Woah dat moet wel heel goed nieuws geweest zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef Soempie het volgende:
Zo blij dat ik op m'n werk door m'n benen gezakt ben en begon te huilen. Vervolgens bleek ook dat ik in een keer een flinke bloedneus had.Mensen zijn zich rotgeschrokken natuurlijk. Idioot dat je zo kunt reageren op ontzettend goed nieuws.
Zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah dat moet wel heel goed nieuws geweest zijn!
alvast gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben nu een rijke stinkerd door een behoorlijke schenking van m'n moeder, wat betekent dat m'n vriend en ik een huis kunnen kopen en ik de pil weg kan mieteren.
Tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben nu een rijke stinkerd door een behoorlijke schenking van m'n moeder, wat betekent dat m'n vriend en ik een huis kunnen kopen en ik de pil weg kan mieteren.
Oh wauw! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
Onverstandig? Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja soort van, een wellicht heel onverstandige...maar wel leuke...![]()
nu de code nogquote:
o ennequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef scrub_nurse het volgende:
totale nervous breakdownik heb de hele dag lopen janken
I feel your pain, oh boy, do I...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |