Lust je geen knakworstjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, okay![]()
Van die koek bedoel ik trouwens deze:
[ afbeelding ]
goehoedquote:
Dat had ik altijd met custardcakejes, alleen al omdat het zo'n tof woord isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roze koeken, daar was ik vroeger echt verslaafd aan
En ook die met dat witte poedersuiker, ik geloof sneeuwwitjes ofzo. Nou ja, in ieder geval lekker
zo lui als de netequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goehoed![]()
bezig met de voorjaarsschoonmaak![]()
nou ja, nu even niet![]()
hoe is het daar?
was T9quote:
Dat bedoelt ie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was T9
(behalve het woordenboek op je telefoon )
Custard is hier populair als een soort pudding. Ik ken het eerlijk gezegd eigenlijk niet echt. Het ziet er hier uit als gele (vanille) vlaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik altijd met custardcakejes, alleen al omdat het zo'n tof woord is
heb je ook helemaal niet gegeten en geplast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo lui als de nete
ik ga zo maar eens in bad.. ben ik vandaag het bed nog een keer uit geweest
wrom lukt het me nooit om een plan ten uit voer te brengen ??![]()
Ik stuurde dus een sms je naar m'n vriendin, maar t9 maakte ervan dat ik niet enorm van d'r hield, en dat ze niet een perfect meisje was, en nu denkt ze dat ik het uit wil maken.quote:
dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was T9
(behalve het woordenboek op je telefoon )
Gaat al goed, na 24 uurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik stuurde dus een sms je naar m'n vriendin, maar t9 maakte ervan dat ik niet enorm van d'r hield, en dat ze niet een perfect meisje was, en nu denkt ze dat ik het uit wil maken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik stuurde dus een sms je naar m'n vriendin, maar t9 maakte ervan dat ik niet enorm van d'r hield, en dat ze niet een perfect meisje was, en nu denkt ze dat ik het uit wil maken.![]()
![]()
Ja, het is een cakeje met een rondje geel spul in het midden...echt heel zoet en kleverig, maar damnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Custard is hier populair als een soort pudding. Ik ken het eerlijk gezegd eigenlijk niet echt. Het ziet er hier uit als gele (vanille) vla
Custard koekjes heb ik dus ook nog nooit geprobeerd. Vind de naam trouwens net als jij leuk
geen idee, ze sms't niet meer terug, en ik heb d'r al stuk of 3x gestuurd wat er aan de hand was en dat ik wél van d'r hou en alles, maar ze sms't niet meer terugquote:
Ojeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ze sms't niet meer terug, en ik heb d'r al stuk of 3x gestuurd wat er aan de hand was en dat ik wél van d'r hou en alles, maar ze sms't niet meer terug
mja een ritje toilet heb ik ook wel gedaan.. enquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je ook helemaal niet gegeten en geplast?![]()
ik denk dat dat komt omdat bedden nou eenmaal van die rotzakken zijn die je nooit los willen laten, hoe hard je je best ook doet
Ja, dus ik hoop maar dat ze slaapt, anders is het echt klote.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OjeeBalen dat ze zo ver weg zit
ennuh.. bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ze sms't niet meer terug, en ik heb d'r al stuk of 3x gestuurd wat er aan de hand was en dat ik wél van d'r hou en alles, maar ze sms't niet meer terug
Moet het toch maar eens proberen. Het wordt hier ook wel over de apple crumble gegoten en de kinderen zijn er gek op. Geen idee waarom ik het nog nooit heb geproefd eigenlijk. Ik heb ook lange tijd shortbread gemeden wat ook dom is want ook dat is erg lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is een cakeje met een rondje geel spul in het midden...echt heel zoet en kleverig, maar damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |