nou heb ik ook trekquote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..].
Echt, ik kan me misselijk vreten aan die dingen...
Ik geloof dat Muck redelijk gestoord van me werd, met die loempiatentjes op Lowlands en op het Zomerparkfeest...
vroegah ...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..].
Echt, ik kan me misselijk vreten aan die dingen...
Ik geloof dat Muck redelijk gestoord van me werd, met die loempiatentjes op Lowlands en op het Zomerparkfeest...
Een lekkere hapjes-meetquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah ...
maar.. een keer een vietnameese loempia meet doen??
OMG jaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah ...
maar.. een keer een vietnameese loempia meet doen??
*knuff*quote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou heb ik ook trek
vanavond voorzichtig aan de rijst met ragout beginnenheb er echt trek in
Sorry hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes, vind mobiel niet leuk
Oeh lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lekkere hapjes-meet
iedereen maakt wat lekkers
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lekkere hapjes-meet
iedereen maakt wat lekkers
koop een fatsoenlijke mobiel..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kappen met die plaatjes, vind mobiel niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik maak wel wat tapasquote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Wat een goed idee:
- groentesoep
- kippenragout
- quiche
- loempiaatjes
- ...
Ik denk het... ik doe gewoon af en toe een crackertje nu want ik merk dat ik wel honger heb maar teveel eten in 1 keer dat vind mijn buik niet tof...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG ja!
[..]
*knuff*![]()
Ja,... En dat je er trek in hebt is al weer een goed teken, toch?
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een fatsoenlijke mobiel..Zijn telefoon is prima...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in twente hebben ze nog niet zoooooooo'n snel mobiel internet zeker...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, de saus zat er niet bijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met zo'n lekkere pittige saus?
dat vind ik altijd zo lekker
ik hou het nu alleen nog even bij crackers en heb net een broodje op
Joahquote:
Ik kan wel een lasagna ofzo bouwenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Wat een goed idee:
- groentesoep
- kippenragout
- quiche
- loempiaatjes
- ...
oeeeeeeeeeh tapasquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een fatsoenlijke mobiel..Hier slecht berijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine porties dan inddquote:Op maandag 21 februari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het... ik doe gewoon af en toe een crackertje nu want ik merk dat ik wel honger heb maar teveel eten in 1 keer dat vind mijn buik niet tof...
Heb net een broodje op...
mja.. met alle voorkeuren voor eten hierquote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
groentesoep kan nog wel, kippenragout is een volwaardig maaltijd joh
dat val niet onder hapjes
![]()
[..]
oeeeeeeeeeh tapas
quote:
Kippenragout kan best. Kleine porties, en niet teveel rijst erbij doen. EN heej, als trev en fha en ik er bij zijn......quote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
groentesoep kan nog wel, kippenragout is een volwaardig maaltijd joh
dat val niet onder hapjes
![]()
[..]
oeeeeeeeeeh tapas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |