Jij houdt van roze pruiken?quote:
Zou ik ook zeggenquote:
Ja, ik moest ook steeds ana je denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet Scott Pilgrim nog zien! Maar ik weet bijna zeker dat het precies een film voor mij is. Ik hou van strips en ben een class A nerd!
Ik hou van jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Watdie
heb
ik
deze
week
gedownload
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van jou.
Anders kan ik het niet zeggen. Ik ken niemand die die film kent. Jij hebt hem gedownload. Ik kan wel huilen. Dankjewel.
Ja volgens mij zitten we echt op één lijn qua film, heerlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook echt iets voor jou om 'm wel te kennen. Volgens mij hebben wij wel dezelfde filmsmaak
![]()
Ja, hij leek me echt goed/leuk/weird enough. Het duurde 4 dagen voo rik 'm binnen had maar ik ga 'm vanavond kijken
Haha nu ga ik 'm helemaal kijken zometeenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja volgens mij zitten we echt op één lijn qua film, heerlijk.Trouwens, mijn sig is een quote van de film! Echt toevallig dit allemaal.
Groetjes terug aan oma en Emmenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijne recensie Miauw! Verder de groetjes uit Emmen, ik zit echt bommetjevol. Mijn oma kookt altijd teveel.
Ja. ben je nu nog naar de huishoudbeurs geweest?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Na al die tijd nog altijd zwaaiing strong, een smiley met inhoud.
Nee, komt volgend jaar wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ben je nu nog naar de huishoudbeurs geweest?
Ja. Veel mensen hier op FOK vallen er nu overquote:
Wie wat wie?quote:
Nee geen datequote:
Lekker slapenquote:
Gelukkig maakte ik geen grapjequote:
Oh, in dat geval is mijn hart gebrokenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel eens leuk om iemand af te wijzen, ik wist dat je niet serieus was.
quote:
He Mauwiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
bonsoir
Bella, ik heb Heathers gezien![]()
How bizarrrrre
Hai pgrquote:
Neh, tenzij je zin hebt in tenenkrommend leedvermaak?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, zal ik die domme Tatjana nog eens bekijken op RTL 4?
Fijn!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Mauwie
[..]
Hai pgr![]()
Ja, het was een perfecte dag
Jij dan?
Ja, misschien moet ik dat niet doen voor het slapen gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, tenzij je zin hebt in tenenkrommend leedvermaak?
Ja, morgen even msnen?quote:
Of juist wel, ga je met een goed gevoel over jezelf slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik dat niet doen voor het slapen gaan
Ja, leukquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, morgen even msnen?
En wel aardig klinkt heel erg best![]()
Alles ok daar?
Haha nee, laat maar. Ik heb al gezaptquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of juist wel, ga je met een goed gevoel over jezelf slapen![]()
Ja doe maarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zet die film ook op een lijst en ga het downloaden maar snel starten.
Ja echt he.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
bonsoir
Bella, ik heb Heathers gezien![]()
How bizarrrrre
Geweldigquote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he.Hij is echt freaky, maar wel meesterlijk!
Ik heb nog een bizar feitje. Heather 1 zegt toch op een gegeven moment tegen Heather 3: What did you eat for breakfast, a braintumor? En de actrice die dat zei is meer dan 10 jaar later dood gegaan aan een hersentumor.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GeweldigZo droog ook!
Ook bizar trouwens... J.D. had een relatie met die ene populaire Heather maar hij dumpte haar voor Winona.
Oja, dat zegt ze ook nógquote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog een bizar feitje. Heather 1 zegt toch op een gegeven moment tegen Heather 3: What did you eat for breakfast, a braintumor? En de actrice die dat zei is meer dan 10 jaar later dood gegaan aan een hersentumor.
How very.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat zegt ze ook nógweird!
Die oneliners zijn erg leuk!
How very!
En ik herkende die ene quote van jou, aan hegt begin van die filmquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
How very.
En door deze film ben ik ook meer het woordje pronto gaan gebruiken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ik herkende die ene quote van jou, aan hegt begin van die film![]()
Geweldig.
Ik ga binnenkort 'All about Eve' kijken, heb je die gezien?
Ohh, ik ben zó benieuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!
All About Eve is écht een van de beste films out there. De dialogen zijn zo sterk en vloeiend, de acteurs stuk voor stuk goud, met als hoogtepunt Bette Davis. Zij zet echt een masterperformance neer. En hoewel de film oud is, is het verhaal nog steeds relevant. Wat het fijn kijken maakt.
Ik ben inmiddels ontdooitquote:
Ik ga maar eensquote:Op maandag 21 februari 2011 08:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey! Na wat slapen in etappes vond ik het vanmorgen niet zo erg om de kou in te gaan.
Hoi Mauwquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen!![]()
Mijn haar was bevroren op de fiets!![]()
![]()
Hoop het ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop op een goede week voor je pgr, met veel positiviteit.
Ik weet het nog niet, ze heeft 'm in mijn brievenbus geproptquote:
Haha, ja sorry, Mijn hoofd zit nog in het weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die naam is alleen voor het weekend he!
Nog niemand voor de rubriek, deadline gemist. Enorm kut, het wilde niet lukken (20 mensen aan de lijn gehad oid). Nu afwachten of er nog ergens een mouw aan te passen is.
Oh nou succes!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien maak ik er wel gebruik van, ooit.
Een foto kon ook nog door een collega gemaakt worden. Ik hoop nu op een telefoontje terug van iemand (had z'n vrouw aan de lijn) waarvan ik de hoop heb dat ik die kan strikken. Dus als het goed is dan komt het nog goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gelukt!! Mede dankzij je succeswensen natuurlijk.
Gelukkig voor mij ligt er een Jumbo min of meer op de route van werk naar huis. Scheelt me weer een krachtsinspanning. Ja ook een AH, maar die Jumbo vind ik net iets fijner, is vrij rustig ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Boodschapjes weer in huis, nu verder met typen.
Ja precies. Er zijn hier 3-4 AH's op redelijke fietsafstand, maar ik geef toch de voorkeur aan een specifieke die is veel fijner ingedeeld dan die andere.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De ene winkel is ook zeker de andere niet, ik heb ook mijn favorieten.
Meestal de AH, omdat die het dichtsbij is en een ruim assortiment heeft. Maar soms als ik me goed voel durf ik verder te fietsen naar de LIdl of c1000quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben echt een consumentenhoer wat dat betreft. C1000, Aldi, Appie. Alles. Behalve Plus. Zelfs ik heb mijn standaarden en grenzen.
Oeh goed nieuwsquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja
ITIL V3 Certificering gehaald, en de aankoopmakelaar van het huis waar we vrijdag hebben gekeken belde mn vriendin of we interesse hadden
http://en.wikipedia.org/w(...)_the_ITIL_v3_libraryquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh goed nieuwsen ehm wat is die certificering nou?
Mjah we hadden al contact gehad met onze aankoopmakelaar, dus vriendin had ff pah-pah-pokahface opgezet en gezegd dat we wel zouden kijken, en we het ff met de aankoopmakelaar over de prijs gingen hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk aan, wat gaaf en goed en leuk!
Dus overleggen met je vriendin of...?
ja, ik wilde het van jou horen!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_the_ITIL_v3_library
Nou lieve Miauw, ik zal het ff uitleggen;quote:
Heerlijk die geraffineerde insteek.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah we hadden al contact gehad met onze aankoopmakelaar, dus vriendin had ff pah-pah-pokahface opgezet en gezegd dat we wel zouden kijken, en we het ff met de aankoopmakelaar over de prijs gingen hebben
Zijn eigen schuld (van de verkoopmakelaar), die zei al direct bij de bezichtiging dat er wat van de prijs af kon, dus ja... nu gaan we 'm ook slowplayen ookquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk die geraffineerde insteek.
That's it! I'm leaving!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou lieve Miauw, ik zal het ff uitleggen;
ITIL v3 is an extension of ITIL v2 and does not replace it. The two publications should therefore not be considered in isolation. ITIL v3 provides a more holistic perspective on the full life cycle of services, covering the entire IT organization and all supporting components needed to deliver services to the customer, whereas v2 focused on specific activities directly related to service delivery and support. Most of the v2 activities remained untouched in v3, but some significant changes in terminology were introduced in order to facilitate the expansion.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou lieve Miauw, ik zal het ff uitleggen;
ITIL v3 is an extension of ITIL v2 and does not replace it. The two publications should therefore not be considered in isolation. ITIL v3 provides a more holistic perspective on the full life cycle of services, covering the entire IT organization and all supporting components needed to deliver services to the customer, whereas v2 focused on specific activities directly related to service delivery and support. Most of the v2 activities remained untouched in v3, but some significant changes in terminology were introduced in order to facilitate the expansion.
Precies... boooohhhh daar worden die chickies nat van hé. Vooral als ze horen dat de meeste van de V2 activities untouched blijvenquote:
Dus Vaduz, vertel me nog even over je sekseh roze pruikquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies... boooohhhh daar worden die chickies nat van hé. Vooral als ze horen dat de meeste van de V2 activities untouched blijvenen we significant changes introduceren om de expansion te facilitaten
Dat zijn weekendvragen, jeweets.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus Vaduz, vertel me nog even over je sekseh roze pruik
Een stukje service, een stukje herkenbaarheid.quote:
Prrrrquote:Op maandag 21 februari 2011 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn weekendvragen, jeweets.
[..]
Een stukje service, een stukje herkenbaarheid.
Nee, ik denk dat je er op z'n minst een blue screen aan overhoudt.....quote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw, wil jij mijn expansion facilitaten?
I like it when you talk dirtyquote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je er op z'n minst een blue screen aan overhoudt.....
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-mompelt iets over harde schijf
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was altijd als de dood voor een valse bingo op de bingoavond van de camping, omdat er dan vaak niet duidelijk was wat de sanctie was.
Sanctie klinkt als iets wat een nazi genaamd Klaus Barbie bij je zou doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was altijd als de dood voor een valse bingo op de bingoavond van de camping, omdat er dan vaak niet duidelijk was wat de sanctie was.
Haha, dat je echt niet weet wat je overkomt.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
En ook een keer bij de voetbal was er een bingo avond. Had geen tas oid meegenomen wint ik win toch nooit. had ik iets van 5 keer of 6 keer bingo
Uhuquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was 8 en ze maakten me alleen maar bang.
Geweldig was dat jaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat je echt niet weet wat je overkomt.
Kijk uit dat je niet in slaap valt!quote:
Ontspanningsoefeningenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Even wat proberen te lezen, hopelijk word ik daar wat onstpannener/minder angstig van..
Dan even in bad?quote:
Ik heb al gedouched.quote:
quote:
Beterschap en een knuffelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi Pi
Ik lig ziek op bed.
Wel lekker zonnig
Als ik de tijd had kwam ik erbij liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dankje
Ik verveel me
Kom je erbij liggen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik de tijd had kwam ik erbij liggen![]()
Wel redelijk, weer prettig gewerkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij die versie maar, die krokodil was een echte onwaardig.
Hoe gaat ie vandaag?
Ai, dat is niet zo fijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Een half uur is te overzien.
Werk gaat lekker hier, m'n voet sputtert echter wel tegen. Stekerige pijn af en toe. Ik hou het maar op horen bij genezingsproces.
Okee.quote:
Paar folders en het 4-jaarlijkse magazinequote:
*Hupsie huppel dansje doet*quote:
quote:
Bosquote:
Druk hier en nog veel last van m'n bolletje. Maar komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Kusje is gearriveerd.
Hoe is het met jou nu?
Jammer van Ikea, maar wat leuk die koekenpanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
Heb een koekenpan op twitter gewonnen
En afgewezen bij Ikea.
Een standaardreden, we hebben geschiktere kandidaten gevonden.
Zeg dan gwn dat ik te oud ben!
En ik heb er al eerder gewerkt...
Het moet ook goed met jou gaan, dan kan ik dequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Druk hier en nog veel last van m'n bolletje. Maar komt wel weer goed.Thanks for asking
Straks als de lente echt goed begint qua temperatuur dan shinen we er op losquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het moet ook goed met jou gaan, dan kan ik devaker te voorschijn halen!
Regen opkomst ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef tombolafan het volgende:
Miauw!!!!!!!!!!!!Alles ok bij jou?
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OKee, ja dat kan ook,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[Upd] Grote brand chemisch bedrijf Amsterdam
Bujakaquote:
Jij als schrijver, wat voor handschrift heb jij Dushka?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Shinen kun je ook in de behandelkamer, ik heb de boel wat wakker gemaakt tijdens de behandeling van mijn voet. Beetje stagiaires aanmoedigen om netjes te schrijven enzo.
Ik kan heel mooi schrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij als schrijver, wat voor handschrift heb jij Dushka?
Hoor ik hier sarcasme? Of ben je serieus?quote:
Oke, en schrijf je dan schuin en met krullen of rechtop en meer strakke letters?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is helemaal aan het flippen bij dat Belgisch programma Blokken. Er zit zo'n vent die de hele tijd alles aan het vernaggelen is met zijn blokjes en ons pap:
''OH JONGE TOCH, WAT DOE JE NOU, DA BLOKJE MOET RECHTS VERREKTE LUL.''
Dit is zo mooi.
Heel vrouwelijk, heel mooi! Ik schrijf jammer genoeg echt als een oude school directeur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schrijf niet zo sierlijk, vrij recht wel.De mensen die hier een kerstkaartje hebben gehad kunnen er ook over oordelen.
Die had ik al in de voorspelling staanquote:
Ja, met heel veel krullen en ontiegelijk cursief inderdaad, en gewoon heel ielig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwelijk, dat had ik moeten weten
Directeur, is dat met krullies en lekker schuin Bella?
Creatief met swaffel, lekker arty.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben beter met een pot vingerverf, een wit canvas, en met de swaffelstift er tegenaan. Pure kunst.
Ik hou van het ouderwetsche Bellaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, met heel veel krullen en ontiegelijk cursief inderdaad, en gewoon heel ielig.
Precies, wel de stift leegfappen voor gebruik, anders doet het zeer en sla je de gaten in het canvas, zo'n half erecte twijfelaar swaffelverft nog altijd het bestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Creatief met swaffel, lekker arty.
En heb je dan inspiraasssie nodig voor je begint of kun je op commando swaffelen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wel de stift leegfappen voor gebruik, anders doet het zeer en sla je de gaten in het canvas, zo'n half erecte twijfelaar swaffelverft nog altijd het best
Inspiraaasssie natuurlijk, ze zeiden toch ook niet tegen Picasso 'Hey, pannenkoek! Schilder es een klassieker'. Het moment moet juist zijn waarde Pisces, kunst laat zich niet dwingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En heb je dan inspiraasssie nodig voor je begint of kun je op commando swaffelen?
Picasso swaffelde niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inspiraaasssie natuurlijk, ze zeiden toch ook niet tegen Picasso 'Hey, pannenkoek! Schilder es een klassieker'. Het moment moet juist zijn waarde Pisces, kunst laat zich niet dwingen.
Je weet niet wat ie allemaal in zijn ''Blauwe'' periode deed. Misschien heet die periode zo omdat zijn lul blauw van het swaffelen was.quote:
Precies Bellaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet niet wat ie allemaal in zijn ''Blauwe'' periode deed. Misschien heet die periode zo omdat zijn lul blauw van het swaffelen was.
Dat weet ik idd niet zeker, maar dat zou het wel een nieuwe dimensie geven jaquote:
Zo ontdek je iedere keer weer wat hé...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik idd niet zeker, maar dat zou het wel een nieuwe dimensie geven ja
Als jij dan toch zo vaak swaffelt, mag ik jou dan een keer met olieverf naakt op het doek schilderen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ontdek je iedere keer weer wat hé...
Volgende week in kunst met Loveless: Rubens hield eigenlijk van magere scharminkels met een geschoren flamoes
Hey Bosquote:
Ben Krabbe geloof ik, die kale. En net zoals Francois inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies Bella
Is Blokken al afgelopen? Hoe heet die presentator? Doet diegene het nog die het al 80 jaar deed? Een beetje de Belgische Francois Boulange, bekend zijn van maar 1 tv-spelletje
Is goed, doe ik daarna ook mn trucje evenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een nieuwe schilderskoffer gekregen met kerst, dus dat kunnen we dan mooi combineren met een Brammetje Ll
Jaaaah die gast, geweldig droge humorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben Krabbe geloof ik, die kale. En net zoals Francois inderdaad
Geen spetters op m'n doek hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is goed, doe ik daarna ook mn trucje even
Nee eerder mevrouw Praline.quote:
TEN EERSTE TIS ALBERTOOOOOOOO EN TEN TWEEDE, ER IS GEEN TWEEDE,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WAH GERTJUH EN MIJNHEER SPAGHETTI DAN
En hij blijft er ook gewoon altijd hetzelfde uitzien, die man verjaart gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Gertje was de eindbaas natuurlijk.
Eerst kindjes centen afhandig maken met die stomme kuthond, daarna nog 5 van dat soort formules bedenken, stinkend rijk worden, en dan gewoon dat mokkeltje van K3 aanduwen
Ja. hij is zeker niet domquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Gertje was de eindbaas natuurlijk.
Eerst kindjes centen afhandig maken met die stomme kuthond, daarna nog 5 van dat soort formules bedenken, stinkend rijk worden, en dan gewoon dat mokkeltje van K3 aanduwen
Als Samson z'n tong niet meer in tempo likt dan zal het rap achteruit gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En hij blijft er ook gewoon altijd hetzelfde uitzien, die man verjaart gewoon niet.
Okee.Ja dat programma loopt al erg lang.quote:
O ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet Per seconde wijzer ook niet, die loopt ook echt lang.
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Triviant komt altijd ineens weer boven, maar draait niet constant.
Of Photoplay.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
Triviant was ook altijd leuk jaecht van dat familievermaak. Zowel de tv-show als het bordspel
Ja. vriend van me was behoorlijk fanatiek in Vier op een rij en bepaalde kaartspellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Haha ja dat maakte toen ook zn opmars, daar zijn ook wat euro's in verdwenen, zowel in de triviant als die stomme 'zoek de verschillen' spelletjes enzo.
Nee heb geen muziek er bij en ook geen bier. En soms levert het me meer spanning op dan ontspanning, of ik geraak weer in een sombere bui.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das fijn hé, goede muziek erbij, biertje erbij, beetje je zonden overdenken
Oh das zonde, ik improviseer ook altijd maar wat met een mp3-speler in een boterhamzakje (quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee heb geen muziek er bij en ook geen bier. En soms levert het me meer spanning op dan ontspanning, of ik geraak weer in een sombere bui.
Moet ook beter weten eigenlijk, maar ja ik moet me toch dagelijks wassen..
Ja ik weet het, maar het rare is het gewoon op wat opstart problemen na gewoon (erg) goed vandaag, maar net toen de begeleiding zei dat ze weg moesten want de volgende afspraak wacht, zakte het allemaal weer in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das zonde, ik improviseer ook altijd maar wat met een mp3-speler in een boterhamzakje () en een tafeltje naast bad met een pilsje...
Maar je moet ook niet teveel malen, gewoon ff hoofd leeg maken
Triviant is leuk jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boterhamzakje
En Triviant is tof, zowel het bordspel als op tv.
Ik doe mijn best, maar het is gewoon zwaar..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lastig is dat ja, ik zou zeggen 'blijf gewoon positief', maar dat is niet altijd makkelijk begrijp ik.
Die heb ik ook! Snel eens voor de dag halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Weekend Miljonairs bedenk ik me nuZoveel spellen in de kast.
Ook erg leuk
Alles goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey Marijkje, huisdier van Toek en Muck.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, wacht ik tot morgen. Misschien word ik vannacht wel ontvoerd.
Ferrariquote:
Meh, nog wel hoofdpijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari![]()
Alles ok? Voel je je beter?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, nog wel hoofdpijn.
Weet niet hoe het is als ik opsta.
En jij dan?
Ja, ik ben bang dat Vadushka ontvoerd isquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Aliens in V&A SC![]()
Vandaag weer een dag met training en geen Fok
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Bos81 het volgende:
vanuit werk.
Even naar de opening geweest voor de nieuwe autisme klinische opname unit. Zag er mooi uit allemaal.
Brakel de gekstequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was net aan het hardlopen en ik werd aangevallen door kippen._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |