SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee dat is gewoon een slogan. Het is niet alsof de Lion Regular en de Lion Extra Crispy naast elkaar in het schap liggen of zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een merkbaar verschil eigenlijk? Ben altijd groot fan geweest van Lion maar ze zijn niet altijd even makkelijk verkrijgbaar. Vreemd genoeg kom ik ze hier in de supermarkt bijvoorbeeld nooit tegen
Het was toevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Een lokkertje dus. Blijf ze lekker vinden die dingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee dat is gewoon een slogan. Het is niet alsof de Lion Regular en de Lion Extra Crispy naast elkaar in het schap liggen of zo
Extra Crispyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een lokkertje dus. Blijf ze lekker vinden die dingen![]()
Al had ik het de laatste keer in de koelkast gelegd en dat is geen aanrader. Dat ding was keihard
Jij eet gewoon net zo erg als ikquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was toevalToeval bestaat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dank uquote:
Overdag? Of 's avonds?quote:
Als ik wil kan ik de hele dag etenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij eet gewoon net zo erg als ikgeef maar toe
Weet nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Overdag? Of 's avonds?
Nu ook trouwens hoor
Oh, dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
Weet niet
Nu niet, ga zo verder tv kijken
Avondeten is juist mijn specialiteit hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik wil kan ik de hele dag eten![]()
Behalve tijdens het avondeten
Bij mij ook als het friet of pizza is ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Avondeten is juist mijn specialiteit haha
Okéquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het ook niet![]()
Wel ergens een keer morgen hoor
Dagdagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oké
Ik zie het wel
Doei
Fijne avond iedereen!
Als je 's ochtends wakker wordt, ga je er vrolijk mee verder toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Avondeten is juist mijn specialiteit haha
Fijne avond ferrariquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oké
Ik zie het wel
Doei
Fijne avond iedereen!
Neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je 's ochtends wakker wordt, ga je er vrolijk mee verder toch?
ontzettend vaag en wazig, maar toch heel erg leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL![]()
.
Hoe was de film die jij hebt gekeken?
Welke film was het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ontzettend vaag en wazig, maar toch heel erg leuk7
en hoi Stu
In ONZ bedoel je? Ik wist niet eens dat je daar 's nachts actief wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien vannacht maar eens niet gaan nachtbaggeren
Nee hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ bedoel je? Ik wist niet eens dat je daar 's nachts actief was
In 2004/2005 vond ik dat ook wel leuk maar om de een of andere reden ging de lol er daar voor mij vanaf
Is dat met dat jongetje en een soort van monsters (nou ja, beesten, rare dingen om te zien dus)quote:
Max en de Maximonstersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat met dat jongetje en een soort van monsters (nou ja, beesten, rare dingen om te zien dus)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat met dat jongetje en een soort van monsters (nou ja, beesten, rare dingen om te zien dus)
Dan weet ik welke je bedoelt. Leek mij heel leuk maar ik vond het wat saaiquote:
Ik heb er maar een stukje van gezien een tijdje geleden. Vond het een beetje saaiquote:
ik vond het wel een leuke filmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weet ik welke je bedoelt. Leek mij heel leuk maar ik vond het wat saai
[..]
Ik heb er maar een stukje van gezien een tijdje geleden. Vond het een beetje saai
Misschien had ik wel de moeite moeten nemen om de hele film te kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke film
maar verder wel heel wazig
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien had ik wel de moeite moeten nemen om de hele film te kijken
Hij staat nog op mijn laptop dus ik kan het altijd nog een 2e kans geven natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wel, maar soms heb je er ook wel eens geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |