Weltrustosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga mezelf nu een schop richting bed verkopen. Hopelijk ben ik morgen dan weer wat beter wakker te krijgen.
Welterusten allemaal![]()
.
trusten DM !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga mezelf nu een schop richting bed verkopen. Hopelijk ben ik morgen dan weer wat beter wakker te krijgen.
.
Welterusten DMquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
.
maar hopen dat ie geen kronen had danquote:
wanneer vlieg je??quote:
ach, dan had hij wel meteen de beste troost mogelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar hopen dat ie geen kronen had dan
mja.. maar stel dat ie DAN in reflex weer z'n kaken op elkaar zet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, dan had hij wel meteen de beste troost mogelijk
wat heb je allemaal uit de kelder gehaald??quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar stel dat ie DAN in reflex weer z'n kaken op elkaar zet..
daar gaaaaan je knoppen!
Eerst wat koekjes, toen een banaan en daarna knakworstjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uit de kelder gehaald??
heheh..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee joh, daar zaten die Bugle en beugel heul niet
Wat heb je dan zoal gegeten johquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst wat koekjes, toen een banaan en daarna knakworstjes
Roze koeken, daar was ik vroeger echt verslaafd aanquote:
Die rommel uit de kelder en eierkoekenquote:
Heb je serieus KOUDE knakworstjes zo uit blik zitten etenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die rommel uit de kelder en eierkoeken
Sneeuwwitjes ken ik alleen als drankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roze koeken, daar was ik vroeger echt verslaafd aan
En ook die met dat witte poedersuiker, ik geloof sneeuwwitjes ofzo. Nou ja, in ieder geval lekker
Ja, alle 10quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je serieus KOUDE knakworstjes zo uit blik zitten eten![]()
Ehm, okayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |