PSIES! Verboten!!!quote:
wat deed ze dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
Stem: "Sharon, je overtreedt de regels"
laxeermiddel erinquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
En Cynthia deelt even met ons dat haar buik dik is omdat ze nog steeds niet gepoept heeft
Dan is het nog wel een kutgitaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Hey sufferd, Karim en Monique moeten een afscheidsnummer schrijven..
Ze mocht toch 5 dingen uitzoeken? Ik snap het even niet....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
Stem: "Sharon, je overtreedt de regels"
Heeft Marco Borsato nu een hit ?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Tamaartje het volgende:
Kunnen ze er geen echte gitaar in gooien? Dit is ruk!
Ze stond te lang te kijken ofzo? Zoiets zei ze geloof ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mocht toch 5 dingen uitzoeken? Ik snap het even niet....
Ze keek kennelijk te lang in de dagboekkamer...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mocht toch 5 dingen uitzoeken? Ik snap het even niet....
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft Marco Borsato nu een hit ?
Okay...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze keek kennelijk te lang in de dagboekkamer...
En kan ie nog een hijskraan betalen?quote:
begin helaas beetje af te knappen op dur. suf saai zeik mekker gaap geeuwquote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaha, Laura legt uit waarom ze niet won
"Normaal heb je een hele dag om te repeteren".
De rest kon toch ook niet repeteren?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een tiara, eeuwige roem, en 5 luxe artikelen
Als je nu nog een hele dag moet repeteren om een rondje op hakken te kunnen lopen doe je iets niet goed volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaha, Laura legt uit waarom ze niet won
"Normaal heb je een hele dag om te repeteren".
De rest kon toch ook niet repeteren?
Jullie horen ook alleen wat je horen wil hequote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef RethXoth het volgende:
Laura kan d'r niet tegen dat ze heeft verloren, vervelende struisvogel!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En kan ie nog een hijskraan betalen?
Logisch. Want Joanna heeft alles meegemaakt en is overal geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Joanna is model geweest, aldus Laura.
Ah kijk 'es aan, fanboyquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jullie horen ook alleen wat je horen wil he
Hij zit niet 'in huis'quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef beauterham het volgende:
Je mag toch geen zonnebril in huis op? Foei Guido!
she's been around the block indeedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Logisch. Want Joanna heeft alles meegemaakt en is overal geweest.
Hij zit buiten, daar mag het wel..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef beauterham het volgende:
Je mag toch geen zonnebril in huis op? Foei Guido!
Welke afgang?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waar zitten die nichtjes van Laura om deze afgang te verklaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |