Das je goed recht hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 17:00 schreef itsme het volgende:
In het begin dacht ik nog oh laura lijkt me wel leuk maar ik weet niet heb geen hekel aan ahar maar ben zeker niet kapot van haar.
Nee ga vooral door, dat maakt het programma nog een beetje leuk om te volgenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Tja wat moeten we dan doen, ons stilhouden tot de show voorbij is en dan een oordeel geven over je oh zo lieve nicht?
Mokkels liepen een modeshow, Sharon won (volgens zeggen) op medelijstemmen en mag nu 5 dildo's kiezen uit de voorraadkast. De rest kreeg een bodempje champagne waardoor Barbie nu apelazerus is. Laure baalt als een stekker omdat ze bang is dat iemand haar piem0l zag onder haar galajurkje en dat ze daarom verloren heeft. Alex is op het punt dat hij er niet om geeft en streelt haar ego en piemel binnenbeen. Cynthia.... die is weer gewoon kwijt, zal wel verdwaald zijn geraakt in de enorme berg kleding die ze tactisch op Monique haar bedhelft schuift.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik mis een wat-is-er-gebeurd- lijntje hier op fok.Streamverslagen?
Nu moet ik gissen wat er gebeurd is, of kan iemand het heel kort samenvatten...? (kijkt lief)
Heh? Wij hebben geen invloed op het programma hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee ga vooral door, dat maakt het programma nog een beetje leuk om te volgen
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik mis een wat-is-er-gebeurd- lijntje hier op fok.Streamverslagen?
Nu moet ik gissen wat er gebeurd is, of kan iemand het heel kort samenvatten...? (kijkt lief)
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mokkels liepen een modeshow, Sharon won (volgens zeggen) op medelijstemmen en mag nu 5 dildo's kiezen uit de voorraadkast. De rest kreeg een bodempje champagne waardoor Barbie nu apelazerus is. Laure baalt als een stekker omdat ze bang is dat iemand haar piem0l zag onder haar galajurkje en dat ze daarom verloren heeft. Alex is op het punt dat hij er niet om geeft en streelt haar ego en piemel binnenbeen. Cynthia.... die is weer gewoon kwijt, zal wel verdwaald zijn geraakt in de enorme berg kleding die ze tactisch op Monique haar bedhelft schuift.
Dat was het wel zo'n beetje...
Van 1 glaasje champagnje, lijkt mij sterkquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Joanne is echt teut, die kan niet tegen drank...
Nee, maar jullie humor naast de streams maakt het nog enigzins het vol te houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh? Wij hebben geen invloed op het programma hoor
Net als Guido!quote:
Nou bedankt voor de samenvatting... dááágg weer...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mokkels liepen een modeshow, Sharon won (volgens zeggen) op medelijstemmen en mag nu 5 dildo's kiezen uit de voorraadkast. De rest kreeg een bodempje champagne waardoor Barbie nu apelazerus is. Laure baalt als een stekker omdat ze bang is dat iemand haar piem0l zag onder haar galajurkje en dat ze daarom verloren heeft. Alex is op het punt dat hij er niet om geeft en streelt haar ego en piemel binnenbeen. Cynthia.... die is weer gewoon kwijt, zal wel verdwaald zijn geraakt in de enorme berg kleding die ze tactisch op Monique haar bedhelft schuift.
Dat was het wel zo'n beetje...
kan hoor als iemand lang geen alcohol heeft gedronkenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van 1 glaasje champagnje, lijkt mij sterk
Goffer de goffer wat liet jij me schrikken.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
Kunnen we die gitaar niet ruilen met de moeder van Bambi?
Thanks!!! Daar moeten we het van hebben, en Sharron heeft dus de modeshow gewonnen? Dat is lief van Secret Story.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Luister maar eens naar de onderste stream: http://www.spixtv.nl/quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van 1 glaasje champagnje, lijkt mij sterk
Aanstelleritis en nu mag ze slapen. Slinks.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Joanne is echt teut, die kan niet tegen drank...
Niet lief. Ze was de bestequote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks!!! Daar moeten we het van hebben, en Sharron heeft dus de modeshow gewonnen? Dat is lief van Secret Story.
Kan ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aanstelleritis en nu mag ze slapen. Slinks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |