Dan watquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag het er maar zo smakelijk uit.
i wishquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Wij mannen weten toch niet hoe het er echt uit ziet
quote:
Ik vind het ook altijd zo goor als collegas die dingen zomaar hopsakee open en bloot in het emmertje mikkenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag het er maar zo smakelijk uit.
Mja, ik ga het niet aanmoedigen iig... De eerste en laatste dag, a la, maar verder neequote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het graag willen en dat het wel es gebeurt vanwege wederzijdse geilheid.
Ielquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo goor als collegas die dingen zomaar hopsakee open en bloot in het emmertje mikken
Ik wacht gewoon eventjes, ik wil er niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat sponsje is keimakkelijk man! Je moet hem alleen even verwisselen als je hem een keer volgespoten heb
Maar dat hoef jij zelf natuurlijk niet te doen dat verwisselen
Mijn man ookquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon eventjes, ik wil er niks mee te maken hebben
Homo!quote:
Wachten zei rival netquote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een belangrijkere vraag is: hoe komen we er vanaf!
Mijn man zegt dat hij ze voelt en dat hij het een vervelend gevoel vindquote:Op maandag 21 februari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Homo!
Als ik echt geil ben, heb ik er geen moeite mee, moet er wel een douche/wasbak aanwezig zijn om t goed te reinigen achteraf.
Die snapt hetquote:
dan zit je er echt om verlegenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Homo!
Als ik echt geil ben, heb ik er geen moeite mee, moet er wel een douche/wasbak aanwezig zijn om t goed te reinigen achteraf.
we hebben het nu over spiraaltjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man zegt dat hij ze voelt en dat hij het een vervelend gevoel vind
Ik wil 't echt niet... Ik ken mezelf en het wordt een enorme kliederboel als ik zou gaan neuken als ik ongesteld benquote:Op maandag 21 februari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Homo!
NEUKSPONSJES!!!!!quote:
m.i.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil 't echt niet... Ik ken mezelf en het wordt een enorme kliederboel als ik zou gaan neuken als ik ongesteld ben
Ej Rivalquote:
wordt bij mij al een kliederboel zonder dat ik ongesteld benquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil 't echt niet... Ik ken mezelf en het wordt een enorme kliederboel als ik zou gaan neuken als ik ongesteld ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |