Jij houdt van roze pruiken?quote:
Zou ik ook zeggenquote:
Ja, ik moest ook steeds ana je denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet Scott Pilgrim nog zien! Maar ik weet bijna zeker dat het precies een film voor mij is. Ik hou van strips en ben een class A nerd!
Ik hou van jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Watdie
heb
ik
deze
week
gedownload
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van jou.
Anders kan ik het niet zeggen. Ik ken niemand die die film kent. Jij hebt hem gedownload. Ik kan wel huilen. Dankjewel.
Ja volgens mij zitten we echt op één lijn qua film, heerlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook echt iets voor jou om 'm wel te kennen. Volgens mij hebben wij wel dezelfde filmsmaak
![]()
Ja, hij leek me echt goed/leuk/weird enough. Het duurde 4 dagen voo rik 'm binnen had maar ik ga 'm vanavond kijken
Haha nu ga ik 'm helemaal kijken zometeenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja volgens mij zitten we echt op één lijn qua film, heerlijk.Trouwens, mijn sig is een quote van de film! Echt toevallig dit allemaal.
Groetjes terug aan oma en Emmenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijne recensie Miauw! Verder de groetjes uit Emmen, ik zit echt bommetjevol. Mijn oma kookt altijd teveel.
Ja. ben je nu nog naar de huishoudbeurs geweest?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Na al die tijd nog altijd zwaaiing strong, een smiley met inhoud.
Nee, komt volgend jaar wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ben je nu nog naar de huishoudbeurs geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |