Dat komt door het automatische openen van een nieuw deel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
Waarom staat die toegetakelde remlof nog in de OP?
Of alleen Monidiquequote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
Die zou mooi kunnen dienen als enige plaatje in de OP. al die usericons.
Mjah, die hoeven van mij ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
Die zou mooi kunnen dienen als enige plaatje in de OP. al die usericons.
Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, weer eens een prachttopic geopend
Ik lag heerlijk op de bank, maar besloot toch even de tocht naar de computer te maken.quote:
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding is duidelijk geworden: als onze maatschappij over een jaartje of vijftig naar de klote gaat, dan weet ik in welke hoek we de schuldigen moeten zoeken.
U bent toevalligerwijs Luthers?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding is duidelijk geworden: als onze maatschappij over een jaartje of vijftig naar de klote gaat, dan weet ik in welke hoek we de schuldigen moeten zoeken.
Dat is inderdaad een goede reden om duurzame initiatieven te blokkeren. Vond het ook altijd een strak plan om mijn scriptie pas een dag voor de deadline te schrijven. Liep altijd goed af. Erg kortzichtig, mn beste Voorschrift.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.
Om nu al die "hervormingen" nu te willen doen is gewoon onzin, slaat nergens op aangezien het water nog lang niet zo hoog aan de lippen staat als mensen je willen laten geloven.
Als die scriptie een rib uit je lijf zou kosten als je het wel meer dan 1 dag voor de deadline af zou maken dan krabte je je ook wel een keer achter de oren denk ik zo. Dan ga jij ook kijken naar een kosten/-baten analyse ervan, en kom je ook wellicht tot de conclusie dat je die andere dagen niet nodig hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden om duurzame initiatieven te blokkeren. Vond het ook altijd een strak plan om mijn scriptie pas een dag voor de deadline te schrijven. Liep altijd goed af. Erg kortzichtig, mn beste Voorschrift.
Het kosten/baten-verhaal is naar mijn idee nou precies wat onze aarde verkloot. Er wordt niet gedacht aan wat beter is voor de planeet of de mensheid, maar wat het meeste oplevert. Tsja, dat is vragen om moeilijkheden. Op den duur zal het anders moeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als die scriptie een rib uit je lijf zou kosten als je het wel meer dan 1 dag voor de deadline af zou maken dan krabte je je ook wel een keer achter de oren denk ik zo. Dan ga jij ook kijken naar een kosten/-baten analyse ervan, en kom je ook wellicht tot de conclusie dat je die andere dagen niet nodig hebt.
Oneens, anders ging er nog veel meer geld verloren aan onzinnige projecten. Er moet altijd(!) worden gekeken naar wat logisch is, het meest kan opleveren, en het meest veelbelovend is, en dat geld ook voor nieuwe technologie.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kosten/baten-verhaal is naar mijn idee nou precies wat onze aarde verkloot. Er wordt niet gedacht aan wat beter is voor de planeet of de mensheid, maar wat het meeste oplevert. Tsja, dat is vragen om moeilijkheden. Op den duur zal het anders moeten.
Ja, met z'n makker Berlusconiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Pas maar op. Straks staat Gaddafi in de OP.
Dat is toch goed voor de werkgeverquote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
Ik lees net dat er een wetsvoorstel naar de kamer is gestuurd wat inhoudt dat na 18 maanden je vakantieuren vervallen
Uiteraard, maar geld moet niet altijd een obstakel zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oneens, anders ging er nog veel meer geld verloren aan onzinnige projecten. Er moet altijd(!) worden gekeken naar wat logisch is, het meest kan opleveren, en het meest veelbelovend is, en dat geld ook voor nieuwe technologie.
Bedankt he!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
Ik lees net dat er een wetsvoorstel naar de kamer is gestuurd wat inhoudt dat na 18 maanden je vakantieuren vervallen
Uhu. Maar niet voor mij i.c. Ik hoef niet te werken als ik niet wil, dan laat ik mij niet inroosteren. En over al mijn gewerkte uren bouw ik gewoon vakantie op welke ik dus niet op hoef te nemen. Heb inmiddels een stuwmeer aangelegdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de werkgever
Voor het nieuws, over de VVD?quote:
Geld is meestal het enige obstakel in deze wereld, niemand doet iets voor niets, en zo hoort het ook. Jij verwacht toch ook betaald te worden voor je werk, net zoals de bakker verwacht betaald te worden voor het zijne.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar geld moet niet altijd een obstakel zijn.
Tja. Liberalen zijn voor vrijheid en minder regels. Tenzij het beter uitkomt. Tja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Maar niet voor mij i.c. Ik hoef niet te werken als ik niet wil, dan laat ik mij niet inroosteren. En over al mijn gewerkte uren bouw ik gewoon vakantie op welke ik dus niet op hoef te nemen. Heb inmiddels een stuwmeer aangelegd
Nee, voor je stem op de VVD.quote:
Och, ik heb het uitbetaalmechanisme al in werking gesteld hoor. 4000 euro is mij net wat te gortigquote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Liberalen zijn voor vrijheid en minder regels. Tenzij het beter uitkomt. Tja.
Daarom is ons systeem ook verrot en loopt het op zn laatste benen. Kapitalisme en ook sociale zijn gebouwd op de notie dat we een eindloze voorraad grondstoffen hebben. Dat is niet waar. We zullen dus een alternatief moeten bedenken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geld is meestal het enige obstakel in deze wereld, niemand doet iets voor niets, en zo hoort het ook. Jij verwacht toch ook betaald te worden voor je werk, net zoals de bakker verwacht betaald te worden voor het zijne.
Zo ook met wetenschappers, en je kan niet oneindig z'n brood gaan zitten kopen want ook jouw centjes houden een keer op.
Marxisme is die kant op -->
topkabinetje.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
We hebben wel een eindloze voorraad grondstoffen, we hebben een eindige voorraad gas en olie, maar er zijn veel meer manieren om energie op te wekken of productie tot stand te laten komen. De pure fixatie op alleen olie en gas van tegenstanders van de huidige markt is een exact zelfde domheid als het negeren van diezelfde eindigheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom is ons systeem ook verrot en loopt het op zn laatste benen. Kapitalisme en ook sociale zijn gebouwd op de notie dat we een eindloze voorraad grondstoffen hebben. Dat is niet waar. We zullen dus een alternatief moeten bedenken.
Weet niet hoor, maar het bedrijfsleven focust zich op grondstoffen die eindig zijn. Terwijl eindloze energiebronnen zoals wind, zon en water worden beschouwd als linkse hobby's. Bepaalde lieden staan direct te schreeuwen wanneer je je positief opstelt tegenover windenergie. Zo vreselijk kortzichtig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben wel een eindloze voorraad grondstoffen, we hebben een eindige voorraad gas en olie, maar er zijn veel meer manieren om energie op te wekken of productie tot stand te laten komen. De pure fixatie op alleen olie en gas van tegenstanders van de huidige markt is een exact zelfde domheid als het negeren van diezelfde eindigheid.
Er wordt genoeg gedaan, genoeg geld rondgepompt, genoeg onderzoek gedaan, genoeg vooruitgang tot stand gebracht.
Ze schreeuwen omdat het door paniekzaaiers en nogal schreeuwerig wordt overgebracht, met wat doemscenario's als beargumentatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar het bedrijfsleven focust zich op grondstoffen die eindig zijn. Terwijl eindloze energiebronnen zoals wind, zon en water worden beschouwd als linkse hobby's. Bepaalde lieden staan direct te schreeuwen wanneer je je positief opstelt tegenover windenergie. Zo vreselijk kortzichtig.
Nee, het moet en kan anders. Onze wereld kent teveel problemen.
Ik moet u helaas berichten dat het mij niet gelukt is om een Engelstalig werk van de begeerde soort te vinden.quote:
Noem mij maar een demogoog, kan me weinig schelen. Feit is dat de energiebronnen die we gebruiken eindig zijn. Ik heb het nog niet eens over de opwarming van de aarde, maar de toekomst ziet er in mijn ogen niet bepaald zonnig uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze schreeuwen omdat het door paniekzaaiers en nogal schreeuwerig wordt overgebracht, met wat doemscenario's als beargumentatie.
Ook wel demagogen genoemd.
In deze discussie zie ik de demagogen eerder aan de andere kantquote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze schreeuwen omdat het door paniekzaaiers en nogal schreeuwerig wordt overgebracht, met wat doemscenario's als beargumentatie.
Ook wel demagogen genoemd.
Beiden zijn onderhevig aan eenzelfde soort aanhangers, dus dat maakt weinig uit in deze.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noem mij maar een demogoog, kan me weinig schelen. Feit is dat de energiebronnen die we gebruiken eindig zijn. Ik heb het nog niet eens over de opwarming van de aarde, maar de toekomst ziet er in mijn ogen niet bepaald zonnig uit.
Hoezo, door realistisch te zijn en geen doemscenario's aan te halen ben je een demagoog?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
In deze discussie zie ik de demagogen eerder aan de andere kant
Nee eerder door te roepen dat er niets aan de hand is en dat iedereen die anders denkt een doemscenario schetstquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, door realistisch te zijn en geen doemscenario's aan te halen ben je een demagoog?
verrek.. da wil ons gekke geertje ook.....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Liberalen zijn voor vrijheid en minder regels. Tenzij het beter uitkomt. Tja.
Jullie doemscenario is alleen omgedraaid. Investeren in duurzaamheid is funest voor de economie, blabla. Dat is waar mensen als jij altijd mee dreigen. Niet dit en dat doen, want dan klapt de economie in elkaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, door realistisch te zijn en geen doemscenario's aan te halen ben je een demagoog?
Omdat er achterbakser mee omgegaan wordt, hele generaties groeien nu op met het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is, zijn "stof" wordt zelfs actief in lessen toegepast.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee eerder door te roepen dat er niets aan de hand is en dat iedereen die anders denkt een doemscenario schetst.
Zie bijvoorbeeld de hele discussie over het klimaat. Daar zijn de zogeheten 'sceptici' stukken erger in die richting dan degenen die de lijn van de wetenschap volgen.
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat "meer doen" gewoon niet haalbaar en rendabel is, klaar. De rest verzin jij er bij.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie doemscenario is alleen omgedraaid. Investeren in duurzaamheid is funest voor de economie, blabla. Dat is waar mensen als jij altijd mee dreigen. Niet dit en dat doen, want dan klapt de economie in elkaar.
Het is wel haalbaar. Het kost wat meer, maar dan heb je ook echt wat.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat "meer doen" gewoon niet haalbaar en rendabel is, klaar. De rest verzin jij er bij.
Maar aan de andere kant roepen bepaalde lieden dat er niks aan de hand is. Vooral aan de rechterzijde die zie je opiniemakers beweren dat de opwarming van de aarde onzin is, omdat we een koude maand hebben meegemaakt (waar is die kou trouwens gebleven, meneer Ellian?). Dat is net zo erg, misschien nog wel erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er achterbakser mee omgegaan wordt, hele generaties groeien nu op met het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is, zijn "stof" wordt zelfs actief in lessen toegepast.
Ik vind dat aardig schandalig, en ageer er ook graag tegen.
Opwarming van de aarde is waarheid, systematische opwarming is nog niet bewezen, dus deels hebben ze gelijk, deels niet. Ik hou er liever van in het midden te zitten en over een langere periode de resultaten te bekijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant roepen bepaalde lieden dat er niks aan de hand is. Vooral aan de rechterzijde die zie je opiniemakers beweren dat de opwarming van de aarde onzin is, omdat we een koude maand hebben meegemaakt (waar is die kou trouwens gebleven, meneer Ellian?). Dat is net zo erg, misschien nog wel erger.
Natuurlijk is het wel haalbaar. Je moet er alleen wat meer geld inpompen. Ik snap best dat dit een obstakel vormt, dat toont eens temeer aan dat er iets goed mis is.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat "meer doen" gewoon niet haalbaar en rendabel is, klaar. De rest verzin jij er bij.
Dan vorm jij wellicht een uitzondering. Ik heb FOK!kers op hoge poten zien beweren dat de opwarming een fabeltje is. En dat baseert men op basis van een uitgelekt mailtje.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opwarming van de aarde is waarheid, systematische opwarming is nog niet bewezen, dus deels hebben ze gelijk, deels niet. Ik hou er liever van in het midden te zitten en over een langere periode de resultaten te bekijken.
Hoeveel meer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel haalbaar. Je moet er alleen wat meer geld inpompen. Ik snap best dat dit een obstakel vormt, dat toont eens temeer aan dat er iets goed mis is.
Het gaat niet zozeer om koolstofdioxide en klimaatopwarming, maar het systeem dat gestoeld is op het produceren van afval uit grondstoffen. We zitten in de stoppenkast te spelen zonder te weten wat de gevolgen zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opwarming van de aarde is waarheid, systematische opwarming is nog niet bewezen, dus deels hebben ze gelijk, deels niet. Ik hou er liever van in het midden te zitten en over een langere periode de resultaten te bekijken.
Ach ik heb ook mensen glashard zien beweren dat we over een paar jaar aan Arnhem aan Zee moeten gaan wonen, wat dat betreft ken je idioten aan beide gebieden. Het jammerlijke is alleen dat Al Gore z'n lesstof ook dergelijke beelden schetst, en wel wordt aangehouden als waarheid in het onderwijs en daarbuiten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan vorm jij wellicht een uitzondering. Ik heb FOK!kers op hoge poten zien beweren dat de opwarming een fabeltje is. En dat baseert men op basis van een uitgelekt mailtje.
Mijn punt is dat het kostenplaatje doorgaans de belangrijkste overweging is. Een sedumdak voor een nieuw pand? Milieuvriendelijk en weet ik het allemaal, maar wel wat duurder. Oke, dan maar niet doen. Dat idee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeveel meer?
Welke deadline?
Welke doelstelling?
Welke methode?
Welk instituut of welke wetenschappers?
Er gaat veel meer gepaard met die vraag dan alleen "meer geld! meer geld!"
Weet ik, Koos en ik zijn gewoon even op een zijspoor gaan zitten, excuses.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om koolstofdioxide en klimaatopwarming, maar het systeem dat gestoeld is op het produceren van afval uit grondstoffen. We zitten in de stoppenkast te spelen zonder te weten wat de gevolgen zijn.
Welkom in de echte wereld.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
Die gast verdient miljoenen aan z'n leugens verspreiden, en ik erger me daar aan.
Ja, maar een sedumdak maakt ook geen wereld van verschil, dat is zo kleinschalig (net als die zonnepanelen in nieuwe wijken) dat het de moeite ook niet waard is naar te kijken. Als je het hebt over kernfusie dan kunnen we wel praten, maar zoals ik al zei; daar wordt hard aan gewerkt en meer geld is niet per se eerdere resultaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het kostenplaatje doorgaans de belangrijkste overweging is. Een sedumdak voor een nieuw pand? Milieuvriendelijk en weet ik het allemaal, maar wel wat duurder. Oke, dan maar niet doen. Dat idee.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat we weten dat het gevolgen heeft, maar dat we die niet kunnen overzien. Ik vergelijk dat met spelen in de stoppenkast. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet ik, Koos en ik zijn gewoon even op een zijspoor gaan zitten, excuses.
Ja goed ik begrijp het wel, maar toch ageer ik er tegen.quote:
Door de demagoog uit te hangen? Overigens zaten er wel wat fouten in de film maar het fundament klopt aardig en dat wordt ook onderschreven door de wetenschappers met verstand van zaken. En het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is of als zodanig geslikt zou moeten worden leeft echt alleen maar bij de zogenaamde 'sceptici' ofwel er klopt geen bal van.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er achterbakser mee omgegaan wordt, hele generaties groeien nu op met het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is, zijn "stof" wordt zelfs actief in lessen toegepast.
Ik vind dat aardig schandalig, en ageer er ook graag tegen.
Punt is dat ook kernenergie eindig is, want uranium. Zonne-energie is dat niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar een sedumdak maakt ook geen wereld van verschil, dat is zo kleinschalig (net als die zonnepanelen in nieuwe wijken) dat het de moeite ook niet waard is naar te kijken. Als je het hebt over kernfusie dan kunnen we wel praten, maar zoals ik al zei; daar wordt hard aan gewerkt en meer geld is niet per se eerdere resultaten.
Ik zei al eerder; het is geen computerspel waar je het klokje mee kan versnellen met 1000 extra goudstukken er in te duwen of iets dergelijks.
Ja, maar zonne-energie is niet rendabel genoeg voor massa gebruik (op dit moment!).quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat ook kernenergie eindig is, want uranium. Zonne-energie is dat niet.
Desalniettemin is uw inspanning te lauderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik moet u helaas berichten dat het mij niet gelukt is om een Engelstalig werk van de begeerde soort te vinden.
Volgens mij hou jij zielsveel van Bram Moskzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Desalniettemin is uw inspanning te lauderen.
Daarom is stimulatie nodig!! Anders hadden we deze discussie niet, als het rendabel en verantwoord was geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar zonne-energie is niet rendabel genoeg voor massa gebruik (op dit moment!).
Om diezelfde redenen lijkt het mij een goed plan om vet eten, roken en tienermoederschap te stimuleren.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Daarom is stimulatie nodig!! Anders hadden we deze discussie niet, als het rendabel en verantwoord was geweest.
Uw vermogen tot deugdelijk oordelen laat mij dolerende.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij zielsveel van Bram Moskzo.
Dat lijkt me ook geen discussie omdat het alleen nadelen heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Om diezelfde redenen lijkt het mij een goed plan om vet eten, roken en tienermoederschap te stimuleren.
Ik maak bezwaar hiertegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw vermogen tot deugdelijk oordelen laat mij dolerende.
Ik heb een nieuwe horlogedoos nodig. Zorgen, zorgen.quote:
Sowieso is er nog voor eeuwen kool inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.
Om nu al die "hervormingen" nu te willen doen is gewoon onzin, slaat nergens op aangezien het water nog lang niet zo hoog aan de lippen staat als mensen je willen laten geloven.
Een winder? Of een gewone doos?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe horlogedoos nodig. Zorgen, zorgen.
Gewone doos. Winders vind ik a; net te decadent en b; zorgen voor extra slijtage -> meer onderhoud. En dat is geen goedkoop geintje.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het ook ietwat overdreven, maar jou kennende benje ook met een kistje van 8 tientjes via Kish.nl niet meteen tevreden. Verfijnde smaak.
Geen geld. Wijnkasten en sigarendozen heb je ook voor die prijs.quote:
Flauw hoor, duurzaamheid-grapjes maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben te druk met m'n zonnepaneel te monteren.
Ik heb gister een nieuwe portemonnee gekocht. Tien minuten nadat de rits van m'n oude kapot ging, ik was toch in de stad.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe horlogedoos nodig. Zorgen, zorgen.
Zat er geen garantie op?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gister een nieuwe portemonnee gekocht. Tien minuten nadat de rits van m'n oude kapot ging, ik was toch in de stad.
Worden die niet geleverd met levenslange garantie dan m.b.t. ritsen en uiteenvallen?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding was vier jaar oud
En had urbancamo kleuren, nu heb ik een zwarte leren.
Het is geen zippoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden die niet geleverd met levenslange garantie dan m.b.t. ritsen en uiteenvallen?
Overigens, goede keuze.
Geen idee, die nieuwe is een De Rooy, van ¤32,95quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden die niet geleverd met levenslange garantie dan m.b.t. ritsen en uiteenvallen?
Overigens, goede keuze.
Sommigen hebben 't wel, zelfs als 't geen zippo is.quote:
Goede keus, hoop een beter levensverloop voor hem dan z'n voorganger.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, die nieuwe is een De Rooy, van ¤32,95
Mooi!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
Ah deze, slechts 29,95 online:
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik een Irischeque van 25 euro heb gebruikt
Voor vier jaar levensduur teken ik. Die vorige kwam uit een skateshop notabenequote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommigen hebben 't wel, zelfs als 't geen zippo is.
[..]
Goede keus, hoop een beter levensverloop voor hem dan z'n voorganger.
Ah oke, ik heb zelf de muntjes afgezweerd, maar bij de jouwe is 't mooi weggewerkt dan.quote:
Je OP is wat dramatisch, maar verder wel een leuk topic als papierversnipperaar eruit blijft. Die jongen is zo simpel.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, wat vinden jullie van mijn nieuwste topic? Groot succes, al zeg ik het zelf.
Geschreven met een kater terwijl ik net een ietwat zware docu had bekeken. Tsja, dat is vragen om een dramatische OP.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Je OP is wat dramatisch, maar verder wel een leuk topic als papierversnipperaar eruit blijft. Die jongen is zo simpel.
Je slaapt te veel.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef mlg het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe die hoofdpijn ontstaat! Iemand een medische verklaring?
Ik vind het topic zo ..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, wat vinden jullie van mijn nieuwste topic? Groot succes, al zeg ik het zelf.
Google al geraadpleegd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef mlg het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe die hoofdpijn ontstaat! Iemand een medische verklaring?
Nou, ik slaap echt niet teveel. Ik heb het pas als ik langer dan 8 uur slaap.quote:
Ja, maar wordt er niet veel wijzer uit.quote:
Dokter Nikita.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
Helaas heb ik geen flauw idee. Geen doktoren in POL?
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:
Nee, in reactie op de lentekriebels van Erik.quote:
Hier ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef Zeeland het volgende:
CDU gehalveerd bij verkiezingen in Hamburg
Wauw!!!
Vergaten ze niet een lidwoord?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Zeeland het volgende:
Er liep een Marokkaanse jongen in 'Rabat' met een bord 'We need Job'. Gelukkig hebben wij in Nederland Job en niet zij in Marokko.
Helaas, het taalonderwijs in het L-gebouw is aan een danige slijtage onderhevig geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Zeeland het volgende:
Er liep een Marokkaanse jongen in 'Rabat' met een bord 'We need Job'. Gelukkig hebben wij in Nederland Job en niet zij in Marokko.
Nee.quote:
Ik heb sowieso altijd les in het L-gebouw.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, het taalonderwijs in het L-gebouw is aan een danige slijtage onderhevig geweest.
Die is op mijn post gericht? Sorry zit wat in. Maar ik heb al gepost wat ik vanavond ging doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Picchia het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die een zin maken als "Iets met x en y." en dan iets vaags impliceren. Dan moet jij gaan gokken wat zij eigenlijk bedoelen. Is het nou echt zo moeilijk om een coherente zin te formuleren?
Nee. Als jij zoiets hebt gepost dan heb ik die post niet gelezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Die is op mijn post gericht? Sorry zit wat in. Maar ik heb al gepost wat ik vanavond ging doen.
Yep. En het is PV topic gelukkig niet meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef remlof het volgende:
Zomg, het gaat hard in Libië, Ghadaffi treekt het niet lang meer: Protesten in Libië - deel 3
Ik dacht al.... een leuke binnenkomer, wat heb ik nu weer verkeerd gedaan??quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee. Als jij zoiets hebt gepost dan heb ik die post niet gelezen.
Ik doelde eigenlijk op deze post: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Maar je ziet het wel vaker op het forum. Dan wordt je gequote en dan staat er zoiets onzinnigs onder.
Met de rolstoel weggeweest ging goed totdat mijn vrouw bier ging halen en de oudste op dat moment meende 013 te moeten gaan verkennen. Gelukkig waren er mensen die me hielpen.quote:
Je denkt toch niet dat Ghadaffi het zo makkelijk achter zich laat, net als Mubarak en Ali?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef remlof het volgende:
Zomg, het gaat hard in Libië, Ghadaffi treekt het niet lang meer: Protesten in Libië - deel 3
Volgens de -zeer onbevestigde- geruchten is hij reeds onderweg naar Venezuela of Braziliequote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Ghadaffi het zo makkelijk achter zich laat, net als Mubarak en Ali?
Geloof er zelf geen hol van, als je het lef hebt je leger met scherp te laten schieten op wat burgers met doeken dan ga je niet zelf op het eerste de beste vliegtuig het land uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de -zeer onbevestigde- geruchten is hij reeds onderweg naar Venezuela of Brazilie
Jawel hoor, dit duurt niet lang meer. Z'n topdiplomaten kiezen nu al de kant van het volk.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Ghadaffi het zo makkelijk achter zich laat, net als Mubarak en Ali?
Ik geloof er nog niet zo heilig in, ik denk dat Ghadaffi nog wel eens de bloedigste van allemaal kan worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, dit duurt niet lang meer. Z'n topdiplomaten kiezen nu al de kant van het volk.
Jij riep ook dat de Egyptische revolutie geen kans van slagen had.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niet zo heilig in, ik denk dat Ghadaffi nog wel eens de bloedigste van allemaal kan worden.
Heeft het toch ook niet, of is een Dictatoriaal militair regime met een rentenierende ex-president democratisch?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij riep ook dat de Egyptische revolutie geen kans van slagen had.
Dan zou ik toch Al Jazeera en http://twitter.com/#!/saved-search/%23libya eens gaan volgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niet zo heilig in, ik denk dat Ghadaffi nog wel eens de bloedigste van allemaal kan worden.
Hou je kop maar in het zand danquote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
Dezelfde Al-Jazeera die Israel elke keer neer wil zetten als duivels?
Mij niet gezien.
Goed, maak me maar wakker wanneer je een bloeiende democratische samenleving ziet opstaan in die regionen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je kop maar in het zand dan
[ afbeelding ]
Maar jij beweerde dat Mubarak zou blijven zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft het toch ook niet, of is een Dictatoriaal militair regime met een rentenierende ex-president democratisch?
Ach, Mubarak of z'n schoothondje, same thing.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar jij beweerde dat Mubarak zou blijven zitten.
De Egypte-kenners zijn een gelukkig een tikkeltje optimistischerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, Mubarak of z'n schoothondje, same thing.
Ja ze zullen ook eens sceptisch zijn, je bent dan meteen een Westerse fascist die mensen graag onderdrukt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Egypte-kenners zijn een gelukkig een tikkeltje optimistischer
Nee hoor, je mag best kritisch zijn. Er zijn echter een hoop optimistische geluiden. Wanhopen kan altijd nog.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ze zullen ook eens sceptisch zijn, je bent dan meteen een Westerse fascist die mensen graag onderdrukt.
Nou je kan kritisch en optimistisch zijn, maar feit blijft dat Mubarak op z'n laatste loodjes is afgezet, vervangen is door z'n beste "makker", een nieuwe (militaire) dictatuur is opgezet en hij zelf onder redene van "gezondheid" niet vervolgd zal gaan worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag best kritisch zijn. Er zijn echter een hoop optimistische geluiden. Wanhopen kan altijd nog.
Viel Spass in Traumweltquote:
Morgen ist jeden tag.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
Danke, ich wirde deine Grusse an die Traumwelt Männer geben, oder vielleicht am besseres, die Traumwelt Mädel.
Bis morgen!
Dit heeft mijn dag al goed gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen.
www.pvvhaaglanden.nl - geweldig dit
Ligt er al weer uit inderdaad, censuur van de PVV begint aan zijn intrede in het WWW.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt die website er al weer uit?
quote:Wilders wil namaaksite aanpakken
PVV-leider Wilders wil juridische stappen zetten tegen de makers van een site die de draak steekt met zijn partij.
RTL
En dan al een week kunnen draaien tot het naar buiten komt, of zouden ze vele bezoekers trekken?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is nog humoristischer dan de website zelf, aangezien het vandaag pas in de krant stond.
Hahahaha, de zelfbenoemd verdediger van het vrije woord staat echt altijd vooraan om dingen die over hem gaan te verbieden.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ligt er al weer uit inderdaad, censuur van de PVV begint aan zijn intrede in het WWW.
Edit: zal niet lang meer duren in ieder geval, als de site nu al last krijgt van storingen.
[..]
Zal wel meevallen, het ligt er zo dik bovenop dat het een geflopte poging tot humor is dat er m.i. geen enorme volksstromen tot stand komen naar die website.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:42 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan al een week kunnen draaien tot het naar buiten komt, of zouden ze vele bezoekers trekken?
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, het ligt er zo dik bovenop dat het een geflopte poging tot humor is dat er m.i. geen enorme volksstromen tot stand komen naar die website.
Jazeker, en:quote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Holograph het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-aanslag-kunduz.html
Bedankt GroenLinks voor de steun aan deze politiemissie..
Blijkbaar niet in gevallen wanneer het links uit komt, wanneer het ze wel uit komt mogen de troepen best op een "politie missie" (waar kennen we die term ook al weer van?) en sancties worden opgelegd.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:03 schreef ethiraseth het volgende:
Het is neoconservatief om op te roepen tot sancties tegen landen die geweld tegen burgers gebruiken?
Vraagt de GBL met zijn beweging allemaal zelf om.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
De link die gelegd wordt met de Hitlerjugend of SA vind ik anders niet grappig.
er is helemaal niks neoconservatiefs aan wat groenlinks doet. Je wilt alleen dingen die je bevallen voor je eigen clubje claimen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in gevallen wanneer het links uit komt, wanneer het ze wel uit komt mogen de troepen best op een "politie missie" (waar kennen we die term ook al weer van?) en sancties worden opgelegd.
Erg makkelijk, ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
De link die gelegd wordt met de Hitlerjugend of SA vind ik anders niet grappig.
Nee ze sturen alleen troepen en eisen sancties inderdaad, of komt je dat niet bekend voor?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
er is helemaal niks neoconservatiefs aan wat groenlinks doet. Je wilt alleen dingen die je bevallen voor je eigen clubje claimen.
Maar de VVD of het CDA neem je natuurlijk niets kwalijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Holograph het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-aanslag-kunduz.html
Bedankt GroenLinks voor de steun aan deze politiemissie..
na 12 jaar gaat dat niet veel beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd, na 6 jaar werken kan ik nog steeds niet op gang komen op maandagochtend.
de lange arm van Geert, de grote leider en onvermoeibaar strijder voor de vrije meningsuiting..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ligt er al weer uit inderdaad, censuur van de PVV begint aan zijn intrede in het WWW.
Edit: zal niet lang meer duren in ieder geval, als de site nu al last krijgt van storingen.
[..]
flikker jij eens op met dat dom hokjesdenken ... links..rechts.....zwart.. wit links is altijd slecht...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in gevallen wanneer het links uit komt, wanneer het ze wel uit komt mogen de troepen best op een "politie missie" (waar kennen we die term ook al weer van?) en sancties worden opgelegd.
Wat een zielige klootzak is die Wilders toch ook. Sterker, de man is gewoon gevaarlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Nee, houd me lekker fris, en dat schelden en ageren van jou ook overigens.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
flikker jij eens op met dat dom hokjesdenken ... links..rechts.....zwart.. wit links is altijd slecht...
en volgens jou wat 1 links iemand doet is direct de eigenschap van alle linkse mensen..
wordt jij nooit moe van van jezelf... van die 1-dimensionale kijk op het leven ?
Heul niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:06 schreef Cerbie het volgende:
Zijn jullie nou weer over Wilders aan het jankballen?
*gaat eerst voor koffie8
jij begint met ageren.... remember!!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, houd me lekker fris, en dat schelden en ageren van jou ook overigens.
quote:
Nou en.quote:
Als de deurwaarders komen kun je ze wel een paar goede pointers geven. Wel je bureau, computer en gordijnen meenemen, maar niet je stoel.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:19 schreef ethiraseth het volgende:
De directeur van mijn werk hing gewoon zijn telefoon op toen hem werd verteld dat er een belastinginspecteur op kantoor zat die met hem wilde spreken. Wtf echt.![]()
Nu verwachten we binnenkort een beslaglegging wegens achterstallige belastingen.
Geen laptop?quote:
kom nou, ik heb nog enige kwaliteitseisen.quote:
Ohjee, dat wordt een bodembeslagje.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:19 schreef ethiraseth het volgende:
De directeur van mijn werk hing gewoon zijn telefoon op toen hem werd verteld dat er een belastinginspecteur op kantoor zat die met hem wilde spreken. Wtf echt.![]()
Nu verwachten we binnenkort een beslaglegging wegens achterstallige belastingen.
Ja, thuis.quote:
Tijd voor wat gedegen journalistiek onderzoek. Buiten de deurquote:
Helaas ben ik ook weer te lui om mn bureaustoel te verlaten. Heeeel rustig wat verhaaltjes tikken.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd voor wat gedegen journalistiek onderzoek. Buiten de deur
Kak zeg.quote:
My 2cts.quote:
Ja, dat was inderdaad erg grappigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Cerbie het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)bij-opening-Aldi.ece!
Wel koud.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef eriksd het volgende:
Ik ga even lekker wandelen denk ikZo lekker weer.
Doe mij maar een broodje bal dan.quote:
Moet je niet sowieso de deur uit om te roken?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit naast een groot raam met de zon op mn bol. Het is hier zeker 28 graden. Maar moet zo wel effe de deur uit; de peuken zijn op.
De asociale gedachte van boven de rivieren komt naar brabant.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Cerbie het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)n-sociale-crisis.ece
De multikul komt naar Brabant?
Helaas wel. Vind dat trouwens heul niet erg. Het kantoor blijft lekker fris en je bent altijd een goed excuus om lekker naar buiten te stappen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je niet sowieso de deur uit om te roken?
Geen idee, ik zou er een moord voor doen als ik een sigaar mocht opsteken hier. Uit pure hufterigheid rook ik niet op het werk, ik zie me niet naar buiten lopen elke keer, mij niet gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas wel. Vind dat trouwens heul niet erg. Het kantoor blijft lekker fris en je bent altijd een goed excuus om lekker naar buiten te stappen.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou er een moord voor doen als ik een sigaar mocht opsteken hier. Uit pure hufterigheid rook ik niet op het werk, ik zie me niet naar buiten lopen elke keer, mij niet gezien.
Staat knullig, heb geen zin om me bij de rokersbrigade aan te sluiten, bovendien gaat dan het hele relaxende eraan kapot bij mij. Ik rook niet omdat ik "moet", maar omdat ik wil en er van wil genieten.quote:
Aha, ja dat begrijp ik wel. Helaas ben ik het relaxerende stadium al enkele jaren geleden gepasseerd.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Staat knullig, heb geen zin om me bij de rokersbrigade aan te sluiten, bovendien gaat dan het hele relaxende eraan kapot bij mij. Ik rook niet omdat ik "moet", maar omdat ik wil en er van wil genieten.
Naar buiten rennen, zo snel mogelijk leegtrekken en dan weer naar binnen, nee.
Dat is het voordeel aan sigaren.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, ja dat begrijp ik wel. Helaas ben ik het relaxerende stadium al enkele jaren geleden gepasseerd.
SBS6 nieuwsitem.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, hulde voor de kop die ik net heb bedacht.
<Naam visclub> hengelt naar <naam dorp> visrechten
Weet ikquote:
quote:
Ja, het is wel effe flink balen dat jij die hebt bewaard.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
Koos in onze signatures, heerlijk.
Ik zie dat je mijn opmerking ook nog uit de context hebt gehaald waardoor het een steunbetuiging aan het neo-conservatisme lijkt!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
Een goede manager let op details.
Je verwart volgens mij mensen voor machines.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef mlg het volgende:
Echt, die arbeiders socialisme is zo verschrikkelijk.
Ik verwar jou met stalin.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je verwart volgens mij mensen voor machines.
Je bent dan ook niet zo heel slim.quote:
Ja en zelfs stoffig mogen jullie ook al niet meer zijn, wat een dilemma. Waar is de tijd gebleven van de hoed met PRESS kaartje, sigaar in de mond, en de straat op of in een donker hoekje verslagen typen op je typemachine.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is dat ik niet voor een hip bedrijf werk.
Nou, poeh poeh, je hebt me echt gedissed hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet zo heel slim.
De tijd van de kettingrokende alcoholist-journalist is inderdaad voorbij. Al doe ik mijn best om die traditie in ere te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en zelfs stoffig mogen jullie ook al niet meer zijn, wat een dilemma. Waar is de tijd gebleven van de hoed met PRESS kaartje, sigaar in de mond, en de straat op of in een donker hoekje verslagen typen op je typemachine.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en zelfs stoffig mogen jullie ook al niet meer zijn, wat een dilemma. Waar is de tijd gebleven van de hoed met PRESS kaartje, sigaar in de mond, en de straat op of in een donker hoekje verslagen typen op je typemachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |