Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wsl een beetje hetzelfde wat je niet mag na een keizersnede.. alleen duurt de periode iets langer...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie, het herstel is eigenlijk wel heftiger vind ik, wat je allemaal niet mag, enzo
ik heb geen ervaring daarmeequote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wsl een beetje hetzelfde wat je niet mag na een keizersnede.. alleen duurt de periode iets langer...
zijn die zo duur?? of het drukken van die logo's??quote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De logo's voor op de t-shirts.
Maar daar heb je toch van tevoren een offerte voor gehad, lijkt me, zodat je toen akkoord moest gaan met de prijs, of het aanbod naast je neer kon leggen?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De logo's voor op de t-shirts.
Graag gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve TT
[..]
ik heb geen ervaring daarmee
Maar goed ik wil haar wel zoveel mogelijk helpen
Logo's blijken 13 euro per stuk te kosten achteraf.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn die zo duur?? of het drukken van die logo's??
oops, dat scheeld een stukquote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Logo's blijken 13 euro per stuk te kosten achteraf.
Ipv 10 voor 13 euro wat we oorspronkelijk hadden verwacht.
Nee, we hebben we een blad gehad met de kosten per vierkante cm zeg maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch van tevoren een offerte voor gehad, lijkt me, zodat je toen akkoord moest gaan met de prijs, of het aanbod naast je neer kon leggen?
Pittigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Logo's blijken 13 euro per stuk te kosten achteraf.
Ipv 10 voor 13 euro wat we oorspronkelijk hadden verwacht.
zure les..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep 30x13 euro, reken maar uit.
hoi trevquote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
eindelijk pauze en dan ook maar een paar min
LL veel sterkte met je ma
Jep,quote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zure les..
maar wel weer wat geleerd...
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand die ene link waar je kan zien of iemand online is?
MSN gok ikquote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Misschien dit: http://forum.fok.nl/user/onlinequote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
He hoi!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens.. waar is sebasser gebleven in de OP
Dat klinkt eigenlijk wel logischer jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dit: http://forum.fok.nl/user/online
Die is zo te zien al een tijdje uit de OP, zonder dat iemand het gemerkt heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens.. waar is sebasser gebleven in de OP
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is zo te zien al een tijdje uit de OP, zonder dat iemand het gemerkt heeft.
Sorry, hai lievedquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke heeft me nog heul geen hoi gezegd
Vind ik ook ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks al het geneuzel over de OP moet die er toch echt in blijven hoor
Opgelost in deze OP. In 2853 was hij voor het laatst vermeldquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks al het geneuzel over de OP moet die er toch echt in blijven hoor
met het huidige tempo is dat een dag of 3?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opgelost in deze OP. In 2853 was hij voor het laatste vermeld.
Die prepaid dingen gebruiken in het buitenland wordt je niet echt vrolijk vanquote:
Haiquote:
Wat heb je gestemd?quote:
Ja, precies en ik zag ook dat heel veel niet in het buitenland werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die prepaid dingen gebruiken in het buitenland wordt je niet echt vrolijk van![]()
Maar bedankt voor het meedenken![]()
Wil eventueel in duitsland zo'n ding aanschaffendan is het weer wel te doen
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Kom ik beneden tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Mijn dag is zo fijn vandaag, en dat voor een maandag
hehe.. de kat in de (venster)bank en het mannetje in de zak.. iets zegt me dat het andersom "hoort"quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Werkze danquote:Op maandag 21 februari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja
[..]
Wat heb je gestemd?
[..]
Ja, precies en ik zag ook dat heel veel niet in het buitenland werkenMaar even goed uitzoeken dan
Ja bij mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. de kat in de (venster)bank en het mannetje in de zak.. iets zegt me dat het andersom "hoort"
veranderingenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo te zien gaat de op niet veranderen
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.quote:
veranderingenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
veranderingen![]()
alleenmaar vanwege het mobiel i'netten??
ik gebruik gewoon een computer hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die users er wel uit, het eeuwige gezanik over wanneer iemand in de OP komtquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |