Ik hoop op een toespraak met rookwolken op de achtergrond.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan denk ik dat straks z'n paleis in brand staat.
Ik wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die kans is levensgroot.
Dit is niet meer te stoppen. Niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
Wow is het zo ernstigquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die houden het tempo ook niet meer bij.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wow is het zo ernstigAJE staat aan maar weinig nieuws tot nu toe.
Let wel, dit is pas speech nummer 1quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[Upd] Libië: Video van bloedbad Benghaziquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wow is het zo ernstigAJE staat aan maar weinig nieuws tot nu toe.
Die zit waarschijnlijk al in Berlusconi's villa op Sardiniëquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
We krijgen Muamar wrs niet eens meer te zien.
Sinds een jaar of 10 kunnen mensen direct met elkaar communiceren. Mensen vinden elkaar makkelijker en zaken kunnen veel sneller georganiseerd worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. De rol van de nieuwe media blijft wel verrassen
Scherp opgemerkt. Ben benieuwd.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ineens opvallend aantal vliegtuigen uit Italie die richting Libie gaan.
http://www.flightradar24.com/
Het gaat steeds sneller, ik geef hem 2 speeches.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Let wel, dit is pas speech nummer 1Mubarak had er 3(?) achter de rug voordat hij aftrad
Boeiend. De tijd is echt veranderd.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 10 kunnen mensen direct met elkaar communiceren. Mensen vinden elkaar makkelijker en zaken kunnen veel sneller georganiseerd worden.
De eerste stap naar een hive-mind.
Organisaties zijn langzamer, en verliezen macht. Alle organisaties.
Thanks, wat is dat hard gegaan zeg, en helaas ook met heel veel geweldquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
[Upd] Libië: Video van bloedbad Benghazi
met filmpje wat goed weergeeft hoe ernstig het is.
Plus:
[Upd] Libië: Veel doden bij chaos demonstraties
en je bent redelijk up to date.
Volgens mij schets je hier een verkeerd beeld dat Ghadaffi al bijna vertrokken is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het is heel hard gegaan vandaag, Ghadaffi is de meeste support al kwijt. Z'n zoon komt zo met een verklaring op tv.
Libië is het ergste tot nu toequote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Thanks, wat is dat hard gegaan zeg, en helaas ook met heel veel geweld
Geen grap, Italië heeft een sterke band met Gadhaffi, Ben Ali is ook gevlucht naar een bevriend land.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Grap? Als het serieus is, leg je het even uit?
AJELive AJELivequote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij schets je hier een verkeerd beeld dat Ghadaffi al bijna vertrokken is.
Alleen het feit al dat de media verslaggeving een stuk minder is, het feit dat het leger niet terugdeinst voor het schieten op demonstranten, en een dictator als Ghadaffi die van een andere categorie is als Mubarak maken een revolutie er niet makkelijker op.
De rol van het leger is van groot belang in het wel/niet slagen van de revolutie. En ik vraag me af of het leger de kant van de demonstranten kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |