Had ik ook ja. ik snapte er de bieten niet van dus heb het maar verwijderd.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Houniet het volgende:
Verward van dat kut Facebook, al die berichten, chat en verzoeken, ik word gek.
Ik voel me chaotisch!
Meisje tochquote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Beetje verward, gefrustreerd en moe van alles
quote:
Verliefd op een sukkelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef JustD1984 het volgende:
Gefrustreerd boos en moedeloos.
Waarom loopt de communicatie toch telkens zo fout en besluit Dhr Loser nu mij maar gewoon te negeren. Wel tegen andere zeuren maar niet bij mij verhaal halen.
Ik ben boos maar kan het niet kwijt, hij reageert niet meer en is zon loser en toch...
zucht, zo voel ik me dus
Aah ja, dat is kut he.. blijf jij er zo mee zitten..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef JustD1984 het volgende:
Gefrustreerd boos en moedeloos.
Waarom loopt de communicatie toch telkens zo fout en besluit Dhr Loser nu mij maar gewoon te negeren. Wel tegen andere zeuren maar niet bij mij verhaal halen.
Ik ben boos maar kan het niet kwijt, hij reageert niet meer en is zon loser en toch...
zucht, zo voel ik me dus
same here.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah ja, dat is kut he.. blijf jij er zo mee zitten..
Die ligt ergens in een hoekje van m'n buidelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, ik moet even mijn motivatie gaan zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |