'tis dat je no offense zegt...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef robmmad16 het volgende:
Laura loopt als een struisvogel... no offense
Ik sta hier voor alle vrouwen die soms onzeker zijn over hun lichaam, als je hier zit tussen al die prachtige dames voel ik me niet altijd zeker.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Provenio het volgende:
Maar wat zei Sharon nou precies tijdens de 1e ronde?
Servio vroeg wat het mooiste was wat ze ooit had gekregen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Provenio het volgende:
Maar wat zei Sharon nou precies tijdens de 1e ronde?
Ja niet te veel hè, want daar krijg je maar openhartigheid, ruzies en neuken van!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ieder wel een heel half glaasje!.
Laura liep als een stalpaard over the rode loper.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Vond ik ook. Ik vond Joanna () het zelfs veel beter doen.
Laura begon net al tegen Gerardquote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik verheug me over de klaag- en tisnieteerlijk gesprekken die straks gaan volgend bij de dames onderling... over een kwartiertje
nou niet meteen te blij hè. Een hoop stront met een vlaggetje en een slinger is nog steeds een hoop strontquote:
Da was ronde 3.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Servio vroeg wat het mooiste was wat ze ooit had gekregen.
"Iemands liefde"
En dan moeten de streams weer dicht!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja niet te veel hè, want daar krijg je maar openhartigheid, ruzies en neuken van!
Lol, ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik verheug me op de klaag- en tisnieteerlijk gesprekken die straks gaan volgen bij de dames onderling... over een kwartiertje
whahaha echt?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik sta hier voor alle vrouwen die soms onzeker zijn over hun lichaam, als je hier zit tussen al die prachtige dames voel ik me niet altijd zeker.
Of iets in die strekking, kan het me niet meer precies herinneren.
Niet azijnpissen, zonder streamlocks was nog altijd beter dan mét streamlocks, true?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou niet meteen te blij hè. Een hoop stront met een vlaggetje en een slinger is nog steeds een hoop stront.
Joanna welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn Joanna en Laura nu al dronken?.
zeg dat welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna:"Wij zijn de blonde bitches "
Ze keek wel even beduust toen zij niet bij de eerste 3 was volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef PinkDream het volgende:
Maar Joanna feliciteerde wel als eerst en is tenmisnte oprecht naar Sharon toe
Direct ná de wedstrijd was dat Cynthia als énige....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef PinkDream het volgende:
Maar Joanna feliciteerde wel als eerst en is tenmisnte oprecht naar Sharon toe
Nee Joanna pakte haar al eerer vastquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Direct ná de wedstrijd was dat Cynthia als énige....
Ach Joanna heeft ons uitgebreid over haar eisprong verteldquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
En Cynthia deelt even met ons dat haar buik dik is omdat ze nog steeds niet gepoept heeft
Hmm, daar mogen ze wel eens wat aandacht aan geven, lijkt me niet gezond.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
En Cynthia deelt even met ons dat haar buik dik is omdat ze nog steeds niet gepoept heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |