Jij bent SHE alweer vergeten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
FB lekker dier van plezierFok liefde van mijn leven
![]()
Wiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent SHE alweer vergeten?
why? wij hebben m ook opgezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef candygirl het volgende:
De film unfaithful aan het kijken......... krijg er een naar geoel bij
Je kunt beter Taken gaan kijken, die is vet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef candygirl het volgende:
De film unfaithful aan het kijken......... krijg er een naar gevoel bij
Ja zaten hier al in dubioquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kunt beter Taken gaan kijken, die is vet.
dank voor de lach op mijn gezicht!quote:
Ware liefdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dank voor de lach op mijn gezicht!
Maar in je fotoboek heb je blond haar!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ja zaten hier al in dubiomaar heb unfaithful al eens gezien met zwarte doos en veel wijn en een lang en emo gesprek gehad toen
net kick ass gekeken en mijn avond kan niet meer stukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kunt beter Taken gaan kijken, die is vet.
zo'n post wou ik ook nog maken, totdat ik na ging denken. dacht aan wat ik nou eigenlijk kwijt was, en wat dr nieuwe vlam nou eigenlijk had. ik moest lachen. en ik heb medelijden met hemquote:
is dat zo??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ja zaten hier al in dubiomaar heb unfaithful al eens gezien met zwarte doos en veel wijn en een lang en emo gesprek gehad toen
Echt wel! Kan best zijn niet in de bios, maar we hebben hem samen gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
is dat zo??Kzeg net tegen m dat ik m niet gezien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |