Lekker duurquote:
nou zie, druk druk drukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
mja een ritje toilet heb ik ook wel gedaan.. enheeft eten naar bed gebracht
oer-taferelen hier
en ik durf niet te kijken in de keuken
Afwachten maar dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop maar dat ze slaapt, anders is het echt klote.
kan niet bellen naar het buitenland, geen idee waarom niet.quote:
Klooten aifoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan niet bellen naar het buitenland, geen idee waarom niet.
Jij leest nooit wat je gaat versturen voordat je het ook echt verstuurt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop maar dat ze slaapt, anders is het echt klote.
Dat doe ik dus wel sinds wat blundersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij leest nooit wat je gaat versturen voordat je het ook echt verstuurt?
pas toen ze antwoordde, het is maar een heel klein woordje en het was zo ongeveer de lengte van het volledige Russische volkslied, dus ik zag het over het hoofdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Afwachten maar dusIk denk dat het wel goed komt, zeker als je 3 smsjes na hebt gestuurd.
Wanneer kwam je erachter dat je T9 het bericht verneuckt had? Meteen na het verzenden of pas toen je antwoord had?
hoezo duur?? sms-en goedkoop dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker duur
En vooral kut als ze slaapt... beter afwachten tot morgen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga naar bed, zie wel of ik nog terugkom
Dat ken ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet het toch maar eens proberen. Het wordt hier ook wel over de apple crumble gegoten en de kinderen zijn er gek op. Geen idee waarom ik het nog nooit heb geproefd eigenlijk. Ik heb ook lange tijd shortbread gemeden wat ook dom is want ook dat is erg lekker
'Niet' ipv 'echt' zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pas toen ze antwoordde, het is maar een heel klein woordje en het was zo ongeveer de lengte van het volledige Russische volkslied, dus ik zag het over het hoofd
Gaat welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo duur?? sms-en goedkoop dan?
Sweet dreams alvast dan maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga naar bed, zie wel of ik nog terugkom
Het smaakt heel erg naar boterkoekjes waarin heeeeeeel veel boter zitquote:
£90 voor een ticket is toch nog steeds niet duurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een vlucht met Ryanair geboekt maar wat zijn die prijzen daar verradelijk zeg. Als je verder gaat moet je £30 betalen voor een koffer tot 15kg (of zelfs £50 voor 20kg), dan betaal je £8 priority boarding, £10 omdat je met een debitcard (visa) betaald en £12 web check-in. Al met al komt er dus maar liefst £60 (of als je veel bagage hebt £80) bovenop de ticketprijs![]()
![]()
oehquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het smaakt heel erg naar boterkoekjes waarin heeeeeeel veel boter zit
Nah, de ticketprijs was £79.98 dus het totaal van £139.98 valt inderdaad nog mee maar het ziet er gewoon wat misleidend uit vind ikzelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
£90 voor een ticket is toch nog steeds niet duur
oh maar das met sommige vakanties toch ook zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, de ticketprijs was £79.98 dus het totaal van £139.98 valt inderdaad nog mee maar het ziet er gewoon wat misleidend uit vind ikzelf
Ja, toch bijna het dubbele inderdaad van wat ik in eerste instantie dacht. Vind dat altijd een beetje jammer heel eerlijk gezegd. Zeker met hele vakanties zoals jij zegt al boek ik eigenlijk nooit hele vakantiesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar das met sommige vakanties toch ook zo
dan komt er dit nog even bij en dat nog even
Al die beetjes maken het wel lekker duur
ik keek even op een site met leuke papieren beestjesquote:
Ja idd zo was ik laatst aan het kijken voor een weekendje wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, toch bijna het dubbele inderdaad van wat ik in eerste instantie dacht. Vind dat altijd een beetje jammer heel eerlijk gezegd. Zeker met hele vakanties zoals jij zegt al boek ik eigenlijk nooit hele vakanties
Wow, dat is nogal een bedrag om schoon te maken zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd zo was ik laatst aan het kijken voor een weekendje weg
kwam er 75 euro eindschoonmaak bij... ik vind dat echt overrated
geen ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is nogal een bedrag om schoon te maken zeg
Vraag me af in wat voor staat je de boel moet achterlaten wil je dan waar voor je geld hebben
Nope, dit is echt bijzonder kut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker rustig
Al sms terug, TFM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |