Klinkt wel even leuk inderdaad. Veel plezier ermee crvquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Lethal Weapon 3![]()
lekker simpel en ontspannend
Dat zou je kunnen doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij staat nog op mijn laptop dus ik kan het altijd nog een 2e kans geven natuurlijk
Ken die film nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
The mechanic was leuk
en nachtbaggeren.. idd daar is een ONZ topic voor
quote:
ik had er meer van verwachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik vond de expendables ook tof
Ken je 'Road to perdition'? Erg mooie film, waarin ook wel wat schoten gelost wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vrij nieuw
wel gaaf
* Barretje80 houdt van schietfilms![]()
nopequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je 'Road to perdition'? Erg mooie film, waarin ook wel wat schoten gelost worden.
een decoletee in een decoletee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Er viel een Bugle tussen mijn tieten
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
hheh.. das ook weer waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik verwacht tegenwoordig niet zoveel meer van filmsdan kan het alleen maar meevallen
Ben je nou NOG geen film aan het kijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
ik zal het eens voorleggen hier
Moet ik hem er even tussen vandaan pakken voor je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, jij moet naar bed! *schop*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik hem er even tussen vandaan pakken voor je?.
Eigenlijk wel ja, maar ik ben te lui om op te staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, jij moet naar bed! *schop*
jawel.. is net afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je nou NOG geen film aan het kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ziet er goed uit. Ik vind films met Jason Statham vaak erg goed. Vind hem tof als acteurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vrij nieuw
wel gaaf
* Barretje80 houdt van schietfilms![]()
LOL, klinkt bekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ik ben te lui om op te staan.
Pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik hem er even tussen vandaan pakken voor je?.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, jij moet naar bed! *schop*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. is net afKenniknie. Dacht ff The Machinist, maar da's dus wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Maar het duurt niet lang meer voordat ik of uit mijn stoel donder en in slaap val op de grond, of toch mijn bed ga opzoekenquote:
Ja, maar hij wilde graag vroeg naar bed. Weet jij veel wat er in z'n bed klaarligtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]maar het is hartstikke vroeg!
Geen laptop mee naar bed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het duurt niet lang meer voordat ik of uit mijn stoel donder en in slaap val op de grond, of toch mijn bed ga opzoeken.
z'n knuffel ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar hij wilde graag vroeg naar bed. Weet jij veel wat er in z'n bed klaarligt
Vannacht was het half drie voor ik naar bed ging... dat moet ik compenseren hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]maar het is hartstikke vroeg!
Masturbeerquote:
neuh.. je moet compenseren dat je er zo vroeg uit wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vannacht was het half drie voor ik naar bed ging... dat moet ik compenseren hoor.
Nee, laptop is nog ergens buiten mijn bereik... in de computerwinkel of bij de fabrikant... ze negeren nu mijn e-mail met vraag naar de statusquote:
gelukkig.. we zouden je toch niet willen missen hier...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sliep net bijnaMaar nu ben ik weer wakker
Owhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, laptop is nog ergens buiten mijn bereik... in de computerwinkel of bij de fabrikant... ze negeren nu mijn e-mail met vraag naar de status.
Oké, me pakt de Bugle met zijn mond uit de decolleté van STquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pakken![]()
Wat ben je toch ook een schatje
Lieg lieg liegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig.. we zouden je toch niet willen missen hier...
Gekocht bij de Mycom... volgende keer een andere winkelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OwhWat voor merk? Dan kunnen we gaan merkbashen
sarcasme is toch geen liegen ??quote:
Te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, me pakt de Bugle met zijn mond uit de decolleté van ST.
Ah ja, dat kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sarcasme is toch geen liegen ??
nee hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sarcasme is toch geen liegen ??
Een echte winkelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gekocht bij de Mycom... volgende keer een andere winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |