Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wsl een beetje hetzelfde wat je niet mag na een keizersnede.. alleen duurt de periode iets langer...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie, het herstel is eigenlijk wel heftiger vind ik, wat je allemaal niet mag, enzo
ik heb geen ervaring daarmeequote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wsl een beetje hetzelfde wat je niet mag na een keizersnede.. alleen duurt de periode iets langer...
zijn die zo duur?? of het drukken van die logo's??quote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De logo's voor op de t-shirts.
Maar daar heb je toch van tevoren een offerte voor gehad, lijkt me, zodat je toen akkoord moest gaan met de prijs, of het aanbod naast je neer kon leggen?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De logo's voor op de t-shirts.
Graag gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve TT
[..]
ik heb geen ervaring daarmee
Maar goed ik wil haar wel zoveel mogelijk helpen
Logo's blijken 13 euro per stuk te kosten achteraf.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn die zo duur?? of het drukken van die logo's??
oops, dat scheeld een stukquote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Logo's blijken 13 euro per stuk te kosten achteraf.
Ipv 10 voor 13 euro wat we oorspronkelijk hadden verwacht.
Nee, we hebben we een blad gehad met de kosten per vierkante cm zeg maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch van tevoren een offerte voor gehad, lijkt me, zodat je toen akkoord moest gaan met de prijs, of het aanbod naast je neer kon leggen?
Pittigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Logo's blijken 13 euro per stuk te kosten achteraf.
Ipv 10 voor 13 euro wat we oorspronkelijk hadden verwacht.
zure les..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep 30x13 euro, reken maar uit.
hoi trevquote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
eindelijk pauze en dan ook maar een paar min
LL veel sterkte met je ma
Jep,quote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zure les..
maar wel weer wat geleerd...
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand die ene link waar je kan zien of iemand online is?
MSN gok ikquote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Misschien dit: http://forum.fok.nl/user/onlinequote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
He hoi!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens.. waar is sebasser gebleven in de OP
Dat klinkt eigenlijk wel logischer jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dit: http://forum.fok.nl/user/online
Die is zo te zien al een tijdje uit de OP, zonder dat iemand het gemerkt heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens.. waar is sebasser gebleven in de OP
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is zo te zien al een tijdje uit de OP, zonder dat iemand het gemerkt heeft.
Sorry, hai lievedquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke heeft me nog heul geen hoi gezegd
Vind ik ook ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks al het geneuzel over de OP moet die er toch echt in blijven hoor
Opgelost in deze OP. In 2853 was hij voor het laatst vermeldquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks al het geneuzel over de OP moet die er toch echt in blijven hoor
met het huidige tempo is dat een dag of 3?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opgelost in deze OP. In 2853 was hij voor het laatste vermeld.
Die prepaid dingen gebruiken in het buitenland wordt je niet echt vrolijk vanquote:
Haiquote:
Wat heb je gestemd?quote:
Ja, precies en ik zag ook dat heel veel niet in het buitenland werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die prepaid dingen gebruiken in het buitenland wordt je niet echt vrolijk van![]()
Maar bedankt voor het meedenken![]()
Wil eventueel in duitsland zo'n ding aanschaffendan is het weer wel te doen
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Kom ik beneden tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Mijn dag is zo fijn vandaag, en dat voor een maandag
hehe.. de kat in de (venster)bank en het mannetje in de zak.. iets zegt me dat het andersom "hoort"quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Werkze danquote:Op maandag 21 februari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja
[..]
Wat heb je gestemd?
[..]
Ja, precies en ik zag ook dat heel veel niet in het buitenland werkenMaar even goed uitzoeken dan
Ja bij mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. de kat in de (venster)bank en het mannetje in de zak.. iets zegt me dat het andersom "hoort"
veranderingenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo te zien gaat de op niet veranderen
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.quote:
veranderingenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
veranderingen![]()
alleenmaar vanwege het mobiel i'netten??
ik gebruik gewoon een computer hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die users er wel uit, het eeuwige gezanik over wanneer iemand in de OP komtquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.
ik heb ook nergens problemen meequote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Veranderingen zijn eng jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
veranderingen![]()
alleenmaar vanwege het mobiel i'netten??
ik gebruik gewoon een computer hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb ook nergens problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
kleiner want makkelijker te laden op mobiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat gekozen, ik snap sowieso het hele probleem niet, ik heb denk ik wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat gekozen, ik snap sowieso het hele probleem niet, ik heb denk ik wat gemist
Ja hoe durven zequote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ookvandaar dat ik vind dat het hetzelfde moet blijven..
een beetje storm in een KSC topic maken
wie eigenlijk ??quote:
1 persoon kan mobiel niet snel genoeg voorbij de op scrollen. Ligt aan toestel als je t mij vraagt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat gekozen, ik snap sowieso het hele probleem niet, ik heb denk ik wat gemist
De mensen met mobiel internetquote:
die persoon moet 's avonds gewoon lekker slapen en niet in bed mobiel internettenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
1 persoon kan mobiel niet snel genoeg voorbij de op scrollen. Ligt aan toestel als je t mij vraagt.
Verder vinden enkelen dat de uis in de op ons kliekerig maken.
en.. kliekjes zijn leukquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
1 persoon kan mobiel niet snel genoeg voorbij de op scrollen. Ligt aan toestel als je t mij vraagt.
Verder vinden enkelen dat de uis in de op ons kliekerig maken.
Op sommige mobiele telefoons wordt de pagina trager door de OP, omdat hij zo lang is. Maar ja, ook als je de plaatjes kleiner maakt, moeten ze nog worden geladen, dus dat zal weinig uitmaken, is alleen een cosmetische verandering dus en scheelt een paar regels scrollenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat die bb gebruiker voor zichzelf spreken. Mobiel scrollen gaat prima.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De mensen met mobiel internetIk heb ook nergens last van
Ik weet niet eens wie er ook alweer over zeurdequote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat die bb gebruiker voor zichzelf spreken. Mobiel scrollen gaat prima.
oh mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
Mij maakt dat hele gedoe over de OP niets uit, ben overal tevreden mee.
Ik ga bij jou langsquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er ook alweer over zeurdeCompleet zinloos, dus laten we het nu over leuke dingen hebben
![]()
Wie gaat er nog iets leuks doen deze week?
Hadden we toch maar een kamertje moeten boeken bij Gasthofquote:
krijg ik daar dan wel een t-shirt MET logo voor??quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
Zou er iemand een aandeel van ons bedrijfje willen kopen a 15 euro?
Zie edit, t-shirt kopen is ook mogelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
krijg ik daar dan wel een t-shirt MET logo voor??
Vanaf hier lezen: [KSC #2846] Met de treintjes over het strandquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Degene die dit op hun geweten hebben
Doe ik het voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien is users eruit laten een optie ja
maak dan een mooie banner voor de KSC
Tenslotte is iedereen welkom en kan me voorstellen dat door die UI's het wat kliekerig over kan komen. Tenslotte weten we allemaal wel zo'n beetje wie de vaste users zijn toch?
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga bij jou langs
verder moet ik ook gewoon morgen en donderdag werken
Sorry, dat gaat em op dit moment niet worden...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
Zou er iemand een aandeel van ons bedrijfje willen kopen a 15 euro?
Of T-shirt kopen is ook mogelijk
Ja, dat was een ander idee dat ik had, maar gisteren had ik geen zin meer om dat nog verder uit te werken. Zal van de week wel kijken of ik iets kan produceren als alternatief voorstel.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien is users eruit laten een optie ja
maak dan een mooie banner voor de KSC
Tenslotte is iedereen welkom en kan me voorstellen dat door die UI's het wat kliekerig over kan komen. Tenslotte weten we allemaal wel zo'n beetje wie de vaste users zijn toch?
mooi,quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen: [KSC #2846] Met de treintjes over het strand
En als ik teruglezend zie wie degenen zijn die de discussie begonnen, ben ik ook voorstander van laten zoals het is.
Iets leuks... Iets leuks... Nee, gaat m niet worden ben ik bangquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er ook alweer over zeurdeCompleet zinloos, dus laten we het nu over leuke dingen hebben
![]()
bijna lunch? vanavond eten?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets leuks... Iets leuks... Nee, gaat m niet worden ben ik bang.
Niks denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
De puberclub natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Als ik opschuif is er genoeg plekquote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Hadden we toch maar een kamertje moeten boeken bij Gasthof
ik zag de namen al.. waarom doen we moeite?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen: [KSC #2846] Met de treintjes over het strand
En als ik teruglezend zie wie degenen zijn die de discussie begonnen, ben ik ook voorstander van laten zoals het is.
Dan moet je daar voor zorgenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets leuks... Iets leuks... Nee, gaat m niet worden ben ik bang.
Zat er ook wel inquote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puberclub natuurlijk.
En ik heb geen plannen voor deze week, anders dan werken.
ik mengde me ook even in de discussie, ben ik dan ook een puberquote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puberclub natuurlijk.
En ik heb geen plannen voor deze week, anders dan werken.
Dat vraag ik me nu dus ook afquote:Op maandag 21 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag de namen al.. waarom doen we moeite?
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mengde me ook even in de discussie, ben ik dan ook een puber
Mja, tijd maken kan op zich wel, maar dat maakt het niet automatisch leuk hequote:Op maandag 21 februari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je daar voor zorgenLekker ergens tijd voor jezelf maken
[..]
Zat er ook wel in
Roeien met de riemen die je hebt. Het hoeft niet leuk te zijn, het kan toch ook even ontspannend zijn of gewoon even tijd voor jezelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, tijd maken kan op zich wel, maar dat maakt het niet automatisch leuk he?
Mja, komt wel weer goed. Aan het eind vn de week kijk ik vast wel terug op een paar leuke momenten...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt. Het hoeft niet leuk te zijn, het kan toch ook even ontspannend zijn of gewoon even tijd voor jezelf.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, komt wel weer goed. Aan het eind vn de week kijk ik vast wel terug op een paar leuke momenten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ [url=http://mijnmooistekiekjes/smilies/freesmilies/smiley-talk-fluister.gif]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://mijnmooistekiekjes/smilies/freesmilies/smiley-computer-lol.gif]afbeelding[/url] ]je faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet hoor, eerste plaatjes op Googlequote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spoiler![]()
en verder vind ik het niet echt een charmante dame
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
hedde ge gister die chick bij topgear gezien dan ???![]()
![]()
![]()
ik ben flieft
weer het niveau 10 dooien voor een dubbeltjequote:
ooh ik hou wel van dit soort domme actie filmsquote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
weer het niveau 10 dooien voor een dubbeltje![]()
Wel mooie blondine trouwens![]()
hmm, ziet er uit als een feel good moviequote:
Dat hangt er vanafquote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, ziet er uit als een feel good movie
Doettumijdatdonkerekoppiemaarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
Is dit nou dezelfde Amber Heard?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doettumijdatdonkerekoppiemaar...
Inpakken hoeft niet, ik neem haar zo wel...
denk het welquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
Is dit nou dezelfde Amber Heard?
[ afbeelding ]
wordt er ook een wakker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k is opeens weer bij de les
Wat doet ze dan bij Topgear?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk het wel
in topgear was ze niet zo heel erg blond
maar ach ik maak voor haar een uitzondering![]()
[..]
wordt er ook een wakker hoor![]()
![]()
auwquote:Op maandag 21 februari 2011 11:40 schreef DaMart het volgende:
* DaMart weet even niet meer hoe hij moet zitten.
Het schoot daarstraks in mijn rug, net onder mijn schouder.
even plat op de grond gaan liggen, wil nog wel eens helpen...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:40 schreef DaMart het volgende:
* DaMart weet even niet meer hoe hij moet zitten.
Het schoot daarstraks in mijn rug, net onder mijn schouder.
Ik zei nemen jaquote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
u zei nemen???
en een bepaald deel inpakken lijkt me wel
Ik ben op zoek...quote:
kleine mpgtjes.. ik zou nog even wachtenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zei nemen ja.
En welk deel van haar zou ik dan wel inpakken?
ze wordt geopereerd aan haar baarmoeder en blaasquote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef summer2bird het volgende:
Hallo![]()
LovelyLady, wat is er met je moeder?
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze wordt geopereerd aan haar baarmoeder en blaas
*rammel rammel*quote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kleine mpgtjes.. ik zou nog even wachten
Alhoewel met Amber Heard .....
Niet echt... en ze is nog bi ookquote:Op maandag 21 februari 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
*rammel rammel*![]()
En dan is Amber toch niet de meest verkeerde keuze hmm?
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt... en ze is nog bi ook
Mag ik haar vast wel even lenen he?
Uhm maar dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]...
Lenen? Lenen? Je mag meedoen.. Ook goed
?
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm maar dat wil ik helemaal niet![]()
Weet je wat, vergeet het maar, ik maak meer kans met mijn charme's dan jijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..].
Wat zou je er dan tegenover zetten?
Gamma!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wat, vergeet het maar, ik maak meer kans met mijn charme's dan jij
dus als je mazzel heb mag jij haar lenen...
Gedurende een periode van 9 maanden?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wat, vergeet het maar, ik maak meer kans met mijn charme's dan jij
dus als je mazzel heb mag jij haar lenen...
Succes.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens mijn kamer opruimen
Dank MPzoekbot.quote:
Nee, want ik ben niet vrolijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben zo moe![]()
Vertel eens iets vrolijks
![]()
Het is maandagquote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben zo moe![]()
![]()
De zon schijntquote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben zo moe![]()
![]()
Maar je kon maar zomaar gelijhk hebbenquote:
Dat is niet vrolijkquote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De zon schijnt![]()
De vogeltjes fluiten
Wel, want het is bijna weekendquote:
het is bijna weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben zo moe![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je kon maar zomaar gelijhk hebben![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De zon schijnt![]()
De vogeltjes fluiten
welnee johquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je kon maar zomaar gelijhk hebben![]()
...
De kippenragout ruikt weer heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben zo moe![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jaaaa Gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ff doen, hier op de uni te veel lui die meelezen op mijn scherm...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh okee..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet vrolijk.
Ja, nog maar 3 en een half uurtjesquote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De zon schijnt![]()
De vogeltjes fluiten
Ja, bijna m'n 2e weekendquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa Gezien!
Vanavond ff doen, hier op de uni te veel lui die meelezen op mijn scherm...
Oeh oeh oehquote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
[..]
De kippenragout ruikt weer heerlijk
En de zon schijnt![]()
Nee, het is gewoon maandagquote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Barretje80 het volgende:
de zon schijnt!
het is een beetje yellow monday
orange monday dan maar??
Loempiaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh![]()
En ik kreeg een loempia van een collega
[..]
Nee, het is gewoon maandagKomt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg dingen om vrolijk te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okee..
[..]
Ja, nog maar 3 en een half uurtjes
[..]
JaAl is het wel koud
[..]
Ja, bijna m'n 2e weekend![]()
WHAOH LOEMPIA!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh![]()
En ik kreeg een loempia van een collega
[..]
Nee, het is gewoon maandagKomt goed
Zou... Zou je denkenquote:
Kippenragoutquote:[..]
De kippenragout ruikt weer heerlijk
En de zon schijnt![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. er wordt de laatste tijd wel erg met vleeswaren gesmeten hierNee, een vietnameseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woah, lekker man
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hmm.. er wordt de laatste tijd wel erg met vleeswaren gesmeten hierFRIKANDEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN nee, die was absoluut NIET vegetarisch.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
met zo'n lekkere pittige saus?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een vietnameseWoah, lekker man
![]()
ahhh.. zo'n lekker krokante!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een vietnameseWoah, lekker man
![]()
hmm.. er wordt de laatste tijd wel erg met vleeswaren gesmeten hierdoe mijn dan 2 frikandellen speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met zo'n lekkere pittige saus?
dat vind ik altijd zo lekker
nou heb ik ook trekquote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..].
Echt, ik kan me misselijk vreten aan die dingen...
Ik geloof dat Muck redelijk gestoord van me werd, met die loempiatentjes op Lowlands en op het Zomerparkfeest...
vroegah ...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..].
Echt, ik kan me misselijk vreten aan die dingen...
Ik geloof dat Muck redelijk gestoord van me werd, met die loempiatentjes op Lowlands en op het Zomerparkfeest...
Een lekkere hapjes-meetquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah ...
maar.. een keer een vietnameese loempia meet doen??
OMG jaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah ...
maar.. een keer een vietnameese loempia meet doen??
*knuff*quote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou heb ik ook trek
vanavond voorzichtig aan de rijst met ragout beginnenheb er echt trek in
Sorry hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes, vind mobiel niet leuk
Oeh lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lekkere hapjes-meet
iedereen maakt wat lekkers
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lekkere hapjes-meet
koop een fatsoenlijke mobiel..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes, vind mobiel niet leuk
ik maak wel wat tapasquote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Wat een goed idee:
- groentesoep
- kippenragout
- quiche
- loempiaatjes
- ...
Ik denk het... ik doe gewoon af en toe een crackertje nu want ik merk dat ik wel honger heb maar teveel eten in 1 keer dat vind mijn buik niet tof...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG ja!
[..]
*knuff*![]()
Ja,... En dat je er trek in hebt is al weer een goed teken, toch?
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een fatsoenlijke mobiel..Zijn telefoon is prima...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in twente hebben ze nog niet zoooooooo'n snel mobiel internet zeker...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee, de saus zat er niet bijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met zo'n lekkere pittige saus?
dat vind ik altijd zo lekker
ik hou het nu alleen nog even bij crackers en heb net een broodje op
Joahquote:
Ik kan wel een lasagna ofzo bouwenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Wat een goed idee:
- groentesoep
- kippenragout
- quiche
- loempiaatjes
- ...
oeeeeeeeeeh tapasquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een fatsoenlijke mobiel..Hier slecht berijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine porties dan inddquote:Op maandag 21 februari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het... ik doe gewoon af en toe een crackertje nu want ik merk dat ik wel honger heb maar teveel eten in 1 keer dat vind mijn buik niet tof...
Heb net een broodje op...
mja.. met alle voorkeuren voor eten hierquote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
groentesoep kan nog wel, kippenragout is een volwaardig maaltijd joh
dat val niet onder hapjes
![]()
[..]
oeeeeeeeeeh tapas
quote:
Kippenragout kan best. Kleine porties, en niet teveel rijst erbij doen. EN heej, als trev en fha en ik er bij zijn......quote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
groentesoep kan nog wel, kippenragout is een volwaardig maaltijd joh
dat val niet onder hapjes
![]()
[..]
oeeeeeeeeeh tapas
*kuch*achterstandsgebied*kuch*quote:
Achterhoek.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*kuch*achterstandsgebied*kuch*
Je hebt gelijk, we maken samen wel sushiquote:
quote:
Ik kan ook de saus gewoon maken en dan ipv rijst ragoutbakjes doenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. met alle voorkeuren voor eten hier
moet er wel IETS bijzittten
Nee, want barretje deed tapasquote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we maken samen wel sushi![]()
Met van die minipasteitjesquote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Kippenragout kan best. Kleine porties, en niet teveel rijst erbij doen. EN heej, als trev en fha en ik er bij zijn......
Ik maak voor jou wel zonder vis, wedden dat je het wel lekker vindt!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wachtdat vind ik niet lekker
[..]
Ik kan ook de saus gewoon maken en dan ipv rijst ragoutbakjes doen
Dan help ik haar daar toch ook meequote:
Ja, preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met van die minipasteitjes
[..]
Ik maak voor jou wel zonder vis, wedden dat je het wel lekker vindt!En anders met tonijn en wasabi-mayo
Maar maar... visquote:Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met van die minipasteitjes
[..]
Ik maak voor jou wel zonder vis, wedden dat je het wel lekker vindt!En anders met tonijn en wasabi-mayo
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan help ik haar daar toch ook mee
Dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar maar... vis![]()
maar ik wil het wel proberen hoor
ja maar ik weet dat mijn buik vis gewoon niet fijn vindquote:Op maandag 21 februari 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd... Totdat ik het gewoon eens probeerde
![]()
...
Ik frituur de bitterballen welquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lekkere hapjes-meet
Probeer het nou maar gewoon, ik maak ook visloze dusquote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet dat mijn buik vis gewoon niet fijn vind
en tonijn vind ik gewoon niet lekker
Tonijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof, bij insiders?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probeer het nou maar gewoon, ik maak ook visloze dus
Oeh oeh oeh, ik mag Listerine gaan testen
Ow, op die fietsquote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik zit te twijfelen om bij buzzer of bij insiders aan te melden.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb jammergenoeg de Vichy test gemist
oh tof ik wil ook testen, nouja mijn vriend wil graagquote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
visloos is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met je zoenen, om een goed eindoordeel te kunnen gevenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is gelukkig geen onderdeel van de testquote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met je zoenen, om een goed eindoordeel te kunnen geven![]()
![]()
...
Mart gaat runderragout maken, en dan zelf bitterballen draaienquote:
quote:
Kortom: ga maar bitterballen makenquote:
Owquote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is gelukkig geen onderdeel van de test
Ik maak het toetje wel: pannenkoeken met roomijs en aardbeienquote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kortom: ga maar bitterballen maken
Mits DaAardbeien.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak het toetje wel: pannenkoeken met roomijs en aardbeien.
oeh jummiequote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jup, Life's a bummer baby, but that's got precious little to do with mequote:
Romeo Delta!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik van het voorjaar even nieuwe plantjes kopen.
Keequote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, Life's a bummer baby, but that's got precious little to do with me(het is dat ik op m'n werk zit, anders had ik het liedje er ook bijgepost
)
Je snapt het niet he?quote:
Met 1 seconde jaquote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet je sig weer eer aan.
[..]
Nee, leg eens uit?.
Slinger zequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb echt al veel mogen testen en heb er een wake-up light van gekocht
Maakt dat uit voor je sig dan?quote:
RD haalde ik er wel uit, maar de rest nietquote:EN Romeo Delta -> RD -> Regel Dat!
Stop je toch ffquote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef summer2bird het volgende:
Net mijn kast opgeruimd, nu heb ik geen zin meer om de rest te doen.
Salade plusquote:
Hoiquote:
Dankjequote:
Wisselt, kan ik weinig over zeggen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
Om de hoeveel tijd komen er nieuwe campagnes Marijke?
Okquote:Op maandag 21 februari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wisselt, kan ik weinig over zeggen...
Hoe was je date/waren je dates?quote:
nee dat dan weer nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben je ook ingeschreven bij Buzzer?
Zie pm.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was je date/waren je dates?
Okquote:
quote:
en koffiequote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik kippenragout ga eten vanavond
Buzzer is een toffe kerelquote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok![]()
Jij wel Marijke?
Ik kan de campagnes daar niet inzien, en wil eigenlijk weten of Buzzer ook interessant is.
ik zuurkool met worst en spekquote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik kippenragout ga eten vanavond
Tuurlijk wel.quote:
geweldigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Operatie is geslaagd en mijn mama die ligt op de uitslaapkamer
Ik vind van wel, maar daar heb je weinig aan natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok![]()
Jij wel Marijke?
Ik kan de campagnes daar niet inzien, en wil eigenlijk weten of Buzzer ook interessant is.
Jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |