Had ik ook ja. ik snapte er de bieten niet van dus heb het maar verwijderd.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Houniet het volgende:
Verward van dat kut Facebook, al die berichten, chat en verzoeken, ik word gek.
Ik voel me chaotisch!
Meisje tochquote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Beetje verward, gefrustreerd en moe van alles
quote:
Verliefd op een sukkelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef JustD1984 het volgende:
Gefrustreerd boos en moedeloos.
Waarom loopt de communicatie toch telkens zo fout en besluit Dhr Loser nu mij maar gewoon te negeren. Wel tegen andere zeuren maar niet bij mij verhaal halen.
Ik ben boos maar kan het niet kwijt, hij reageert niet meer en is zon loser en toch...
zucht, zo voel ik me dus
Aah ja, dat is kut he.. blijf jij er zo mee zitten..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef JustD1984 het volgende:
Gefrustreerd boos en moedeloos.
Waarom loopt de communicatie toch telkens zo fout en besluit Dhr Loser nu mij maar gewoon te negeren. Wel tegen andere zeuren maar niet bij mij verhaal halen.
Ik ben boos maar kan het niet kwijt, hij reageert niet meer en is zon loser en toch...
zucht, zo voel ik me dus
same here.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah ja, dat is kut he.. blijf jij er zo mee zitten..
Die ligt ergens in een hoekje van m'n buidelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, ik moet even mijn motivatie gaan zoeken..
* Crashed_crush wordt nieuwsgierigquote:
Beetje lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Crashed_crush het volgende:
[..]
* Crashed_crush wordt nieuwsgierig
Picsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef formerjellybean het volgende:
Spannend zal mijn Hello Kitty -taartje lukken , hij staat nu in de oven en ik ben ongeduldig aan het wachten. Wel lekker even creatief bezig zijn.
haha!quote:
Jeej!! Hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef zwartedoos het volgende:
EINDELIJK THUIS!!!sorry die caps moest effe![]()
![]()
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:40 schreef Yuki het volgende:
Licht in de stress voor vanavondmaar hoop wel dat het doorgaat!
Vervelendquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Druk... Ben bezig met het mierennest in de tuin weg te krijgen
Grappig, ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:40 schreef Yuki het volgende:
Licht in de stress voor vanavondmaar hoop wel dat het doorgaat!
ook hier es last van gehad. Huis, tuin en keuken middelen hielpen niet (zoals kokend water over die arme beestjes gieten). Later van dat rode stinkende poeder gekocht en heb ze niet meer ontdekt hiero... Nou ja, liever in de tuin dan in huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Druk... Ben bezig met het mierennest in de tuin weg te krijgen
Dat dus.quote:
Woah dat moet wel heel goed nieuws geweest zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef Soempie het volgende:
Zo blij dat ik op m'n werk door m'n benen gezakt ben en begon te huilen. Vervolgens bleek ook dat ik in een keer een flinke bloedneus had.Mensen zijn zich rotgeschrokken natuurlijk. Idioot dat je zo kunt reageren op ontzettend goed nieuws.
Zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah dat moet wel heel goed nieuws geweest zijn!
alvast gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben nu een rijke stinkerd door een behoorlijke schenking van m'n moeder, wat betekent dat m'n vriend en ik een huis kunnen kopen en ik de pil weg kan mieteren.
Tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben nu een rijke stinkerd door een behoorlijke schenking van m'n moeder, wat betekent dat m'n vriend en ik een huis kunnen kopen en ik de pil weg kan mieteren.
Oh wauw! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
Onverstandig? Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja soort van, een wellicht heel onverstandige...maar wel leuke...![]()
nu de code nogquote:
o ennequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef scrub_nurse het volgende:
totale nervous breakdownik heb de hele dag lopen janken
I feel your pain, oh boy, do I...quote:
quote:
dat kun je wel uitschakelen... Ik snap eigenlijk ook niet wat ik op al die social media mot... Zoveel interessants heb ik ook niet te delen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef Houniet het volgende:
Maar het gaat wel lekker.
En ik ben boos op Facebook met die kut mailtjes allemaal. 143 nieuwe berichten.
ja ik zit echt in de nesten gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I feel your pain, oh boy, do I...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Miam het volgende:
[..]
ja ik zit echt in de nesten gewoon.heb maar liefst 100 euro aan salaris ontvangen.
Zit in de ziektewet door rugklachten en heb officieel recht op 70% van m`n loon.
Salarisadministratie gelijk gebeld en deze zouden de rest overmaken,
heb echter nog steeds niets ontvangen en heb het wel nodig voor morgen. djeez.
ik voel me dus kut.
HAHA ja hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Xantalien het volgende:
![]()
Grappig, hoe muziek je zó vrolijk kan maken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
HAHA ja hier ook![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!1111111111
Ik sluit me hier even bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Wáárom zijn mensen toch zo negatiefIk helemaal blij
omdat ik iets gekocht had voor vakantie in een kookwinkel. Eerste reactie: 'Action!! Xenos!!'. Nee, daar vindt je dat niet. Bedankt dat je blij voor me bent dat ik blij om iets ben. Echt. Altijd hetzelfde, ik koop iets, ik doe iets, ik zeg iets en het is blijkbaar NOOIT goed. En als ik dáár weer wat van zeg heb ík het gedaan.
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths zijn paarse dekentje geeft...
Ah! Hoe gaat het met daten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja soort van, een wellicht heel onverstandige...maar wel leuke...![]()
Tijd om naar bed te gaan?quote:
hm dat had ik in het verleden ook wel wat vaker mogen doen. Had me een hoop verdriet bespaard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef Natalie78 het volgende:
Note to self...Luister naar je intuďtie.![]()
ik heb ook een lijstje gemaakt voor morgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
Goed. Ben een lijstje aan het maken en al afvinken wat ik al heb!
ILijstjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
ik dacht dat jij de hele dag ging slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:16 schreef scrub_nurse het volgende:
ik voel me nu al beter, vandaag s ff wat leuks gaan doen
quote:
jupsquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef Apotheose het volgende:
hoop dat ik morgen wakker word en dit hele gedoe een nachtmerrie wasMaar morgen is het weer =>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt ook van die sites waar je anoniem je verhaal en geheimen kwijt kan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef Apotheose het volgende:
kan nergens met mn gevoel en emoties heen.... Nergens...
\quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef Apotheose het volgende:
kan nergens met mn gevoel en emoties heen.... Nergens...
kwestie van doorzetten dan, totdat je iemand vind waarbij het klikt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef Apotheose het volgende:
ja hulp.. heb al een poging gedaan. 2x. Wil ook heus wel hulp en er over praten. Maar het zit zo ontzettend diep geworteld allemaal... En dan heb ik het idee dat het alleen bij praten blijft en thats it. Want de laatste keer dat ik er was , kwam ik er nog ellendiger vandaan dan hoe ik er heen ging.
nou ja. thx iig.
ik studeerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef candygirl het volgende:
[..]
kwestie van doorzetten dan, totdat je iemand vind waarbij het klikt.
Of iemand van je vrienden waar je dag en nacht op terug kan vallen mocht je willen praten?
Werk je nog?
maar als je al zolang echt ongelukkig bent misschien toch verdere hulp inschakelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik studeerNu vakantie...
En ja heb gelukkig wel iemand waar ik altijd bij terecht kan. Dat wel. Dus ja op zich kan ik dan wel mn emoties enzo kwijt maar goed... Dan ben ik t weer ff kwijt maar blijf er wel mee zitten. En net zat ik er gewoon weer es ff flink doorheen as usual. Thats why. iets rustiger nu. Thx
Herkenbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Mams kwam net ook nog even langs (ze moest plassen)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was een leuke avond, maar hij eindigde al om half 10
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Left you longing for more, ook niet verkeerd!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Left you longing for more, ook niet verkeerd!
Truequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]dan heb je wat om naar uit te kijken!
OT: Lekker hoor.
Wat heb je nou weer gedaan?quote:
duidelijkheid van wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het moet gewoon binnen nu en een paar dagen, het kan niet anders.Ik moet duidelijkheid hebben.
Dat is ook mijn nieuwe hobby geworden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Geen zin om te slapen. Wil eigenlijk praten met onbekende mensen over onbelangrijke dingen.
Zit je hier goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Geen zin om te slapen. Wil eigenlijk praten met onbekende mensen over onbelangrijke dingen.
Waar is het, weet jij dat? Ik ben zo in het centrum! Blof!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
op een verassingsconcert van blof aant wachten
same herequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:30 schreef Amandine het volgende:
Gestresst. Moet heel veel doen, maar het lukt me amper om me ergens toe te zetten.
Dat zo'n beetje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:30 schreef Amandine het volgende:
Gestresst. Moet heel veel doen, maar het lukt me amper om me ergens toe te zetten.
Ik vind het maar vrij kansloos.quote:
Dat ben je ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef Yuki het volgende:
Blij met m'n werk, m'n leven, m'n alles
Edit: en nu voel ik me ook nog eens verdomd mooi en sexy![]()
Zojuist gelezen en omg wat een reacties van BX.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef zwartedoos het volgende:
geirriteerd. Zal nog eens een topic openen in v&a
Jij bent SHE alweer vergeten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
FB lekker dier van plezierFok liefde van mijn leven
![]()
Wiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent SHE alweer vergeten?
why? wij hebben m ook opgezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef candygirl het volgende:
De film unfaithful aan het kijken......... krijg er een naar geoel bij
Je kunt beter Taken gaan kijken, die is vet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef candygirl het volgende:
De film unfaithful aan het kijken......... krijg er een naar gevoel bij
Ja zaten hier al in dubioquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kunt beter Taken gaan kijken, die is vet.
dank voor de lach op mijn gezicht!quote:
Ware liefdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dank voor de lach op mijn gezicht!
Maar in je fotoboek heb je blond haar!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ja zaten hier al in dubiomaar heb unfaithful al eens gezien met zwarte doos en veel wijn en een lang en emo gesprek gehad toen
net kick ass gekeken en mijn avond kan niet meer stukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kunt beter Taken gaan kijken, die is vet.
zo'n post wou ik ook nog maken, totdat ik na ging denken. dacht aan wat ik nou eigenlijk kwijt was, en wat dr nieuwe vlam nou eigenlijk had. ik moest lachen. en ik heb medelijden met hemquote:
is dat zo??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ja zaten hier al in dubiomaar heb unfaithful al eens gezien met zwarte doos en veel wijn en een lang en emo gesprek gehad toen
Echt wel! Kan best zijn niet in de bios, maar we hebben hem samen gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
is dat zo??Kzeg net tegen m dat ik m niet gezien had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |