Is niks nieuws aan, iig van mij niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wordt er al een lijst bijgehouden van al deze openbaringen ?
Samzz en Wickyleaks spuiten, Peu en Sting houden van een vinger in hun reet....
Dankzij Opa en Oma (die 9 kinderen hebben gehad).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger was dat boek er niet eens, jij bent toch ook goed uitgekomen
Dat bestaat NIET!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mannen met een voorkeur voor corpulente vrouwen hoor.
beetje pret vet hou ik wel van hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mannen met een voorkeur voor corpulente vrouwen hoor.
Dikke tietenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
beetje pret vet hou ik wel van hoor
Je had het hier al vaker verteld ?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niks nieuws aan, iig van mij niet.
Ik had even niet door waar het over gingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mis je blijkbaar niks, tenzij je het uitvoeren ervan mist. Maar dan moet je ff bij jezelf te rade gaan
+1quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had het hier al vaker verteld ?
Dat laatste ja, maar de rest...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
BaffenAnaal-vingeren
Anaal geneukt worden
disclaimer: alles mits schoon uiteraard
Lief dagboek...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
dat ook,quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
en een paar billen waar je je nagels in kunt zetten zonder gelijk op het bot te zitten
ja waarschijnlijk in de posts over zijn wax ervaringenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik wel jaquote:
blijkbaar welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had even niet door waar het over ging
Opa en Oma hadden niet eens boeken, kan je nagaanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dankzij Opa en Oma (die 9 kinderen hebben gehad).
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk in de posts over zijn wax ervaringen
Ja, uiteindelijk en ik wilde het even duidelijk hebben voor ik gekke dingen ging schreeuwenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
en een paar billen waar je je nagels in kunt zetten zonder gelijk op het bot te zitten
Niet eens zwangerschapstestenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Opa en Oma hadden niet eens boeken, kan je nagaan
Kooksequote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om lekker te gaan koken
Fijne avond
fijne avondquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om lekker te gaan koken
Fijne avond
quote:
Tnx!quote:
Jij ontzettende vrouw.quote:
Ik wilde bijnaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
Dus toen ik een fotolijstje kwam brengen met daarin een foto van een positieve test
Ja al heb ik dagen zitten jankenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde bijnagaan posten.. toen dacht ik even aan wat er allemaal aan vooraf was gegaan.....
Wat zal jij daar blij mee zijn geweest zeg
doei en eetsequote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Wickyleaks het volgende:
Ik ga ook maar es douchen en koken (wordt mijn ontbijt....)
Ciao!
Mensen die schuldig zijn verdienen straf.quote:
Mwah, billen die twee keer zo breed worden als je je swans er in ramt heeft ook wel wat (overdreven gezegd).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Die zilveren zijn het zelfdequote:
En iemand die zonder zo'n voorafje zwanger is geraakt mag niet zo blij zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde bijnagaan posten.. toen dacht ik even aan wat er allemaal aan vooraf was gegaan.....
Wat zal jij daar blij mee zijn geweest zeg
In beide gevallen zou ik niet blij zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En iemand die zonder zo'n voorafje zwanger is geraakt mag niet zo blij zijn?
Oj! Wat voor straf?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die schuldig zijn verdienen straf.
Ik vind de gele leukerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zilveren zijn het zelfdeAndere kleur
Zelfs ik die dat dit niet het geval isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zilveren zijn het zelfdeAndere kleur
het kan beide wat hebben!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, billen die twee keer zo breed worden als je je swans er in ramt heeft ook wel wat (overdreven gezegd).
Schrikreactie. En toen van geluk.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
van geluk? of angst dat het misschien toch niet zo was?
Niks zwaars. Ik denk in de richting van vastbinden en een paar ferme klappen met de riem op de billen en de rug.quote:
Je hebt gelijk. Gespje is anders. Zilveren heeft kleinere gespjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs ik die dat dit niet het geval is
Oeiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zwaars. Ik denk in de richting van vastbinden en een paar ferme klappen met de riem op de billen en de rug.
een foto maken van een zwangerschapstest en dat inlijsten en uitdelen vind ik persoonlijk wat overdreven ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En iemand die zonder zo'n voorafje zwanger is geraakt mag niet zo blij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |