+ Venezuela + gevlucht ergens anders heen, we zullen het binnen nu en een half uur wel horen denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geruchten van ruzie tussen de zoons van Ghadaffie? *AJE)
Deze: Hussein Sadeq Al Misurati?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat die Twitter-dude is die halverwege de demonstraties in Egypte een volledig onbetrouwbare bron werd.
Ze schakelen regelmatig over.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef bokaal het volgende:
Normale programmering nu @AJE: 'People and Power'. Over naar PressTV.
Nee die sultanpersoon.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze: Hussein Sadeq Al Misurati?
Iig worden 2 dingen gezegd op AJE, zonder dat dit kan worden bevestigd: Gadaffi is naar Venezuela gevlucht en er zijn vuurgevechten tussen de zonen van Gadaffi.
Geen livestream, wel YouTube filmpjes van dode mensen met veel bloed als je wilt? Ik werd er op een gegeven moment misselijk van.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef vosss het volgende:
Ja hoi ik kom net binnenlopen hier en hoor dat het goed loos gaat daar.
Hebben we een livestream? Ik heb al bier en popcorn klaar staan hier
Press TV.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef vosss het volgende:
Ja hoi ik kom net binnenlopen hier en hoor dat het goed loos gaat daar.
Hebben we een livestream? Ik heb al bier en popcorn klaar staan hier
quote:
Die herhaalt nu dingen die ik net op AJE hoorde.quote:
Hoe betrouwbaar is press tv?quote:
Thanks even kijkenquote:
Ahmadinejad en Chavez zijn vrienden. Als Kaddafi naar Caracas gaat dan zal Teheran wel op de hoogte zijn.quote:
Geen flauw idee, kijk er voor het eerst naarquote:
Dat idee had ik ook, maar een gerucht als breaking news brengen, maakt me aan het twijfelen.quote:
Op dit moment is niets en niemand betrouwbaar. De media-consument zal volwassen moeten worden en zelf na gaan denken.quote:
Brrrrr.1!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op dit moment is niets en niemand betrouwbaar. De media-consument zal volwassen moeten worden en zelf na gaan denken.
Voor een propaganda-zender zijn ze vast goed in wat ze doen .quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nummer 1 propaganda zender van Iran "erg goed" noemen.
Press TV is state-funded[11] and is a division of the Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). -- wikipediaquote:
Ik ben er altijd wel voor te vinden om dictators hun paleis in de fik te steken.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan denk ik dat straks z'n paleis in brand staat.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof niets tot het in de krant staat.
Al Arabyia heeft de afgelopen weken nog geen 1 keer iets correct bericht.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef Aloulou het volgende:
BREAKING – Alarabiya.net: Gaddafi is headed to Venezuela or Brazil on private jet
[i]Alarabiya news station is reporting in its live broadcast right now that a Gaddafi has left Libya on his private jet headed to either Brazil or Venezuela!i/i]
Duhquote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Press TV is Iraans?? (gezien de .ir)??
PressTV is inderdaad vrij snel met het plaatsen van geruchten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Al Arabyia heeft de afgelopen week nog geen 1 keer iets correct bericht.
Press tv brengt een gerucht wat ze zelf niet kunnen bevestigen als breaking news, dus lijkt me ook niet zo sterk.
Jij hebt iets tegen alles wat shia is.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nummer 1 propaganda zender van Iran "erg goed" noemen.
SA krijgt ook een revolutie, dus dat blijft verhuizen voor die dictators.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef tass het volgende:
Maarre, gaat Saudi Arabië al die dictators nou asiel verlenen straks? Dan word dat straks het gevaarlijkste land ter wereld met al die mafketels bij mekaar op een hoop...
Het is geen Egypte... Ook een van de redenen waarom er waarschijnlijk relatief weinig press-coverage is.quote:
Ja, doe daar eens wat aan!quote:
Nee, Ierland.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Press TV is Iraans?? (gezien de .ir)??
Op Al Jazeera heb ik ook alleen nog maar "daglicht"beelden gezien (maar ik heb er niet heel lang naar gekeken)quote:
Saudi Arabië komt als laatste aan de beurt denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef tass het volgende:
[..]
Ik ben er altijd wel voor te vinden om dictators hun paleis in de fik te steken.
Lekker vernederend iig!![]()
Maarre, gaat Saudi Arabië al die dictators nou asiel verlenen straks? Dan word dat straks het gevaarlijkste land ter wereld met al die mafketels bij mekaar op een hoop...
Ik kom net thuis uit Rotterdam. Ik vind het wel goed zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, doe daar eens wat aan!
Wil je niet zulke enge dingen zeggen zo vlak voor bedtijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op dit moment is niets en niemand betrouwbaar. De media-consument zal volwassen moeten worden en zelf na gaan denken.
Chavez, wat doe jequote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gaddafi, Chavez seek a new definition of terrorism
quote:OK, Reuters just confirmed earlier tweets army special brigade joining the people & liberating Benghazi
Lol, Reuters is ook hopeloos traag.quote:
Lijkt me eerlijk gezegd erg sterk dat hij het land verlaat. De protesten in hoofdstad Tripoli zijn niet eens echt op gang gekomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Dinaridar het volgende:
Zo, enkele uren de situatie in Libië niet gevolgd maar de ontwikkelingen gaan razendsnel zo te zien. Nu zelfs onbevestigde geruchten dat Ghadaffi gevlucht is. Persoonlijk achtte ik zijn regime ontastbaar; al 40 jaar in het zadel en genoeg geld achter de hand om de bevolking tevreden te houden.
Gast, waar haal jij je informatie vandaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd erg sterk dat hij het land verlaat. De protesten in hoofdstad Tripoli zijn niet eens echt op gang gekomen.
FOX NEWS, fair and balancedquote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Gast, waar haal jij je informatie vandaan?
Ik ga pas slapen als Ghaddafie weg is.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Wil je niet zulke enge dingen zeggen zo vlak voor bedtijd?
Tripoli zijn pas sinds vandaag protesten ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Libian state TV gok ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Soort van, maar al behoorlijk goed op gang gekomen hoor, vuurgevechten bij het huis van Gadhaffi, meerdere pleinen gevechten en demonstranten die gebouwen omsingelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tripoli zijn pas sinds vandaag protesten ?
Je kan het gerust een revolutie noemen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
Het volgende deel mag wel een actuelere TT krijgen, dit zijn geen protesten meer, het is veel groter.
Het is een poging tot, pas als het gelukt is, kun je het zo noemen. Nu zijn het protesten/demonstraties/gevechten of rellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kan het gerust een revolutie noemen.
Incidenten idd, van massale protesten zoals in Benghazi is nog geen sprake in Tripoli.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Soort van, maar al behoorlijk goed op gang gekomen hoor, vuurgevechten bij het huis van Gadhaffi, meerdere pleinen gevechten en demonstranten die gebouwen omsingelen.
Dat het niet goed op gang zou zijn gekomen, wat versta jij dan wel onder goed op gang gekomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Incidenten idd, van massale protesten zoals in Benghazi is nog geen sprake in Tripoli.
Wat klopte er dus niet aan mijn reactie?
Eens.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kan het gerust een revolutie noemen.
Gelukkig maar. Dat zou niet goed zijn voor zijn reputatie om die misdadiger te ontvangen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef rakotto het volgende:
Chavez - AJA - Zegt dat Ghadafi niet naar Venezuela gaat.
Grote protesten zoals in Benghazi zei ik netquote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat het niet goed op gang zou zijn gekomen, wat versta jij dan wel onder goed op gang gekomen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
Valt me mee dat RTL niet begint met beelden van een troosteloos rijtje Nederlandse toeristen die gedwongen zijn om naar huis te vertrekken...
De protesten lijken niet kleiner, de hoeveelheid YouTube filmpjes en reactie van het leger wel. De rellen zijn minder, de protesten in mijn ogen niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Grote protesten zoals in Benghazi zei ik net
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
Ik denk dat opstand beter op zijn plaat is.
Hoe bedoel jij dat de rellen minder zijn?? Bedoel je qua geweld of zo?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
De protesten lijken niet kleiner, de hoeveelheid YouTube filmpjes en reactie van het leger wel. De rellen zijn minder, de protesten in mijn ogen niet.
Mm, hij is te druk met staatszaken om nu een toespraak te houden op tv...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef intellectuele_user het volgende:
Gaddafi's son seen killing protestors with security forces - PRESS TV
Tuurlijk, ik vergelijk het met Benghazi en niet met Caïro.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef tass het volgende:
[..]
Hoe bedoel jij dat de rellen minder zijn?? Bedoel je qua geweld of zo?
En ja er is veel minder aanvoer van media, daardoor is er ook veel minder bekend, maar ik denk ook dat de protesten hier een stuk heviger zijn als in Egypte.
Pas je op met popcorn?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kom net thuis uit Rotterdam. Ik vind het wel goed zo.
Nouja dan gaan de nootjes terug de kast in
Vosss zit toch niet in een bioscoop?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Pas je op met popcorn?
Popcorn leidt tot moord in bioscoop
Saif el-Islam is de "goede" zoon.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, hij is te druk met staatszaken om nu een toespraak te houden op tv...
Dus we krijgen geen toespraak? Die zou zeker door de doodgeschoten broer gehouden worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef intellectuele_user het volgende:
Gaddafi's son seen killing protestors with security forces - PRESS TV
Dat de hoofdstad nog relatief rustig is is zeker niet onbelangrijk. Helemaal met de wetenschap dat Tripoli en andere steden in West-Libie veel Ghadaffi-aanhangers hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
De protesten lijken niet kleiner, de hoeveelheid YouTube filmpjes en reactie van het leger wel. De rellen zijn minder, de protesten in mijn ogen niet.
Bloedbad, slachtpartij....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
Ik denk dat opstand beter op zijn plaats is.
ROFLquote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Benieuwd welke zoon.
Deze pimp?
[ afbeelding ]
Van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |