Klinkt wel even leuk inderdaad. Veel plezier ermee crvquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Lethal Weapon 3![]()
lekker simpel en ontspannend
Dat zou je kunnen doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij staat nog op mijn laptop dus ik kan het altijd nog een 2e kans geven natuurlijk
Ken die film nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
The mechanic was leuk
en nachtbaggeren.. idd daar is een ONZ topic voor
quote:
ik had er meer van verwachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik vond de expendables ook tof
Ken je 'Road to perdition'? Erg mooie film, waarin ook wel wat schoten gelost wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vrij nieuw
wel gaaf
* Barretje80 houdt van schietfilms![]()
nopequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je 'Road to perdition'? Erg mooie film, waarin ook wel wat schoten gelost worden.
een decoletee in een decoletee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Er viel een Bugle tussen mijn tieten
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
hheh.. das ook weer waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik verwacht tegenwoordig niet zoveel meer van filmsdan kan het alleen maar meevallen
Ben je nou NOG geen film aan het kijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
ik zal het eens voorleggen hier
Moet ik hem er even tussen vandaan pakken voor je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, jij moet naar bed! *schop*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik hem er even tussen vandaan pakken voor je?.
Eigenlijk wel ja, maar ik ben te lui om op te staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, jij moet naar bed! *schop*
jawel.. is net afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je nou NOG geen film aan het kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ziet er goed uit. Ik vind films met Jason Statham vaak erg goed. Vind hem tof als acteurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vrij nieuw
wel gaaf
* Barretje80 houdt van schietfilms![]()
LOL, klinkt bekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ik ben te lui om op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |