote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik dan? Ik kan het me niet veroorloven om ook qua uiterlijk een manwijf te worden.
Klaarblijkelijk. Het begin van het einde, als zelfs IK onder de plak kan zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit je nu al onder de plak Kluts
immer... ben alleen een vent van binnen wat betreft eerlijk en direct zijnquote:
Oh, dan worden we zo'n hot lesbisch stel, dat zie ik al wat meer zitten.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan worden we zo'n hot lesbisch stel, dat zie ik al wat meer zitten.
Dat klinkt weer een beetje zoals alle andere vrouwen die bi zijn omdat het zogenaamd geil is.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]en dan al die stomme kerels vanwie we het hoofd op hol jagen... die het nooit zullen meemaken
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt weer een beetje zoals alle andere vrouwen die bi zijn omdat het zogenaamd geil is.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Het begin van het einde, als zelfs IK onder de plak kan zitten.
En dan zeuren dat het niet over squirtende vrouwen met een vingen in hun gat mag gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan worden we zo'n hot lesbisch stel, dat zie ik al wat meer zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |