Dat komt door het automatische openen van een nieuw deel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
Waarom staat die toegetakelde remlof nog in de OP?
Of alleen Monidiquequote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
Die zou mooi kunnen dienen als enige plaatje in de OP. al die usericons.
Mjah, die hoeven van mij ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
Die zou mooi kunnen dienen als enige plaatje in de OP. al die usericons.
Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, weer eens een prachttopic geopend
Ik lag heerlijk op de bank, maar besloot toch even de tocht naar de computer te maken.quote:
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding is duidelijk geworden: als onze maatschappij over een jaartje of vijftig naar de klote gaat, dan weet ik in welke hoek we de schuldigen moeten zoeken.
U bent toevalligerwijs Luthers?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding is duidelijk geworden: als onze maatschappij over een jaartje of vijftig naar de klote gaat, dan weet ik in welke hoek we de schuldigen moeten zoeken.
Dat is inderdaad een goede reden om duurzame initiatieven te blokkeren. Vond het ook altijd een strak plan om mijn scriptie pas een dag voor de deadline te schrijven. Liep altijd goed af. Erg kortzichtig, mn beste Voorschrift.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.
Om nu al die "hervormingen" nu te willen doen is gewoon onzin, slaat nergens op aangezien het water nog lang niet zo hoog aan de lippen staat als mensen je willen laten geloven.
Als die scriptie een rib uit je lijf zou kosten als je het wel meer dan 1 dag voor de deadline af zou maken dan krabte je je ook wel een keer achter de oren denk ik zo. Dan ga jij ook kijken naar een kosten/-baten analyse ervan, en kom je ook wellicht tot de conclusie dat je die andere dagen niet nodig hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden om duurzame initiatieven te blokkeren. Vond het ook altijd een strak plan om mijn scriptie pas een dag voor de deadline te schrijven. Liep altijd goed af. Erg kortzichtig, mn beste Voorschrift.
Het kosten/baten-verhaal is naar mijn idee nou precies wat onze aarde verkloot. Er wordt niet gedacht aan wat beter is voor de planeet of de mensheid, maar wat het meeste oplevert. Tsja, dat is vragen om moeilijkheden. Op den duur zal het anders moeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als die scriptie een rib uit je lijf zou kosten als je het wel meer dan 1 dag voor de deadline af zou maken dan krabte je je ook wel een keer achter de oren denk ik zo. Dan ga jij ook kijken naar een kosten/-baten analyse ervan, en kom je ook wellicht tot de conclusie dat je die andere dagen niet nodig hebt.
Oneens, anders ging er nog veel meer geld verloren aan onzinnige projecten. Er moet altijd(!) worden gekeken naar wat logisch is, het meest kan opleveren, en het meest veelbelovend is, en dat geld ook voor nieuwe technologie.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kosten/baten-verhaal is naar mijn idee nou precies wat onze aarde verkloot. Er wordt niet gedacht aan wat beter is voor de planeet of de mensheid, maar wat het meeste oplevert. Tsja, dat is vragen om moeilijkheden. Op den duur zal het anders moeten.
Ja, met z'n makker Berlusconiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Pas maar op. Straks staat Gaddafi in de OP.
Dat is toch goed voor de werkgeverquote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
Ik lees net dat er een wetsvoorstel naar de kamer is gestuurd wat inhoudt dat na 18 maanden je vakantieuren vervallen
Uiteraard, maar geld moet niet altijd een obstakel zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oneens, anders ging er nog veel meer geld verloren aan onzinnige projecten. Er moet altijd(!) worden gekeken naar wat logisch is, het meest kan opleveren, en het meest veelbelovend is, en dat geld ook voor nieuwe technologie.
Bedankt he!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
Ik lees net dat er een wetsvoorstel naar de kamer is gestuurd wat inhoudt dat na 18 maanden je vakantieuren vervallen
Uhu. Maar niet voor mij i.c. Ik hoef niet te werken als ik niet wil, dan laat ik mij niet inroosteren. En over al mijn gewerkte uren bouw ik gewoon vakantie op welke ik dus niet op hoef te nemen. Heb inmiddels een stuwmeer aangelegdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de werkgever
Voor het nieuws, over de VVD?quote:
Geld is meestal het enige obstakel in deze wereld, niemand doet iets voor niets, en zo hoort het ook. Jij verwacht toch ook betaald te worden voor je werk, net zoals de bakker verwacht betaald te worden voor het zijne.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar geld moet niet altijd een obstakel zijn.
Tja. Liberalen zijn voor vrijheid en minder regels. Tenzij het beter uitkomt. Tja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Maar niet voor mij i.c. Ik hoef niet te werken als ik niet wil, dan laat ik mij niet inroosteren. En over al mijn gewerkte uren bouw ik gewoon vakantie op welke ik dus niet op hoef te nemen. Heb inmiddels een stuwmeer aangelegd
Nee, voor je stem op de VVD.quote:
Och, ik heb het uitbetaalmechanisme al in werking gesteld hoor. 4000 euro is mij net wat te gortigquote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Liberalen zijn voor vrijheid en minder regels. Tenzij het beter uitkomt. Tja.
Daarom is ons systeem ook verrot en loopt het op zn laatste benen. Kapitalisme en ook sociale zijn gebouwd op de notie dat we een eindloze voorraad grondstoffen hebben. Dat is niet waar. We zullen dus een alternatief moeten bedenken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geld is meestal het enige obstakel in deze wereld, niemand doet iets voor niets, en zo hoort het ook. Jij verwacht toch ook betaald te worden voor je werk, net zoals de bakker verwacht betaald te worden voor het zijne.
Zo ook met wetenschappers, en je kan niet oneindig z'n brood gaan zitten kopen want ook jouw centjes houden een keer op.
Marxisme is die kant op -->
topkabinetje.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
We hebben wel een eindloze voorraad grondstoffen, we hebben een eindige voorraad gas en olie, maar er zijn veel meer manieren om energie op te wekken of productie tot stand te laten komen. De pure fixatie op alleen olie en gas van tegenstanders van de huidige markt is een exact zelfde domheid als het negeren van diezelfde eindigheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom is ons systeem ook verrot en loopt het op zn laatste benen. Kapitalisme en ook sociale zijn gebouwd op de notie dat we een eindloze voorraad grondstoffen hebben. Dat is niet waar. We zullen dus een alternatief moeten bedenken.
Weet niet hoor, maar het bedrijfsleven focust zich op grondstoffen die eindig zijn. Terwijl eindloze energiebronnen zoals wind, zon en water worden beschouwd als linkse hobby's. Bepaalde lieden staan direct te schreeuwen wanneer je je positief opstelt tegenover windenergie. Zo vreselijk kortzichtig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben wel een eindloze voorraad grondstoffen, we hebben een eindige voorraad gas en olie, maar er zijn veel meer manieren om energie op te wekken of productie tot stand te laten komen. De pure fixatie op alleen olie en gas van tegenstanders van de huidige markt is een exact zelfde domheid als het negeren van diezelfde eindigheid.
Er wordt genoeg gedaan, genoeg geld rondgepompt, genoeg onderzoek gedaan, genoeg vooruitgang tot stand gebracht.
Ze schreeuwen omdat het door paniekzaaiers en nogal schreeuwerig wordt overgebracht, met wat doemscenario's als beargumentatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar het bedrijfsleven focust zich op grondstoffen die eindig zijn. Terwijl eindloze energiebronnen zoals wind, zon en water worden beschouwd als linkse hobby's. Bepaalde lieden staan direct te schreeuwen wanneer je je positief opstelt tegenover windenergie. Zo vreselijk kortzichtig.
Nee, het moet en kan anders. Onze wereld kent teveel problemen.
Ik moet u helaas berichten dat het mij niet gelukt is om een Engelstalig werk van de begeerde soort te vinden.quote:
Noem mij maar een demogoog, kan me weinig schelen. Feit is dat de energiebronnen die we gebruiken eindig zijn. Ik heb het nog niet eens over de opwarming van de aarde, maar de toekomst ziet er in mijn ogen niet bepaald zonnig uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze schreeuwen omdat het door paniekzaaiers en nogal schreeuwerig wordt overgebracht, met wat doemscenario's als beargumentatie.
Ook wel demagogen genoemd.
In deze discussie zie ik de demagogen eerder aan de andere kantquote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze schreeuwen omdat het door paniekzaaiers en nogal schreeuwerig wordt overgebracht, met wat doemscenario's als beargumentatie.
Ook wel demagogen genoemd.
Beiden zijn onderhevig aan eenzelfde soort aanhangers, dus dat maakt weinig uit in deze.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noem mij maar een demogoog, kan me weinig schelen. Feit is dat de energiebronnen die we gebruiken eindig zijn. Ik heb het nog niet eens over de opwarming van de aarde, maar de toekomst ziet er in mijn ogen niet bepaald zonnig uit.
Hoezo, door realistisch te zijn en geen doemscenario's aan te halen ben je een demagoog?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
In deze discussie zie ik de demagogen eerder aan de andere kant
Nee eerder door te roepen dat er niets aan de hand is en dat iedereen die anders denkt een doemscenario schetstquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, door realistisch te zijn en geen doemscenario's aan te halen ben je een demagoog?
verrek.. da wil ons gekke geertje ook.....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Liberalen zijn voor vrijheid en minder regels. Tenzij het beter uitkomt. Tja.
Jullie doemscenario is alleen omgedraaid. Investeren in duurzaamheid is funest voor de economie, blabla. Dat is waar mensen als jij altijd mee dreigen. Niet dit en dat doen, want dan klapt de economie in elkaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, door realistisch te zijn en geen doemscenario's aan te halen ben je een demagoog?
Omdat er achterbakser mee omgegaan wordt, hele generaties groeien nu op met het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is, zijn "stof" wordt zelfs actief in lessen toegepast.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee eerder door te roepen dat er niets aan de hand is en dat iedereen die anders denkt een doemscenario schetst.
Zie bijvoorbeeld de hele discussie over het klimaat. Daar zijn de zogeheten 'sceptici' stukken erger in die richting dan degenen die de lijn van de wetenschap volgen.
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat "meer doen" gewoon niet haalbaar en rendabel is, klaar. De rest verzin jij er bij.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie doemscenario is alleen omgedraaid. Investeren in duurzaamheid is funest voor de economie, blabla. Dat is waar mensen als jij altijd mee dreigen. Niet dit en dat doen, want dan klapt de economie in elkaar.
Het is wel haalbaar. Het kost wat meer, maar dan heb je ook echt wat.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat "meer doen" gewoon niet haalbaar en rendabel is, klaar. De rest verzin jij er bij.
Maar aan de andere kant roepen bepaalde lieden dat er niks aan de hand is. Vooral aan de rechterzijde die zie je opiniemakers beweren dat de opwarming van de aarde onzin is, omdat we een koude maand hebben meegemaakt (waar is die kou trouwens gebleven, meneer Ellian?). Dat is net zo erg, misschien nog wel erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er achterbakser mee omgegaan wordt, hele generaties groeien nu op met het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is, zijn "stof" wordt zelfs actief in lessen toegepast.
Ik vind dat aardig schandalig, en ageer er ook graag tegen.
Opwarming van de aarde is waarheid, systematische opwarming is nog niet bewezen, dus deels hebben ze gelijk, deels niet. Ik hou er liever van in het midden te zitten en over een langere periode de resultaten te bekijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant roepen bepaalde lieden dat er niks aan de hand is. Vooral aan de rechterzijde die zie je opiniemakers beweren dat de opwarming van de aarde onzin is, omdat we een koude maand hebben meegemaakt (waar is die kou trouwens gebleven, meneer Ellian?). Dat is net zo erg, misschien nog wel erger.
Natuurlijk is het wel haalbaar. Je moet er alleen wat meer geld inpompen. Ik snap best dat dit een obstakel vormt, dat toont eens temeer aan dat er iets goed mis is.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet, ik zei dat "meer doen" gewoon niet haalbaar en rendabel is, klaar. De rest verzin jij er bij.
Dan vorm jij wellicht een uitzondering. Ik heb FOK!kers op hoge poten zien beweren dat de opwarming een fabeltje is. En dat baseert men op basis van een uitgelekt mailtje.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opwarming van de aarde is waarheid, systematische opwarming is nog niet bewezen, dus deels hebben ze gelijk, deels niet. Ik hou er liever van in het midden te zitten en over een langere periode de resultaten te bekijken.
Hoeveel meer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel haalbaar. Je moet er alleen wat meer geld inpompen. Ik snap best dat dit een obstakel vormt, dat toont eens temeer aan dat er iets goed mis is.
Het gaat niet zozeer om koolstofdioxide en klimaatopwarming, maar het systeem dat gestoeld is op het produceren van afval uit grondstoffen. We zitten in de stoppenkast te spelen zonder te weten wat de gevolgen zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opwarming van de aarde is waarheid, systematische opwarming is nog niet bewezen, dus deels hebben ze gelijk, deels niet. Ik hou er liever van in het midden te zitten en over een langere periode de resultaten te bekijken.
Ach ik heb ook mensen glashard zien beweren dat we over een paar jaar aan Arnhem aan Zee moeten gaan wonen, wat dat betreft ken je idioten aan beide gebieden. Het jammerlijke is alleen dat Al Gore z'n lesstof ook dergelijke beelden schetst, en wel wordt aangehouden als waarheid in het onderwijs en daarbuiten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan vorm jij wellicht een uitzondering. Ik heb FOK!kers op hoge poten zien beweren dat de opwarming een fabeltje is. En dat baseert men op basis van een uitgelekt mailtje.
Mijn punt is dat het kostenplaatje doorgaans de belangrijkste overweging is. Een sedumdak voor een nieuw pand? Milieuvriendelijk en weet ik het allemaal, maar wel wat duurder. Oke, dan maar niet doen. Dat idee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeveel meer?
Welke deadline?
Welke doelstelling?
Welke methode?
Welk instituut of welke wetenschappers?
Er gaat veel meer gepaard met die vraag dan alleen "meer geld! meer geld!"
Weet ik, Koos en ik zijn gewoon even op een zijspoor gaan zitten, excuses.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om koolstofdioxide en klimaatopwarming, maar het systeem dat gestoeld is op het produceren van afval uit grondstoffen. We zitten in de stoppenkast te spelen zonder te weten wat de gevolgen zijn.
Welkom in de echte wereld.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
Die gast verdient miljoenen aan z'n leugens verspreiden, en ik erger me daar aan.
Ja, maar een sedumdak maakt ook geen wereld van verschil, dat is zo kleinschalig (net als die zonnepanelen in nieuwe wijken) dat het de moeite ook niet waard is naar te kijken. Als je het hebt over kernfusie dan kunnen we wel praten, maar zoals ik al zei; daar wordt hard aan gewerkt en meer geld is niet per se eerdere resultaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het kostenplaatje doorgaans de belangrijkste overweging is. Een sedumdak voor een nieuw pand? Milieuvriendelijk en weet ik het allemaal, maar wel wat duurder. Oke, dan maar niet doen. Dat idee.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat we weten dat het gevolgen heeft, maar dat we die niet kunnen overzien. Ik vergelijk dat met spelen in de stoppenkast. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet ik, Koos en ik zijn gewoon even op een zijspoor gaan zitten, excuses.
Ja goed ik begrijp het wel, maar toch ageer ik er tegen.quote:
Door de demagoog uit te hangen? Overigens zaten er wel wat fouten in de film maar het fundament klopt aardig en dat wordt ook onderschreven door de wetenschappers met verstand van zaken. En het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is of als zodanig geslikt zou moeten worden leeft echt alleen maar bij de zogenaamde 'sceptici' ofwel er klopt geen bal van.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er achterbakser mee omgegaan wordt, hele generaties groeien nu op met het idee dat alles wat Al Gore roept waarheid is, zijn "stof" wordt zelfs actief in lessen toegepast.
Ik vind dat aardig schandalig, en ageer er ook graag tegen.
Punt is dat ook kernenergie eindig is, want uranium. Zonne-energie is dat niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar een sedumdak maakt ook geen wereld van verschil, dat is zo kleinschalig (net als die zonnepanelen in nieuwe wijken) dat het de moeite ook niet waard is naar te kijken. Als je het hebt over kernfusie dan kunnen we wel praten, maar zoals ik al zei; daar wordt hard aan gewerkt en meer geld is niet per se eerdere resultaten.
Ik zei al eerder; het is geen computerspel waar je het klokje mee kan versnellen met 1000 extra goudstukken er in te duwen of iets dergelijks.
Ja, maar zonne-energie is niet rendabel genoeg voor massa gebruik (op dit moment!).quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat ook kernenergie eindig is, want uranium. Zonne-energie is dat niet.
Desalniettemin is uw inspanning te lauderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik moet u helaas berichten dat het mij niet gelukt is om een Engelstalig werk van de begeerde soort te vinden.
Volgens mij hou jij zielsveel van Bram Moskzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Desalniettemin is uw inspanning te lauderen.
Daarom is stimulatie nodig!! Anders hadden we deze discussie niet, als het rendabel en verantwoord was geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar zonne-energie is niet rendabel genoeg voor massa gebruik (op dit moment!).
Om diezelfde redenen lijkt het mij een goed plan om vet eten, roken en tienermoederschap te stimuleren.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Daarom is stimulatie nodig!! Anders hadden we deze discussie niet, als het rendabel en verantwoord was geweest.
Uw vermogen tot deugdelijk oordelen laat mij dolerende.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij zielsveel van Bram Moskzo.
Dat lijkt me ook geen discussie omdat het alleen nadelen heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Om diezelfde redenen lijkt het mij een goed plan om vet eten, roken en tienermoederschap te stimuleren.
Ik maak bezwaar hiertegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw vermogen tot deugdelijk oordelen laat mij dolerende.
Ik heb een nieuwe horlogedoos nodig. Zorgen, zorgen.quote:
Sowieso is er nog voor eeuwen kool inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.
Om nu al die "hervormingen" nu te willen doen is gewoon onzin, slaat nergens op aangezien het water nog lang niet zo hoog aan de lippen staat als mensen je willen laten geloven.
Een winder? Of een gewone doos?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe horlogedoos nodig. Zorgen, zorgen.
Gewone doos. Winders vind ik a; net te decadent en b; zorgen voor extra slijtage -> meer onderhoud. En dat is geen goedkoop geintje.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het ook ietwat overdreven, maar jou kennende benje ook met een kistje van 8 tientjes via Kish.nl niet meteen tevreden. Verfijnde smaak.
Geen geld. Wijnkasten en sigarendozen heb je ook voor die prijs.quote:
Flauw hoor, duurzaamheid-grapjes maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben te druk met m'n zonnepaneel te monteren.
Ik heb gister een nieuwe portemonnee gekocht. Tien minuten nadat de rits van m'n oude kapot ging, ik was toch in de stad.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe horlogedoos nodig. Zorgen, zorgen.
Zat er geen garantie op?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gister een nieuwe portemonnee gekocht. Tien minuten nadat de rits van m'n oude kapot ging, ik was toch in de stad.
Worden die niet geleverd met levenslange garantie dan m.b.t. ritsen en uiteenvallen?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding was vier jaar oud
En had urbancamo kleuren, nu heb ik een zwarte leren.
Het is geen zippoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden die niet geleverd met levenslange garantie dan m.b.t. ritsen en uiteenvallen?
Overigens, goede keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |