Regen opkomst ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef tombolafan het volgende:
Miauw!!!!!!!!!!!!Alles ok bij jou?
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OKee, ja dat kan ook,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[Upd] Grote brand chemisch bedrijf Amsterdam
Bujakaquote:
Jij als schrijver, wat voor handschrift heb jij Dushka?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Shinen kun je ook in de behandelkamer, ik heb de boel wat wakker gemaakt tijdens de behandeling van mijn voet. Beetje stagiaires aanmoedigen om netjes te schrijven enzo.
Ik kan heel mooi schrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij als schrijver, wat voor handschrift heb jij Dushka?
Hoor ik hier sarcasme? Of ben je serieus?quote:
Oke, en schrijf je dan schuin en met krullen of rechtop en meer strakke letters?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is helemaal aan het flippen bij dat Belgisch programma Blokken. Er zit zo'n vent die de hele tijd alles aan het vernaggelen is met zijn blokjes en ons pap:
''OH JONGE TOCH, WAT DOE JE NOU, DA BLOKJE MOET RECHTS VERREKTE LUL.''
Dit is zo mooi.
Heel vrouwelijk, heel mooi! Ik schrijf jammer genoeg echt als een oude school directeur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schrijf niet zo sierlijk, vrij recht wel.De mensen die hier een kerstkaartje hebben gehad kunnen er ook over oordelen.
Die had ik al in de voorspelling staanquote:
Ja, met heel veel krullen en ontiegelijk cursief inderdaad, en gewoon heel ielig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwelijk, dat had ik moeten weten
Directeur, is dat met krullies en lekker schuin Bella?
Creatief met swaffel, lekker arty.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben beter met een pot vingerverf, een wit canvas, en met de swaffelstift er tegenaan. Pure kunst.
Ik hou van het ouderwetsche Bellaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, met heel veel krullen en ontiegelijk cursief inderdaad, en gewoon heel ielig.
Precies, wel de stift leegfappen voor gebruik, anders doet het zeer en sla je de gaten in het canvas, zo'n half erecte twijfelaar swaffelverft nog altijd het bestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Creatief met swaffel, lekker arty.
En heb je dan inspiraasssie nodig voor je begint of kun je op commando swaffelen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wel de stift leegfappen voor gebruik, anders doet het zeer en sla je de gaten in het canvas, zo'n half erecte twijfelaar swaffelverft nog altijd het best
Inspiraaasssie natuurlijk, ze zeiden toch ook niet tegen Picasso 'Hey, pannenkoek! Schilder es een klassieker'. Het moment moet juist zijn waarde Pisces, kunst laat zich niet dwingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En heb je dan inspiraasssie nodig voor je begint of kun je op commando swaffelen?
Picasso swaffelde niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inspiraaasssie natuurlijk, ze zeiden toch ook niet tegen Picasso 'Hey, pannenkoek! Schilder es een klassieker'. Het moment moet juist zijn waarde Pisces, kunst laat zich niet dwingen.
Je weet niet wat ie allemaal in zijn ''Blauwe'' periode deed. Misschien heet die periode zo omdat zijn lul blauw van het swaffelen was.quote:
Precies Bellaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet niet wat ie allemaal in zijn ''Blauwe'' periode deed. Misschien heet die periode zo omdat zijn lul blauw van het swaffelen was.
Dat weet ik idd niet zeker, maar dat zou het wel een nieuwe dimensie geven jaquote:
Zo ontdek je iedere keer weer wat hé...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik idd niet zeker, maar dat zou het wel een nieuwe dimensie geven ja
Als jij dan toch zo vaak swaffelt, mag ik jou dan een keer met olieverf naakt op het doek schilderen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ontdek je iedere keer weer wat hé...
Volgende week in kunst met Loveless: Rubens hield eigenlijk van magere scharminkels met een geschoren flamoes
Hey Bosquote:
Ben Krabbe geloof ik, die kale. En net zoals Francois inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies Bella
Is Blokken al afgelopen? Hoe heet die presentator? Doet diegene het nog die het al 80 jaar deed? Een beetje de Belgische Francois Boulange, bekend zijn van maar 1 tv-spelletje
Is goed, doe ik daarna ook mn trucje evenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een nieuwe schilderskoffer gekregen met kerst, dus dat kunnen we dan mooi combineren met een Brammetje Ll
Jaaaah die gast, geweldig droge humorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben Krabbe geloof ik, die kale. En net zoals Francois inderdaad
Geen spetters op m'n doek hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is goed, doe ik daarna ook mn trucje even
Nee eerder mevrouw Praline.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |