nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MietjeHeb je t wel eens ervaren dan?
En al mijn stille en niet zo stille aanbidders dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
zal ik je es ff laten komen zodat je spontaan wel lesbisch wordt?
Tja doe sowieso niet aan dikke vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang ze stil zijn heb je er toch niets aanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En al mijn stille en niet zo stille aanbidders dan?
weggooien dat boekquote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedje mag niet in de buurt van de verwarming staanStond in het hoe word je goede ouders boek!
Jammer, je mist watquote:
Als ze de tijd hadden om te schrijven, kunnen ze geen kinderen hebben gehad nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
weggooien dat boek
nee serieus, niet je kind gaan opvoeden zoals in HET boek staat... waarschijnlijk geschreven door iemand zonder kinderen
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Neen.... Doe wel aan hard to get
Die niet nee, maar de minder stille dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
zolang ze stil zijn heb je er toch niets aan
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Tja doe sowieso niet aan dikke vrouwenOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Tja doe sowieso niet aan dikke vrouwenHet meeste van mij is over een dikke (whehehe) 8 weken weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Het ledikantje kon hier ook nergens andersquote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
weggooien dat boek
nee serieus, niet je kind gaan opvoeden zoals in HET boek staat... waarschijnlijk geschreven door iemand zonder kinderen
Wacht... wat mis ik hier?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht... wat mis ik hier?Hebben we het nu over vingers in de kont van de man?
Hehe hehequote:
Dan mis je blijkbaar niks, tenzij je het uitvoeren ervan mist. Maar dan moet je ff bij jezelf te rade gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
je kan nooit te dik zijn als je zoveel aanbidders hebt...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die niet nee, maar de minder stille dan?
[..]
Oh
vroeger was dat boek er niet eens, jij bent toch ook goed uitgekomenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Het ledikantje kon hier ook nergens andersDus het staat niet waar het boek wilde dat het zou staan hoor
Je wilde de voorbinddildo alvast uit de kast halen?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
dat kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg mannen met een voorkeur voor corpulente vrouwen hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef Wickyleaks het volgende:
je kan nooit te dik zijn als je zoveel aanbidders hebt...
enne wie had het hier over monogamie? o-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |