ik heb ook nergens problemen meequote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Laten zoals het is, heb op mobiel geen issues.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Veranderingen zijn eng jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
veranderingen![]()
alleenmaar vanwege het mobiel i'netten??
ik gebruik gewoon een computer hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb ook nergens problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
kleiner want makkelijker te laden op mobiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat gekozen, ik snap sowieso het hele probleem niet, ik heb denk ik wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat gekozen, ik snap sowieso het hele probleem niet, ik heb denk ik wat gemist
Ja hoe durven zequote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ookvandaar dat ik vind dat het hetzelfde moet blijven..
een beetje storm in een KSC topic maken
wie eigenlijk ??quote:
1 persoon kan mobiel niet snel genoeg voorbij de op scrollen. Ligt aan toestel als je t mij vraagt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat gekozen, ik snap sowieso het hele probleem niet, ik heb denk ik wat gemist
De mensen met mobiel internetquote:
die persoon moet 's avonds gewoon lekker slapen en niet in bed mobiel internettenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
1 persoon kan mobiel niet snel genoeg voorbij de op scrollen. Ligt aan toestel als je t mij vraagt.
Verder vinden enkelen dat de uis in de op ons kliekerig maken.
en.. kliekjes zijn leukquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
1 persoon kan mobiel niet snel genoeg voorbij de op scrollen. Ligt aan toestel als je t mij vraagt.
Verder vinden enkelen dat de uis in de op ons kliekerig maken.
Op sommige mobiele telefoons wordt de pagina trager door de OP, omdat hij zo lang is. Maar ja, ook als je de plaatjes kleiner maakt, moeten ze nog worden geladen, dus dat zal weinig uitmaken, is alleen een cosmetische verandering dus en scheelt een paar regels scrollenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat die bb gebruiker voor zichzelf spreken. Mobiel scrollen gaat prima.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De mensen met mobiel internetIk heb ook nergens last van
Ik weet niet eens wie er ook alweer over zeurdequote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat die bb gebruiker voor zichzelf spreken. Mobiel scrollen gaat prima.
oh mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
Mij maakt dat hele gedoe over de OP niets uit, ben overal tevreden mee.
Ik ga bij jou langsquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er ook alweer over zeurdeCompleet zinloos, dus laten we het nu over leuke dingen hebben
![]()
Wie gaat er nog iets leuks doen deze week?
Hadden we toch maar een kamertje moeten boeken bij Gasthofquote:
krijg ik daar dan wel een t-shirt MET logo voor??quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
Zou er iemand een aandeel van ons bedrijfje willen kopen a 15 euro?
Zie edit, t-shirt kopen is ook mogelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
krijg ik daar dan wel een t-shirt MET logo voor??
Vanaf hier lezen: [KSC #2846] Met de treintjes over het strandquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Degene die dit op hun geweten hebben
Doe ik het voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien is users eruit laten een optie ja
maak dan een mooie banner voor de KSC
Tenslotte is iedereen welkom en kan me voorstellen dat door die UI's het wat kliekerig over kan komen. Tenslotte weten we allemaal wel zo'n beetje wie de vaste users zijn toch?
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga bij jou langs
verder moet ik ook gewoon morgen en donderdag werken
Sorry, dat gaat em op dit moment niet worden...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
Zou er iemand een aandeel van ons bedrijfje willen kopen a 15 euro?
Of T-shirt kopen is ook mogelijk
Ja, dat was een ander idee dat ik had, maar gisteren had ik geen zin meer om dat nog verder uit te werken. Zal van de week wel kijken of ik iets kan produceren als alternatief voorstel.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien is users eruit laten een optie ja
maak dan een mooie banner voor de KSC
Tenslotte is iedereen welkom en kan me voorstellen dat door die UI's het wat kliekerig over kan komen. Tenslotte weten we allemaal wel zo'n beetje wie de vaste users zijn toch?
mooi,quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen: [KSC #2846] Met de treintjes over het strand
En als ik teruglezend zie wie degenen zijn die de discussie begonnen, ben ik ook voorstander van laten zoals het is.
Iets leuks... Iets leuks... Nee, gaat m niet worden ben ik bangquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er ook alweer over zeurdeCompleet zinloos, dus laten we het nu over leuke dingen hebben
![]()
bijna lunch? vanavond eten?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets leuks... Iets leuks... Nee, gaat m niet worden ben ik bang.
Niks denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
De puberclub natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Als ik opschuif is er genoeg plekquote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Hadden we toch maar een kamertje moeten boeken bij Gasthof
ik zag de namen al.. waarom doen we moeite?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen: [KSC #2846] Met de treintjes over het strand
En als ik teruglezend zie wie degenen zijn die de discussie begonnen, ben ik ook voorstander van laten zoals het is.
Dan moet je daar voor zorgenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets leuks... Iets leuks... Nee, gaat m niet worden ben ik bang.
Zat er ook wel inquote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puberclub natuurlijk.
En ik heb geen plannen voor deze week, anders dan werken.
ik mengde me ook even in de discussie, ben ik dan ook een puberquote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puberclub natuurlijk.
En ik heb geen plannen voor deze week, anders dan werken.
Dat vraag ik me nu dus ook afquote:Op maandag 21 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag de namen al.. waarom doen we moeite?
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mengde me ook even in de discussie, ben ik dan ook een puber
Mja, tijd maken kan op zich wel, maar dat maakt het niet automatisch leuk hequote:Op maandag 21 februari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je daar voor zorgenLekker ergens tijd voor jezelf maken
[..]
Zat er ook wel in
Roeien met de riemen die je hebt. Het hoeft niet leuk te zijn, het kan toch ook even ontspannend zijn of gewoon even tijd voor jezelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, tijd maken kan op zich wel, maar dat maakt het niet automatisch leuk he?
Mja, komt wel weer goed. Aan het eind vn de week kijk ik vast wel terug op een paar leuke momenten...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt. Het hoeft niet leuk te zijn, het kan toch ook even ontspannend zijn of gewoon even tijd voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |