FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Was maar 300 euroquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Green1 het volgende:
Heeft joanna een douchegordijn aan ofzo?
LOLquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Joooo-pi het volgende:
De winnaar wint een borstvergroting..
Er is altijd wat miss meequote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef beequeen het volgende:
Servio: Een echt miss is niet de mooiste.
Woeptiedoe. Dat wordt feest!quote:
Meer een tsunamicluequote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
Is champagne trouwens een miljonairsclue?
Is een krat goldstrike zoveel gevraagd?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Woeptiedoe. Dat wordt feest!.
Ik weet het niet zeker maar ze hebben wel een lijstquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die boodschappen, mogen ze bestellen wat ze willen?
Vergeten ze dan elke keer zelf drank te bestellen of staat het gewoon niet op de lijst oid?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sharon! Oftewel, Miss Secret Story 2011! Gefeliciteerd!
Dat was niet gespeeld. Dat was levensechtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Kaasmix het volgende:
Ze heeft t wel slim gespeeld. Beetje zielig lopen doen en hoppa, gelijk alle stemmen
Liggen ze vanavond weer lekker vroeg op bedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een feest! Lekker aan de drank daar om half 4
Ieder wel een heel half glaasje!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Heeft ze geleerd van terror Jaapquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Kaasmix het volgende:
Ze heeft t wel slim gespeeld. Beetje zielig lopen doen en hoppa, gelijk alle stemmen
Oh kom op zeg...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
Is champagne trouwens een miljonairsclue?
Ja, ze moeten vanavond wel vroeg naar bed, anders trekken ze het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Eens is met greysquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben alles behalve Sharon fan - sterker nog, van mij mag ze donderdag samen met Cynthia weer naar Nederland - maar ik denk wel dat ze het echt heel eng vond om zo in bikini te paraderen met haar maatje meer.
Dat vroeg ik me ook af ja. Ze zullen wel een budget hebben neem ik aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die boodschappen, mogen ze bestellen wat ze willen?
Vergeten ze dan elke keer zelf drank te bestellen of staat het gewoon niet op de lijst oid?
Helaas gaat er maar een weg, en dan krijgt Cynthia toch echt voorrang van mijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben alles behalve Sharon fan - sterker nog, van mij mag ze donderdag samen met Cynthia weer naar Nederland - maar ik denk wel dat ze het echt heel eng vond om zo in bikini te paraderen met haar maatje meer.
Was wel opvallend dat die twee als enigen op Laura stemdenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef itsme het volgende:
Lol Laura op 2 heeft ze alleen te danken aan haar liefje Alex en haar nep liefje Guido.
En een modeshowquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag niet gekeken, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik zie drank?
1 fles champagne met zijn 15-enquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag niet gekeken, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik zie drank?
Ze vertegenwoordigde alle onzekere meiden van Nederlandquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Provenio het volgende:
Maar wat zei Sharon nou precies tijdens de 1e ronde?
En de stem van Servioquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was wel opvallend dat die twee als enigen op Laura stemden.
Goed nieuws dus!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En een modeshow
En een super-Servio als presentator
En streamlocks die na protesten werden opgeheven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |