Dat klinkt eigenlijk wel logischer jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dit: http://forum.fok.nl/user/online
Die is zo te zien al een tijdje uit de OP, zonder dat iemand het gemerkt heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens.. waar is sebasser gebleven in de OP
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is zo te zien al een tijdje uit de OP, zonder dat iemand het gemerkt heeft.
Sorry, hai lievedquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke heeft me nog heul geen hoi gezegd
Vind ik ook ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks al het geneuzel over de OP moet die er toch echt in blijven hoor
Opgelost in deze OP. In 2853 was hij voor het laatst vermeldquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks al het geneuzel over de OP moet die er toch echt in blijven hoor
met het huidige tempo is dat een dag of 3?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opgelost in deze OP. In 2853 was hij voor het laatste vermeld.
Die prepaid dingen gebruiken in het buitenland wordt je niet echt vrolijk vanquote:
Haiquote:
Wat heb je gestemd?quote:
Ja, precies en ik zag ook dat heel veel niet in het buitenland werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die prepaid dingen gebruiken in het buitenland wordt je niet echt vrolijk van![]()
Maar bedankt voor het meedenken![]()
Wil eventueel in duitsland zo'n ding aanschaffendan is het weer wel te doen
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Kom ik beneden tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Mijn dag is zo fijn vandaag, en dat voor een maandag
hehe.. de kat in de (venster)bank en het mannetje in de zak.. iets zegt me dat het andersom "hoort"quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Werkze danquote:Op maandag 21 februari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja
[..]
Wat heb je gestemd?
[..]
Ja, precies en ik zag ook dat heel veel niet in het buitenland werkenMaar even goed uitzoeken dan
Ja bij mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. de kat in de (venster)bank en het mannetje in de zak.. iets zegt me dat het andersom "hoort"
veranderingenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo te zien gaat de op niet veranderen
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.quote:
veranderingenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
veranderingen![]()
alleenmaar vanwege het mobiel i'netten??
ik gebruik gewoon een computer hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die users er wel uit, het eeuwige gezanik over wanneer iemand in de OP komtquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |