Wat ik me eigenlijk afvraag is wat er zal gebeuren als men in bijv. China wakker wordt agv de nieuwe media...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwaoh, misschien wel uiteindelijk tot meer directe democratie. Althans een grotere rol
Dat was ik niet hoor, ik zei alleen dat het mij niet zou verbazen als Ghadaffi al op Sardinië zit in de villa van Berlusconi.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trouwens, Remlof. Jij sprak over die vliegtuigen maar je kan die vliegtuigjes ook aanklikken voor extra info op de kaart en het ziet er naar uit dat geen enkele zal landen in Libie. Ze vliegen allemaal verder door.
Met een F-117 dacht ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
WTF de VS heeft Ghadaffi's dochter gedood?
We moeten anders als die vliegtuigen in Libië? Journalisten worden echt niet toegelaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trouwens, Remlof. Jij sprak over die vliegtuigen maar je kan die vliegtuigjes ook aanklikken voor extra info op de kaart en het ziet er naar uit dat geen enkele zal landen in Libie. Ze vliegen allemaal verder door.
Met F-111's denk ik: http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Libyaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een F-117 dacht ik.
Tuurlijk, maar hoe moet het verder, die landen zijn al zo lang onderdrukt, dat ze een democratie helemaal niet gewend zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te snel voor wie of wat? Die mensen worden al een tijdje onderdrukt hoor.
Reken maar dat ze daar ook wakker worden....Als ze het al niet zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat er zal gebeuren als men in bijv. China wakker wordt agv de nieuwe media...
Dat kan ook, maar die F had ik toch maar mooi goed!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Met F-111's denk ik: http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Libya
Dat moeten die mensen zelf oplossen, net zoals wij onze eigen problemen op moeten lossen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hoe moet het verder, die landen zijn al zo lang onderdrukt, dat ze een democratie helemaal niet gewend zijn.
Een land moet natuurlijk wel bestuurd worden.
Het is goed bedoeld, maar achterhaald, dit soort reacties...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een olieboycot? Hoe moet ik dat zien? Volgens mij treffen we daar alleen onszelf mee
Ik noem het gerust achterlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is goed bedoeld, maar achterhaald, dit soort reacties...
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef rakotto het volgende:
AJA: telefonist -> Ghadaffi is naar Venezuela gevlucht naar Chavez. (Heeft hij van betrouwbare bronnen gehoord)
Libie is geen arm land: Het heeft 150 miljard euro plus
Als alles eerlijk verdeeld wordt/werd in Libie, heeft iedere inwoner per maand 25.000 dollar per maand aan inkomen.
Zou mij niet verbazen. Daar gaat ie eerder heen dan naar Berlusconiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef rakotto het volgende:
AJA: telefonist -> Ghadaffi is naar Venezuela gevlucht naar Chavez. (Heeft hij van betrouwbare bronnen gehoord)
Pracht land dus.quote:Libie is geen arm land: Het heeft 150 miljard euro plus
Als alles eerlijk verdeeld wordt/werd in Libie, heeft iedere inwoner per maand 25.000 dollar per maand aan inkomen.
Het is ten minste een reactie.quote:
Dat begrijp ik, maar hoe gaan ze het oplossen, dat is de (mondiale) vraag.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen zelf oplossen, net zoals wij onze eigen problemen op moeten lossen.
Volgens mij had zijn zoon de laatste jaren kritiek op zijn vader geuit waardoor ie niet meer zo geliefd was bij Kaddafi.quote:
"Het zou vervelend zijn als de moslims aan de macht kwamen, laten we niet te snel iets doen of zeggen."quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is ten minste een reactie.
Ik bedoel ik heb Rutte nog niet gehoord uiteraard, en wrs als hij zou reageren dan komt-ie weer met zijn standaard neoconservatieve praatje...
Ik kan het niet geloven.....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Hussein Sadeq Al Misurati, Libyan Diplomat in Beijing live on air: Muamar Gaddafi has left Libya & departed to Venezuela
4 minutes ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |