FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Was maar 300 euroquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Green1 het volgende:
Heeft joanna een douchegordijn aan ofzo?
LOLquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Joooo-pi het volgende:
De winnaar wint een borstvergroting..
Er is altijd wat miss meequote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef beequeen het volgende:
Servio: Een echt miss is niet de mooiste.
Woeptiedoe. Dat wordt feest!quote:
Meer een tsunamicluequote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
Is champagne trouwens een miljonairsclue?
Is een krat goldstrike zoveel gevraagd?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Woeptiedoe. Dat wordt feest!.
Ik weet het niet zeker maar ze hebben wel een lijstquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die boodschappen, mogen ze bestellen wat ze willen?
Vergeten ze dan elke keer zelf drank te bestellen of staat het gewoon niet op de lijst oid?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sharon! Oftewel, Miss Secret Story 2011! Gefeliciteerd!
Dat was niet gespeeld. Dat was levensechtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Kaasmix het volgende:
Ze heeft t wel slim gespeeld. Beetje zielig lopen doen en hoppa, gelijk alle stemmen
Liggen ze vanavond weer lekker vroeg op bedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een feest! Lekker aan de drank daar om half 4
Ieder wel een heel half glaasje!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Heeft ze geleerd van terror Jaapquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Kaasmix het volgende:
Ze heeft t wel slim gespeeld. Beetje zielig lopen doen en hoppa, gelijk alle stemmen
Oh kom op zeg...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
Is champagne trouwens een miljonairsclue?
Ja, ze moeten vanavond wel vroeg naar bed, anders trekken ze het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Eens is met greysquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben alles behalve Sharon fan - sterker nog, van mij mag ze donderdag samen met Cynthia weer naar Nederland - maar ik denk wel dat ze het echt heel eng vond om zo in bikini te paraderen met haar maatje meer.
Dat vroeg ik me ook af ja. Ze zullen wel een budget hebben neem ik aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die boodschappen, mogen ze bestellen wat ze willen?
Vergeten ze dan elke keer zelf drank te bestellen of staat het gewoon niet op de lijst oid?
Helaas gaat er maar een weg, en dan krijgt Cynthia toch echt voorrang van mijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben alles behalve Sharon fan - sterker nog, van mij mag ze donderdag samen met Cynthia weer naar Nederland - maar ik denk wel dat ze het echt heel eng vond om zo in bikini te paraderen met haar maatje meer.
Was wel opvallend dat die twee als enigen op Laura stemdenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef itsme het volgende:
Lol Laura op 2 heeft ze alleen te danken aan haar liefje Alex en haar nep liefje Guido.
En een modeshowquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag niet gekeken, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik zie drank?
1 fles champagne met zijn 15-enquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag niet gekeken, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik zie drank?
Ze vertegenwoordigde alle onzekere meiden van Nederlandquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Provenio het volgende:
Maar wat zei Sharon nou precies tijdens de 1e ronde?
En de stem van Servioquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was wel opvallend dat die twee als enigen op Laura stemden.
Goed nieuws dus!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En een modeshow
En een super-Servio als presentator
En streamlocks die na protesten werden opgeheven
'tis dat je no offense zegt...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef robmmad16 het volgende:
Laura loopt als een struisvogel... no offense
Ik sta hier voor alle vrouwen die soms onzeker zijn over hun lichaam, als je hier zit tussen al die prachtige dames voel ik me niet altijd zeker.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Provenio het volgende:
Servio vroeg wat het mooiste was wat ze ooit had gekregen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Provenio het volgende:
Ja niet te veel hè, want daar krijg je maar openhartigheid, ruzies en neuken van!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ieder wel een heel half glaasje!.
Laura liep als een stalpaard over the rode loper.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Vond ik ook. Ik vond Joanna () het zelfs veel beter doen.
Laura begon net al tegen Gerardquote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik verheug me over de klaag- en tisnieteerlijk gesprekken die straks gaan volgend bij de dames onderling... over een kwartiertje
nou niet meteen te blij hè. Een hoop stront met een vlaggetje en een slinger is nog steeds een hoop strontquote:
Da was ronde 3.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Servio vroeg wat het mooiste was wat ze ooit had gekregen.
"Iemands liefde"
En dan moeten de streams weer dicht!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja niet te veel hè, want daar krijg je maar openhartigheid, ruzies en neuken van!
Lol, ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik verheug me op de klaag- en tisnieteerlijk gesprekken die straks gaan volgen bij de dames onderling... over een kwartiertje
whahaha echt?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik sta hier voor alle vrouwen die soms onzeker zijn over hun lichaam, als je hier zit tussen al die prachtige dames voel ik me niet altijd zeker.
Of iets in die strekking, kan het me niet meer precies herinneren.
Niet azijnpissen, zonder streamlocks was nog altijd beter dan mét streamlocks, true?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou niet meteen te blij hè. Een hoop stront met een vlaggetje en een slinger is nog steeds een hoop stront.
Joanna welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn Joanna en Laura nu al dronken?.
zeg dat welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna:"Wij zijn de blonde bitches "
Ze keek wel even beduust toen zij niet bij de eerste 3 was volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef PinkDream het volgende:
Maar Joanna feliciteerde wel als eerst en is tenmisnte oprecht naar Sharon toe
Direct ná de wedstrijd was dat Cynthia als énige....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef PinkDream het volgende:
Maar Joanna feliciteerde wel als eerst en is tenmisnte oprecht naar Sharon toe
Nee Joanna pakte haar al eerer vastquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Direct ná de wedstrijd was dat Cynthia als énige....
Ach Joanna heeft ons uitgebreid over haar eisprong verteldquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
En Cynthia deelt even met ons dat haar buik dik is omdat ze nog steeds niet gepoept heeft
Hmm, daar mogen ze wel eens wat aandacht aan geven, lijkt me niet gezond.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
En Cynthia deelt even met ons dat haar buik dik is omdat ze nog steeds niet gepoept heeft
PSIES! Verboten!!!quote:
wat deed ze dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
Stem: "Sharon, je overtreedt de regels"
laxeermiddel erinquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
Dan is het nog wel een kutgitaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Hey sufferd, Karim en Monique moeten een afscheidsnummer schrijven..
Ze mocht toch 5 dingen uitzoeken? Ik snap het even niet....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
Stem: "Sharon, je overtreedt de regels"
Heeft Marco Borsato nu een hit ?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Tamaartje het volgende:
Kunnen ze er geen echte gitaar in gooien? Dit is ruk!
Ze stond te lang te kijken ofzo? Zoiets zei ze geloof ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mocht toch 5 dingen uitzoeken? Ik snap het even niet....
Ze keek kennelijk te lang in de dagboekkamer...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mocht toch 5 dingen uitzoeken? Ik snap het even niet....
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft Marco Borsato nu een hit ?
Okay...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze keek kennelijk te lang in de dagboekkamer...
En kan ie nog een hijskraan betalen?quote:
begin helaas beetje af te knappen op dur. suf saai zeik mekker gaap geeuwquote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaha, Laura legt uit waarom ze niet won
"Normaal heb je een hele dag om te repeteren".
De rest kon toch ook niet repeteren?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een tiara, eeuwige roem, en 5 luxe artikelen
Als je nu nog een hele dag moet repeteren om een rondje op hakken te kunnen lopen doe je iets niet goed volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaha, Laura legt uit waarom ze niet won
"Normaal heb je een hele dag om te repeteren".
De rest kon toch ook niet repeteren?
Jullie horen ook alleen wat je horen wil hequote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef RethXoth het volgende:
Laura kan d'r niet tegen dat ze heeft verloren, vervelende struisvogel!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En kan ie nog een hijskraan betalen?
Logisch. Want Joanna heeft alles meegemaakt en is overal geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Joanna is model geweest, aldus Laura.
Ah kijk 'es aan, fanboyquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jullie horen ook alleen wat je horen wil he
Hij zit niet 'in huis'quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef beauterham het volgende:
Je mag toch geen zonnebril in huis op? Foei Guido!
she's been around the block indeedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Logisch. Want Joanna heeft alles meegemaakt en is overal geweest.
Hij zit buiten, daar mag het wel..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef beauterham het volgende:
Je mag toch geen zonnebril in huis op? Foei Guido!
Welke afgang?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waar zitten die nichtjes van Laura om deze afgang te verklaren?
Grappig is dat. Ik wist ook nog dat het Pater BV wasquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor ze nog roepen: "Pater bedankt, Pater bedankt"
Voel ik helemaal neits voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waar zitten die nichtjes van Laura om deze afgang te verklaren?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Voel ik helemaal neits voor.
Ik ben er al achter dat er gehoord wordt wat men wil horen
Tududududu Inspector Gadgetquote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Voel ik helemaal neits voor.
Ik ben er al achter dat er gehoord wordt wat men wil horen
Van die hotelmissverkiezingen? Glamour!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
Volgens Laura heeft Joanna dit al vééél vaker gedaan en zij pas één keertje.
"Nou ja, in Turkije ook wel een paar keer, maar..."
Ow, gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Guido liep net binnen met zen brilleke op
Nja afgang... dat ze niet als een model kon lopen en niet als een model kon kijken enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Welke afgang?
En nee ik ben geen familie
Ook auditief ?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grappig is dat. Ik wist ook nog dat het Pater BV was
reken uit 14 personen x 20 cl is 2.8 liter .... Dan heb je zelfs met 3 flessen al niet genoeg. Stelletje krenten zijn het !!quote:
Da's logisch als je vroeger een bouwvakker bent geweest!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nja afgang... dat ze niet als een model kon lopen en niet als een model kon kijken enzo
http://secretstory.florisd.nl/?fullscreen=0&mode=2x2&quality=3quote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef Darklight het volgende:
waarom werkt deze link niet meer?
http://secretstory.hole1988.nl/
Hij blijft maar laden...
Doet het hier welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef Darklight het volgende:
waarom werkt deze link niet meer?
http://secretstory.hole1988.nl/
Hij blijft maar laden...
Hahahaha gaan we weerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's logisch als je vroeger een bouwvakker bent geweest!!!
Dat is toch geen afgang?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nja afgang... dat ze niet als een model kon lopen en niet als een model kon kijken enzo
Dat lijkt me echt geen lekker gevoel hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Monique heeft gewoon hetzelfde weer aangedaan
kan ze weer heel de tijd haar topje omhoog trekken
En trouwens fanboy...........ben nog steeds een fangirl hoorquote:
Alex moet niet zo miepenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
DAn niet, maakt me ook niet uit maar Alex eist een verklaring
Ik lig ook alleen maar in de deuk hier hoor, mij heb je er niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dat je zo toehapt vinden we alleen maar leuk hoor
Wat is je link met Laura?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
En trouwens fanboy...........ben nog steeds een fangirl hoorOf gaan we nu ook mijn geslacht
in twijfel trekken
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik mis een wat-is-er-gebeurd- lijntje hier op fok.Streamverslagen?
Nu moet ik gissen wat er gebeurd is, of kan iemand het heel kort samenvatten...? (kijkt lief)
Miss verkiezing, zie capsquote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Nu moet ik gissen wat er gebeurd is, of kan iemand het heel kort samenvatten...? (kijkt lief)
Check de sticky topics bovenin dit subforum.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Tja wat moeten we dan doen, ons stilhouden tot de show voorbij is en dan een oordeel geven over je oh zo lieve nicht?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik lig ook alleen maar in de deuk hier hoor, mij heb je er niet mee.
Maar vind wel dat er soms wel snel geoordeeld wordt, maar goed, dat is de humor van dit forum dan ook wel weer
Das je goed recht hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 17:00 schreef itsme het volgende:
In het begin dacht ik nog oh laura lijkt me wel leuk maar ik weet niet heb geen hekel aan ahar maar ben zeker niet kapot van haar.
Nee ga vooral door, dat maakt het programma nog een beetje leuk om te volgenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Tja wat moeten we dan doen, ons stilhouden tot de show voorbij is en dan een oordeel geven over je oh zo lieve nicht?
Mokkels liepen een modeshow, Sharon won (volgens zeggen) op medelijstemmen en mag nu 5 dildo's kiezen uit de voorraadkast. De rest kreeg een bodempje champagne waardoor Barbie nu apelazerus is. Laure baalt als een stekker omdat ze bang is dat iemand haar piem0l zag onder haar galajurkje en dat ze daarom verloren heeft. Alex is op het punt dat hij er niet om geeft en streelt haar ego en piemel binnenbeen. Cynthia.... die is weer gewoon kwijt, zal wel verdwaald zijn geraakt in de enorme berg kleding die ze tactisch op Monique haar bedhelft schuift.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Heh? Wij hebben geen invloed op het programma hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee ga vooral door, dat maakt het programma nog een beetje leuk om te volgen
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mokkels liepen een modeshow, Sharon won (volgens zeggen) op medelijstemmen en mag nu 5 dildo's kiezen uit de voorraadkast. De rest kreeg een bodempje champagne waardoor Barbie nu apelazerus is. Laure baalt als een stekker omdat ze bang is dat iemand haar piem0l zag onder haar galajurkje en dat ze daarom verloren heeft. Alex is op het punt dat hij er niet om geeft en streelt haar ego en piemel binnenbeen. Cynthia.... die is weer gewoon kwijt, zal wel verdwaald zijn geraakt in de enorme berg kleding die ze tactisch op Monique haar bedhelft schuift.
Dat was het wel zo'n beetje...
Van 1 glaasje champagnje, lijkt mij sterkquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Joanne is echt teut, die kan niet tegen drank...
Nee, maar jullie humor naast de streams maakt het nog enigzins het vol te houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh? Wij hebben geen invloed op het programma hoor
Net als Guido!quote:
Nou bedankt voor de samenvatting... dááágg weer...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mokkels liepen een modeshow, Sharon won (volgens zeggen) op medelijstemmen en mag nu 5 dildo's kiezen uit de voorraadkast. De rest kreeg een bodempje champagne waardoor Barbie nu apelazerus is. Laure baalt als een stekker omdat ze bang is dat iemand haar piem0l zag onder haar galajurkje en dat ze daarom verloren heeft. Alex is op het punt dat hij er niet om geeft en streelt haar ego en piemel binnenbeen. Cynthia.... die is weer gewoon kwijt, zal wel verdwaald zijn geraakt in de enorme berg kleding die ze tactisch op Monique haar bedhelft schuift.
kan hoor als iemand lang geen alcohol heeft gedronkenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van 1 glaasje champagnje, lijkt mij sterk
Goffer de goffer wat liet jij me schrikken.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
Kunnen we die gitaar niet ruilen met de moeder van Bambi?
Thanks!!! Daar moeten we het van hebben, en Sharron heeft dus de modeshow gewonnen? Dat is lief van Secret Story.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Luister maar eens naar de onderste stream: http://www.spixtv.nl/quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van 1 glaasje champagnje, lijkt mij sterk
Aanstelleritis en nu mag ze slapen. Slinks.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Joanne is echt teut, die kan niet tegen drank...
Niet lief. Ze was de bestequote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks!!! Daar moeten we het van hebben, en Sharron heeft dus de modeshow gewonnen? Dat is lief van Secret Story.
Kan ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aanstelleritis en nu mag ze slapen. Slinks.
Jouw verslag is treffender denk ik!! Hahaha, maar bedankt ook Gert.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
*proest*quote:
De sleazy hoerenlook... leuk gevonden..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die 2 hebben elkaar ook gevonden:
[ afbeelding ]
Echt téut, van één glaasje? Nah.. misschien van een bierglaasje vol jenever of zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Olga het volgende:
[..]
kan hoor als iemand lang geen alcohol heeft gedronken
Heerlijk he!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sleazy hoerenlook... leuk gevonden..
[ link | afbeelding ]
nee aangeschotenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt téut, van één glaasje? Nah.. misschien van een bierglaasje vol jenever of zo.
Komt omdat Sharon ECHT is. Dat kennen de Barbie's niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
Tjonge jonge. Ze doen daar net alsof die Sharon gvd bloedlelijk is.
wow Joanna staat op het punt om te kwijlen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sleazy hoerenlook... leuk gevonden..
[ link | afbeelding ]
Die valt zo om.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef itsme het volgende:
[..]
wow Joanna staat op het punt om te kwijlen.
ze is idd echt llijk hoor. brrr.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Komt omdat Sharon ECHT is. Dat kennen de Barbie's niet.
Nee. Maar er waren er meer die geen stemmen kregen hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:06 schreef Refurb het volgende:
Ben ik ook eens effe weg.. stemt er niemand van de heren op Cynthia?
Vandaar dat Guido nu weg rentquote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef versabommie het volgende:
Op Guido na is stream 1 gevuld met mensen waarvan ik zoiets heb van : "Die hadden wat mij betreft niet gehoeven"
Godverdomme Guido leest stiekum FOK! Hij schiet naar binnen na deze post!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef versabommie het volgende:
Op Guido na is stream 1 gevuld met mensen waarvan ik zoiets heb van : "Die hadden wat mij betreft niet gehoeven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |