Pfff, dat is het zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, dit is echt bijzonder kut.
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, dit is echt bijzonder kut.
Ik merk al dat ik nooit vakanties of weekendjes weg boek. Ben namelijk nogal verbaasd dat er schoonmaakkosten in rekening worden gebracht. Ik dacht dat zoiets bij de prijs inbegrepen zou zitten namelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen ideemaar heb inmiddels wat anders gevonden en dat was maar 30 euro
Door T9 heeft hij naar zijn vriendin gestuurd dat hij 'niet' van haar hield...quote:
Dat is volgens mij vaak omdat je er ook voor kunt kiezen het niet te doen, maar dat je zelf schoonmaakt. Dat scheelt je dan weer in de kostenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik nooit vakanties of weekendjes weg boek. Ben namelijk nogal verbaasd dat er schoonmaakkosten in rekening worden gebracht. Ik dacht dat zoiets bij de prijs inbegrepen zou zitten namelijk
En nu sms't ze niet meer terug, nadat ik heb uitgelegd wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door T9 heeft hij naar zijn vriendin gestuurd dat hij 'niet' van haar hield...
Ze zal vast slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En nu sms't ze niet meer terug, nadat ik heb uitgelegd wat er aan de hand is.
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vaak omdat je er ook voor kunt kiezen het niet te doen, maar dat je zelf schoonmaakt. Dat scheelt je dan weer in de kosten
wheeheh het PI onderwerpquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
misschien even je PI aanpassen, TFM
Nou en. Goedmaaksex ftwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door T9 heeft hij naar zijn vriendin gestuurd dat hij 'niet' van haar hield...
Maar ik hou nog wel van d'rquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
misschien even je PI aanpassen, TFM
Ze slaapt wellicht. Ik zou me er maar niet te druk om maken. Als je gewoon eerlijk uitlegd dat het een foutje is door het gebruik van T9 dan zal ze dat heus wel begrijpen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Boeiend. Ze luistert gewoon naar een normaal verhaal van iemand dat er onbedoeld wat misgegaan is. En anders:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zij zit ergens in de Alpen ofzoquote:
Maak er maar 16 van, dat gaat netquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
Denken we als ouderen eens modern te zijn door sex op je 14e normaal te vinden
Woah ik mag volgend jaar dus alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak er maar 16 van, dat gaat net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |