Neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je 's ochtends wakker wordt, ga je er vrolijk mee verder toch?
ontzettend vaag en wazig, maar toch heel erg leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL![]()
.
Hoe was de film die jij hebt gekeken?
Welke film was het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ontzettend vaag en wazig, maar toch heel erg leuk7
en hoi Stu
In ONZ bedoel je? Ik wist niet eens dat je daar 's nachts actief wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien vannacht maar eens niet gaan nachtbaggeren
Nee hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ bedoel je? Ik wist niet eens dat je daar 's nachts actief was
In 2004/2005 vond ik dat ook wel leuk maar om de een of andere reden ging de lol er daar voor mij vanaf
Is dat met dat jongetje en een soort van monsters (nou ja, beesten, rare dingen om te zien dus)quote:
Max en de Maximonstersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat met dat jongetje en een soort van monsters (nou ja, beesten, rare dingen om te zien dus)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat met dat jongetje en een soort van monsters (nou ja, beesten, rare dingen om te zien dus)
Dan weet ik welke je bedoelt. Leek mij heel leuk maar ik vond het wat saaiquote:
Ik heb er maar een stukje van gezien een tijdje geleden. Vond het een beetje saaiquote:
ik vond het wel een leuke filmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weet ik welke je bedoelt. Leek mij heel leuk maar ik vond het wat saai
[..]
Ik heb er maar een stukje van gezien een tijdje geleden. Vond het een beetje saai
Misschien had ik wel de moeite moeten nemen om de hele film te kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke film
maar verder wel heel wazig
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien had ik wel de moeite moeten nemen om de hele film te kijken
Hij staat nog op mijn laptop dus ik kan het altijd nog een 2e kans geven natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wel, maar soms heb je er ook wel eens geen zin in
Klinkt wel even leuk inderdaad. Veel plezier ermee crvquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Lethal Weapon 3![]()
lekker simpel en ontspannend
Dat zou je kunnen doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij staat nog op mijn laptop dus ik kan het altijd nog een 2e kans geven natuurlijk
Ken die film nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
The mechanic was leuk
en nachtbaggeren.. idd daar is een ONZ topic voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |