"Lieve mensenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Aloulou het volgende:
Zoon van Khadafi, Saif el Islam, gaat volk straks op nationale tv toespreken
Deze beelden zouden zijn gevolgd door beelden van Pro-Khadaffi gatherings.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef raistlin6 het volgende:
Oh wow als de staatstelevisie eerlijke beelden gaat laten zien, is het snel voorbij met Gadhaffi, als het hetzelfde gaat als in Egypte binnen een uurtje.
Welnee, het zijn buitenlandse onruststokers.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef raistlin6 het volgende:
Oh wow als de staatstelevisie eerlijke beelden gaat laten zien, is het snel voorbij met Gadhaffi, als het hetzelfde gaat als in Egypte binnen een uurtje.
Het gaat te snel voor de NOSquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij Egypte hadden we steeds een grote kop op Teletekst.
En hier amper aandacht.
Dit gaat te snel voor traditionele media.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij Egypte hadden we steeds een grote kop op Teletekst.
En hier amper aandacht.
He da's jammer. Toch denk ik dat hij dit niet lang meer vol gaat houden. Aan de andere kant is hij wel een echte psychopaat/psychoot/megalomaan of al die opties tezamen. Als hij chemische wapens zou hebben (wat voor zover ik weet gelukkig niet zo is) zie ik hem in staat die in te zetten tegen de bevolking. En daar ligt in mijn ogen wel een heel groot verschil met Egypte.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, het zijn buitenlandse onruststokers.
Ja, maar da's toch niet zo boeiend? De demonstranten hebben al aangegeven niet te gaan luisteren naar de speech en zich er sowieso niks van aan gaan trekken.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Aloulou het volgende:
even laatste keer voor duidelijkheid:
kishkafka: RT @Maghreblog: RT@Dima_Khatib: Son of Qaddafi, Saif Al-Islam, is to address the nation tonight, according to Libyan State TV #Libya #feb17
half a minute ago via Twitter for iPhone
Ja en nee. Als Al Jazeera Arabic het hele tijd live volgt kunnen andere media dat hier ook, kwestie van keuzes maken en ik snap dat Libie voor hier tot het "grote moment' niet interessant is om je hele programmering voor om te gooien.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit gaat te snel voor traditionele media.
Daar is een ander topic voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maak jij geen zorgen om Marokko?
Dat is aardig in de buurt van Tripoli. Nalut was ook al gevallen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Aloulou het volgende:
palaestina: CONFIRMED:Misrata has fallen from the hands of the regime,protesters in full control.4 martyrs.ALLAHU AKBAR! #Libya #Feb17 v @LibyanDictator
less than 20 seconds ago via web
En de revoluties gaan te snel voor regeringen. The world has really changed.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit gaat te snel voor traditionele media.
Klopt, en voor zover ik weet zijn er nu een paar duizend onderweg naar het palies en zijn ze bewapend met stokken en meer spul wat je op straat vind.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ze waren toch ook al bezig in Tripoli zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |