Nou, grote lul, krap kontje, best lastig hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
het kan beide wat hebben!
lekker makkelijk he
Maar voor iemand met een voortraject niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
een foto maken van een zwangerschapstest en dat inlijsten en uitdelen vind ik persoonlijk wat overdreven ja.
In Tally haar geval kan ik het me heel goed voorstellenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
een foto maken van een zwangerschapstest en dat inlijsten en uitdelen vind ik persoonlijk wat overdreven ja.
ik wel, goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar voor iemand met een voortraject niet?
Ik zie het verschil niet, maar goed
Je zou het ook gewoon kunnen zeggen idd. Of een boekje geven of wat dan ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat was het punt van mijn post waar dit gesprek mee begonquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
In Tally haar geval kan ik het me heel goed voorstellen
Nee joh, beetje meer glijmiddel.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, grote lul, krap kontje, best lastig hoor.
That's the spirit.quote:
Voor de ontvanger? ja sorry die kant ken ik niet.. ik geloof je op je woordquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, grote lul, krap kontje, best lastig hoor.
Klinkt niet alsof het op waterbasis is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
ja hele handige van durex, massageolie/glijmiddel in 1
Deze man, heeft wijsheid!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gewoon meer spugen, godverdomme.
denk ik niet want google zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het op waterbasis is.
Jij komt echt nooit in m'n kont, dat weet ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, fuck glijmiddel, beetje spugen is genoeg.
O Rly ?quote:
massageolie heb ik er toch meestal bij, dusja....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, fuck glijmiddel, beetje spugen is genoeg.
Eh nee, mochten wij het doen kom ik in een condoom (of in je mond)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt echt nooit in m'n kont, dat weet ik wel
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
O Rly ?
''Schat, nu je me vol hebt gesmeerd met die olie voel ik me ineens intiemer met je''
Massageolie... het klinkt een beetje alsof je dan altijd kussie kroel lieve seks hebt. Dat is heel af en toe best leuk... heel af en toe...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
massageolie heb ik er toch meestal bij, dusja....
Jij snapt best wat ik bedoelquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, mochten wij het doen kom ik in een condoom (of in je mond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |