trusten DM !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga mezelf nu een schop richting bed verkopen. Hopelijk ben ik morgen dan weer wat beter wakker te krijgen.
Welterusten allemaal![]()
.
Welterusten DMquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga mezelf nu een schop richting bed verkopen. Hopelijk ben ik morgen dan weer wat beter wakker te krijgen.
Welterusten allemaal![]()
.
maar hopen dat ie geen kronen had danquote:
wanneer vlieg je??quote:
ach, dan had hij wel meteen de beste troost mogelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar hopen dat ie geen kronen had dan
mja.. maar stel dat ie DAN in reflex weer z'n kaken op elkaar zet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, dan had hij wel meteen de beste troost mogelijk
wat heb je allemaal uit de kelder gehaald??quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar stel dat ie DAN in reflex weer z'n kaken op elkaar zet..
daar gaaaaan je knoppen!
Eerst wat koekjes, toen een banaan en daarna knakworstjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uit de kelder gehaald??
heheh..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee joh, daar zaten die Bugle en beugel heul niet
Wat heb je dan zoal gegeten johquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst wat koekjes, toen een banaan en daarna knakworstjes
Roze koeken, daar was ik vroeger echt verslaafd aanquote:
Die rommel uit de kelder en eierkoekenquote:
Heb je serieus KOUDE knakworstjes zo uit blik zitten etenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die rommel uit de kelder en eierkoeken
Sneeuwwitjes ken ik alleen als drankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roze koeken, daar was ik vroeger echt verslaafd aan
En ook die met dat witte poedersuiker, ik geloof sneeuwwitjes ofzo. Nou ja, in ieder geval lekker
Ja, alle 10quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je serieus KOUDE knakworstjes zo uit blik zitten eten![]()
Ehm, okayquote:
Lust je geen knakworstjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, okay![]()
Van die koek bedoel ik trouwens deze:
[ afbeelding ]
goehoedquote:
Dat had ik altijd met custardcakejes, alleen al omdat het zo'n tof woord isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roze koeken, daar was ik vroeger echt verslaafd aan
En ook die met dat witte poedersuiker, ik geloof sneeuwwitjes ofzo. Nou ja, in ieder geval lekker
zo lui als de netequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goehoed![]()
bezig met de voorjaarsschoonmaak![]()
nou ja, nu even niet![]()
hoe is het daar?
was T9quote:
Dat bedoelt ie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was T9
(behalve het woordenboek op je telefoon )
Custard is hier populair als een soort pudding. Ik ken het eerlijk gezegd eigenlijk niet echt. Het ziet er hier uit als gele (vanille) vlaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik altijd met custardcakejes, alleen al omdat het zo'n tof woord is
heb je ook helemaal niet gegeten en geplast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo lui als de nete
ik ga zo maar eens in bad.. ben ik vandaag het bed nog een keer uit geweest
wrom lukt het me nooit om een plan ten uit voer te brengen ??![]()
Ik stuurde dus een sms je naar m'n vriendin, maar t9 maakte ervan dat ik niet enorm van d'r hield, en dat ze niet een perfect meisje was, en nu denkt ze dat ik het uit wil maken.quote:
dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was T9
(behalve het woordenboek op je telefoon )
Gaat al goed, na 24 uurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik stuurde dus een sms je naar m'n vriendin, maar t9 maakte ervan dat ik niet enorm van d'r hield, en dat ze niet een perfect meisje was, en nu denkt ze dat ik het uit wil maken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik stuurde dus een sms je naar m'n vriendin, maar t9 maakte ervan dat ik niet enorm van d'r hield, en dat ze niet een perfect meisje was, en nu denkt ze dat ik het uit wil maken.![]()
![]()
Ja, het is een cakeje met een rondje geel spul in het midden...echt heel zoet en kleverig, maar damnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Custard is hier populair als een soort pudding. Ik ken het eerlijk gezegd eigenlijk niet echt. Het ziet er hier uit als gele (vanille) vla
Custard koekjes heb ik dus ook nog nooit geprobeerd. Vind de naam trouwens net als jij leuk
geen idee, ze sms't niet meer terug, en ik heb d'r al stuk of 3x gestuurd wat er aan de hand was en dat ik wél van d'r hou en alles, maar ze sms't niet meer terugquote:
Ojeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ze sms't niet meer terug, en ik heb d'r al stuk of 3x gestuurd wat er aan de hand was en dat ik wél van d'r hou en alles, maar ze sms't niet meer terug
mja een ritje toilet heb ik ook wel gedaan.. enquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je ook helemaal niet gegeten en geplast?![]()
ik denk dat dat komt omdat bedden nou eenmaal van die rotzakken zijn die je nooit los willen laten, hoe hard je je best ook doet
Ja, dus ik hoop maar dat ze slaapt, anders is het echt klote.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OjeeBalen dat ze zo ver weg zit
ennuh.. bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ze sms't niet meer terug, en ik heb d'r al stuk of 3x gestuurd wat er aan de hand was en dat ik wél van d'r hou en alles, maar ze sms't niet meer terug
Moet het toch maar eens proberen. Het wordt hier ook wel over de apple crumble gegoten en de kinderen zijn er gek op. Geen idee waarom ik het nog nooit heb geproefd eigenlijk. Ik heb ook lange tijd shortbread gemeden wat ook dom is want ook dat is erg lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is een cakeje met een rondje geel spul in het midden...echt heel zoet en kleverig, maar damn
Lekker duurquote:
nou zie, druk druk drukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
mja een ritje toilet heb ik ook wel gedaan.. enheeft eten naar bed gebracht
oer-taferelen hier
en ik durf niet te kijken in de keuken
Afwachten maar dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop maar dat ze slaapt, anders is het echt klote.
kan niet bellen naar het buitenland, geen idee waarom niet.quote:
Klooten aifoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan niet bellen naar het buitenland, geen idee waarom niet.
Jij leest nooit wat je gaat versturen voordat je het ook echt verstuurt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop maar dat ze slaapt, anders is het echt klote.
Dat doe ik dus wel sinds wat blundersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij leest nooit wat je gaat versturen voordat je het ook echt verstuurt?
pas toen ze antwoordde, het is maar een heel klein woordje en het was zo ongeveer de lengte van het volledige Russische volkslied, dus ik zag het over het hoofdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Afwachten maar dusIk denk dat het wel goed komt, zeker als je 3 smsjes na hebt gestuurd.
Wanneer kwam je erachter dat je T9 het bericht verneuckt had? Meteen na het verzenden of pas toen je antwoord had?
hoezo duur?? sms-en goedkoop dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker duur
En vooral kut als ze slaapt... beter afwachten tot morgen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga naar bed, zie wel of ik nog terugkom
Dat ken ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet het toch maar eens proberen. Het wordt hier ook wel over de apple crumble gegoten en de kinderen zijn er gek op. Geen idee waarom ik het nog nooit heb geproefd eigenlijk. Ik heb ook lange tijd shortbread gemeden wat ook dom is want ook dat is erg lekker
'Niet' ipv 'echt' zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pas toen ze antwoordde, het is maar een heel klein woordje en het was zo ongeveer de lengte van het volledige Russische volkslied, dus ik zag het over het hoofd
Gaat welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo duur?? sms-en goedkoop dan?
Sweet dreams alvast dan maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga naar bed, zie wel of ik nog terugkom
Het smaakt heel erg naar boterkoekjes waarin heeeeeeel veel boter zitquote:
£90 voor een ticket is toch nog steeds niet duurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een vlucht met Ryanair geboekt maar wat zijn die prijzen daar verradelijk zeg. Als je verder gaat moet je £30 betalen voor een koffer tot 15kg (of zelfs £50 voor 20kg), dan betaal je £8 priority boarding, £10 omdat je met een debitcard (visa) betaald en £12 web check-in. Al met al komt er dus maar liefst £60 (of als je veel bagage hebt £80) bovenop de ticketprijs![]()
![]()
oehquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het smaakt heel erg naar boterkoekjes waarin heeeeeeel veel boter zit
Nah, de ticketprijs was £79.98 dus het totaal van £139.98 valt inderdaad nog mee maar het ziet er gewoon wat misleidend uit vind ikzelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
£90 voor een ticket is toch nog steeds niet duur
oh maar das met sommige vakanties toch ook zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, de ticketprijs was £79.98 dus het totaal van £139.98 valt inderdaad nog mee maar het ziet er gewoon wat misleidend uit vind ikzelf
Ja, toch bijna het dubbele inderdaad van wat ik in eerste instantie dacht. Vind dat altijd een beetje jammer heel eerlijk gezegd. Zeker met hele vakanties zoals jij zegt al boek ik eigenlijk nooit hele vakantiesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar das met sommige vakanties toch ook zo
dan komt er dit nog even bij en dat nog even
Al die beetjes maken het wel lekker duur
ik keek even op een site met leuke papieren beestjesquote:
Ja idd zo was ik laatst aan het kijken voor een weekendje wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, toch bijna het dubbele inderdaad van wat ik in eerste instantie dacht. Vind dat altijd een beetje jammer heel eerlijk gezegd. Zeker met hele vakanties zoals jij zegt al boek ik eigenlijk nooit hele vakanties
Wow, dat is nogal een bedrag om schoon te maken zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd zo was ik laatst aan het kijken voor een weekendje weg
kwam er 75 euro eindschoonmaak bij... ik vind dat echt overrated
geen ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is nogal een bedrag om schoon te maken zeg
Vraag me af in wat voor staat je de boel moet achterlaten wil je dan waar voor je geld hebben
Nope, dit is echt bijzonder kut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker rustig
Al sms terug, TFM?
Pfff, dat is het zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, dit is echt bijzonder kut.
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, dit is echt bijzonder kut.
Ik merk al dat ik nooit vakanties of weekendjes weg boek. Ben namelijk nogal verbaasd dat er schoonmaakkosten in rekening worden gebracht. Ik dacht dat zoiets bij de prijs inbegrepen zou zitten namelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen ideemaar heb inmiddels wat anders gevonden en dat was maar 30 euro
Door T9 heeft hij naar zijn vriendin gestuurd dat hij 'niet' van haar hield...quote:
Dat is volgens mij vaak omdat je er ook voor kunt kiezen het niet te doen, maar dat je zelf schoonmaakt. Dat scheelt je dan weer in de kostenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik nooit vakanties of weekendjes weg boek. Ben namelijk nogal verbaasd dat er schoonmaakkosten in rekening worden gebracht. Ik dacht dat zoiets bij de prijs inbegrepen zou zitten namelijk
En nu sms't ze niet meer terug, nadat ik heb uitgelegd wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door T9 heeft hij naar zijn vriendin gestuurd dat hij 'niet' van haar hield...
Ze zal vast slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En nu sms't ze niet meer terug, nadat ik heb uitgelegd wat er aan de hand is.
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vaak omdat je er ook voor kunt kiezen het niet te doen, maar dat je zelf schoonmaakt. Dat scheelt je dan weer in de kosten
wheeheh het PI onderwerpquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
misschien even je PI aanpassen, TFM
Nou en. Goedmaaksex ftwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door T9 heeft hij naar zijn vriendin gestuurd dat hij 'niet' van haar hield...
Maar ik hou nog wel van d'rquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
misschien even je PI aanpassen, TFM
Ze slaapt wellicht. Ik zou me er maar niet te druk om maken. Als je gewoon eerlijk uitlegd dat het een foutje is door het gebruik van T9 dan zal ze dat heus wel begrijpen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En nu sms't ze niet meer terug, nadat ik heb uitgelegd wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |