+ Venezuela + gevlucht ergens anders heen, we zullen het binnen nu en een half uur wel horen denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geruchten van ruzie tussen de zoons van Ghadaffie? *AJE)
Deze: Hussein Sadeq Al Misurati?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat die Twitter-dude is die halverwege de demonstraties in Egypte een volledig onbetrouwbare bron werd.
Ze schakelen regelmatig over.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef bokaal het volgende:
Normale programmering nu @AJE: 'People and Power'. Over naar PressTV.
Nee die sultanpersoon.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze: Hussein Sadeq Al Misurati?
Iig worden 2 dingen gezegd op AJE, zonder dat dit kan worden bevestigd: Gadaffi is naar Venezuela gevlucht en er zijn vuurgevechten tussen de zonen van Gadaffi.
Geen livestream, wel YouTube filmpjes van dode mensen met veel bloed als je wilt? Ik werd er op een gegeven moment misselijk van.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef vosss het volgende:
Ja hoi ik kom net binnenlopen hier en hoor dat het goed loos gaat daar.
Hebben we een livestream? Ik heb al bier en popcorn klaar staan hier
Press TV.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef vosss het volgende:
Ja hoi ik kom net binnenlopen hier en hoor dat het goed loos gaat daar.
Hebben we een livestream? Ik heb al bier en popcorn klaar staan hier
quote:
Die herhaalt nu dingen die ik net op AJE hoorde.quote:
Hoe betrouwbaar is press tv?quote:
Thanks even kijkenquote:
Ahmadinejad en Chavez zijn vrienden. Als Kaddafi naar Caracas gaat dan zal Teheran wel op de hoogte zijn.quote:
Geen flauw idee, kijk er voor het eerst naarquote:
Dat idee had ik ook, maar een gerucht als breaking news brengen, maakt me aan het twijfelen.quote:
Op dit moment is niets en niemand betrouwbaar. De media-consument zal volwassen moeten worden en zelf na gaan denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |