Haha nee, laat maar. Ik heb al gezaptquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of juist wel, ga je met een goed gevoel over jezelf slapen![]()
Ja doe maarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zet die film ook op een lijst en ga het downloaden maar snel starten.
Ja echt he.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
bonsoir
Bella, ik heb Heathers gezien![]()
How bizarrrrre
Geweldigquote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he.Hij is echt freaky, maar wel meesterlijk!
Ik heb nog een bizar feitje. Heather 1 zegt toch op een gegeven moment tegen Heather 3: What did you eat for breakfast, a braintumor? En de actrice die dat zei is meer dan 10 jaar later dood gegaan aan een hersentumor.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GeweldigZo droog ook!
Ook bizar trouwens... J.D. had een relatie met die ene populaire Heather maar hij dumpte haar voor Winona.
Oja, dat zegt ze ook nógquote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog een bizar feitje. Heather 1 zegt toch op een gegeven moment tegen Heather 3: What did you eat for breakfast, a braintumor? En de actrice die dat zei is meer dan 10 jaar later dood gegaan aan een hersentumor.
How very.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat zegt ze ook nógweird!
Die oneliners zijn erg leuk!
How very!
En ik herkende die ene quote van jou, aan hegt begin van die filmquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
How very.
En door deze film ben ik ook meer het woordje pronto gaan gebruiken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ik herkende die ene quote van jou, aan hegt begin van die film![]()
Geweldig.
Ik ga binnenkort 'All about Eve' kijken, heb je die gezien?
Ohh, ik ben zó benieuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!
All About Eve is écht een van de beste films out there. De dialogen zijn zo sterk en vloeiend, de acteurs stuk voor stuk goud, met als hoogtepunt Bette Davis. Zij zet echt een masterperformance neer. En hoewel de film oud is, is het verhaal nog steeds relevant. Wat het fijn kijken maakt.
Ik ben inmiddels ontdooitquote:
Ik ga maar eensquote:Op maandag 21 februari 2011 08:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey! Na wat slapen in etappes vond ik het vanmorgen niet zo erg om de kou in te gaan.
Hoi Mauwquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen!![]()
Mijn haar was bevroren op de fiets!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |