TEN EERSTE TIS ALBERTOOOOOOOO EN TEN TWEEDE, ER IS GEEN TWEEDE,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WAH GERTJUH EN MIJNHEER SPAGHETTI DAN
En hij blijft er ook gewoon altijd hetzelfde uitzien, die man verjaart gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Gertje was de eindbaas natuurlijk.
Eerst kindjes centen afhandig maken met die stomme kuthond, daarna nog 5 van dat soort formules bedenken, stinkend rijk worden, en dan gewoon dat mokkeltje van K3 aanduwen
Ja. hij is zeker niet domquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Gertje was de eindbaas natuurlijk.
Eerst kindjes centen afhandig maken met die stomme kuthond, daarna nog 5 van dat soort formules bedenken, stinkend rijk worden, en dan gewoon dat mokkeltje van K3 aanduwen
Als Samson z'n tong niet meer in tempo likt dan zal het rap achteruit gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En hij blijft er ook gewoon altijd hetzelfde uitzien, die man verjaart gewoon niet.
Okee.Ja dat programma loopt al erg lang.quote:
O ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet Per seconde wijzer ook niet, die loopt ook echt lang.
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Triviant komt altijd ineens weer boven, maar draait niet constant.
Of Photoplay.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
Triviant was ook altijd leuk jaecht van dat familievermaak. Zowel de tv-show als het bordspel
Ja. vriend van me was behoorlijk fanatiek in Vier op een rij en bepaalde kaartspellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Haha ja dat maakte toen ook zn opmars, daar zijn ook wat euro's in verdwenen, zowel in de triviant als die stomme 'zoek de verschillen' spelletjes enzo.
Nee heb geen muziek er bij en ook geen bier. En soms levert het me meer spanning op dan ontspanning, of ik geraak weer in een sombere bui.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das fijn hé, goede muziek erbij, biertje erbij, beetje je zonden overdenken
Oh das zonde, ik improviseer ook altijd maar wat met een mp3-speler in een boterhamzakje (quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee heb geen muziek er bij en ook geen bier. En soms levert het me meer spanning op dan ontspanning, of ik geraak weer in een sombere bui.
Moet ook beter weten eigenlijk, maar ja ik moet me toch dagelijks wassen..
Ja ik weet het, maar het rare is het gewoon op wat opstart problemen na gewoon (erg) goed vandaag, maar net toen de begeleiding zei dat ze weg moesten want de volgende afspraak wacht, zakte het allemaal weer in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das zonde, ik improviseer ook altijd maar wat met een mp3-speler in een boterhamzakje () en een tafeltje naast bad met een pilsje...
Maar je moet ook niet teveel malen, gewoon ff hoofd leeg maken
Triviant is leuk jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boterhamzakje
En Triviant is tof, zowel het bordspel als op tv.
Ik doe mijn best, maar het is gewoon zwaar..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lastig is dat ja, ik zou zeggen 'blijf gewoon positief', maar dat is niet altijd makkelijk begrijp ik.
Die heb ik ook! Snel eens voor de dag halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Weekend Miljonairs bedenk ik me nuZoveel spellen in de kast.
Ook erg leuk
Alles goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey Marijkje, huisdier van Toek en Muck.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, wacht ik tot morgen. Misschien word ik vannacht wel ontvoerd.
Ferrariquote:
Meh, nog wel hoofdpijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari![]()
Alles ok? Voel je je beter?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, nog wel hoofdpijn.
Weet niet hoe het is als ik opsta.
En jij dan?
Ja, ik ben bang dat Vadushka ontvoerd isquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Aliens in V&A SC![]()
Vandaag weer een dag met training en geen Fok
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Bos81 het volgende:
vanuit werk.
Even naar de opening geweest voor de nieuwe autisme klinische opname unit. Zag er mooi uit allemaal.
Brakel de gekstequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was net aan het hardlopen en ik werd aangevallen door kippen._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |