Als ik de tijd had kwam ik erbij liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dankje
Ik verveel me
Kom je erbij liggen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik de tijd had kwam ik erbij liggen![]()
Wel redelijk, weer prettig gewerkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij die versie maar, die krokodil was een echte onwaardig.
Hoe gaat ie vandaag?
Ai, dat is niet zo fijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Een half uur is te overzien.
Werk gaat lekker hier, m'n voet sputtert echter wel tegen. Stekerige pijn af en toe. Ik hou het maar op horen bij genezingsproces.
Okee.quote:
Paar folders en het 4-jaarlijkse magazinequote:
*Hupsie huppel dansje doet*quote:
quote:
Bosquote:
Druk hier en nog veel last van m'n bolletje. Maar komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Kusje is gearriveerd.
Hoe is het met jou nu?
Jammer van Ikea, maar wat leuk die koekenpanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
Heb een koekenpan op twitter gewonnen
En afgewezen bij Ikea.
Een standaardreden, we hebben geschiktere kandidaten gevonden.
Zeg dan gwn dat ik te oud ben!
En ik heb er al eerder gewerkt...
Het moet ook goed met jou gaan, dan kan ik dequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Druk hier en nog veel last van m'n bolletje. Maar komt wel weer goed.Thanks for asking
Straks als de lente echt goed begint qua temperatuur dan shinen we er op losquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het moet ook goed met jou gaan, dan kan ik devaker te voorschijn halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |