dat kun je wel uitschakelen... Ik snap eigenlijk ook niet wat ik op al die social media mot... Zoveel interessants heb ik ook niet te delen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef Houniet het volgende:
Maar het gaat wel lekker.
En ik ben boos op Facebook met die kut mailtjes allemaal. 143 nieuwe berichten.
ja ik zit echt in de nesten gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I feel your pain, oh boy, do I...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Miam het volgende:
[..]
ja ik zit echt in de nesten gewoon.heb maar liefst 100 euro aan salaris ontvangen.
Zit in de ziektewet door rugklachten en heb officieel recht op 70% van m`n loon.
Salarisadministratie gelijk gebeld en deze zouden de rest overmaken,
heb echter nog steeds niets ontvangen en heb het wel nodig voor morgen. djeez.
ik voel me dus kut.
HAHA ja hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Xantalien het volgende:
![]()
Grappig, hoe muziek je zó vrolijk kan maken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
HAHA ja hier ook![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!1111111111
Ik sluit me hier even bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Wáárom zijn mensen toch zo negatiefIk helemaal blij
omdat ik iets gekocht had voor vakantie in een kookwinkel. Eerste reactie: 'Action!! Xenos!!'. Nee, daar vindt je dat niet. Bedankt dat je blij voor me bent dat ik blij om iets ben. Echt. Altijd hetzelfde, ik koop iets, ik doe iets, ik zeg iets en het is blijkbaar NOOIT goed. En als ik dáár weer wat van zeg heb ík het gedaan.
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths zijn paarse dekentje geeft...
Ah! Hoe gaat het met daten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja soort van, een wellicht heel onverstandige...maar wel leuke...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |