kan gebeurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Internet bleef even hangen, daarom duurde het nogal lang
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Merel het volgende:
Ik kijk nu al wel uit naar de laatste noot van Ruud bij het afscheidslied
Ik moet GAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAN!!!quote:
Zo had 'ie 'm ook al geoefendquote:
ja ik kijk ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef alors het volgende:
Ik ga wel even Jochem Myjer kijken, hij is tof
Nee ik vind de Gypsy King ook niet veel aan. Is niet mijn muziek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou inderdaad, maar ik vind ze sowieso niet leuk.
het was vals en een dramatische timingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik vind de Gypsy King ook niet veel aan. Is niet mijn muziek.
Ruud speelt in musical de Volendamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, die kan lekker aan de schnabbel.
Ja dat hoorde ik, het intereseert de heren niet dat ze vals zongenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
het was vals en een dramatische timing
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud speelt in musical de Volendam
Fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk niet naar de backstage, maar volg je live-verslag wel.
dat was iets wat in de regie ofzo werd gezegd denk ik, wat dus niet de bedoeling was dat wij dat hoordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Merel het volgende:
Wat zeggen ze nou? "Ik begrijp niet dat hoogleraren dat doen, iemand zo de grond in boren"??
Maar daarom des te interessanter!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat was iets wat in de regie ofzo werd gezegd denk ik, wat dus niet de bedoeling was dat wij dat hoorden
Shit, snel plassen!quote:
Roman-tischquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Merel het volgende:
En Roman vindt Tommie vakmatig ook goed.
dat viel ons ook al opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Daar gaan we weer. Pia heeft zich omgekleed ondertussen.
Ik wil ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Merel het volgende:
We zijn er weer! En ik neem nog een glaasje wijn.
Kom maar halen!quote:
Dat is "Zorro"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Wat doen ze hun schouders breed? Of zitten die jasjes te strak?
Wehehe jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Die jurk lijkt zo uit Het kleine huis op de prairie te komen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Die jurk lijkt zo uit Het kleine huis op de prairie te komen.
Ik vind vooral zo opvallen dat het allebei van die kleine mannetjes zijn vergeleken bij deze damequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
ER lijkt meer chemie met Roman te zijn.
Thx! Gestemd op Romanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
stond net onderin beeld: Tommie of Roman smsen naar 5200
Ja ja, wel 6 haren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
Zozo, Roman heeft blijkbaar toch baardgroei.
waarom niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga de musical niet zien denk ik, als eerste van de 4 opzoeknaar reeksen!
Tommie doet toch toch beter hè?quote:
Frits zei het net ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zit naar de tekst te luisteren, maar ik wist helemaal niet dat Zorro een broer had.
T spreekt me allemaal niet zo aan, zeker niet als tommie wint.. misschien als k fikse korting heb.. want ik hou van Lone, en de muziek van gypsy kings is ook wel lekker.. maar ga hier zeker niet de volle pond voor betalen..quote:
Nee, ben je te oud voor!quote:
Dus als Roman wint gaan wij saampiesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
T spreekt me allemaal niet zo aan, zeker niet als tommie wint.. misschien als k fikse korting heb.. want ik hou van Lone, en de muziek van gypsy kings is ook wel lekker.. maar ga hier zeker niet de volle pond voor betalen..
alleen met dikke kortingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als Roman wint gaan wij saampies
Lone
quote:
Ja ik heb nu al bijna 70,00 uitgespaard dus laten we dat maar doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Mama, samen kaartjes kopen? Ik krijg ze niet gratis
Maar alleen als Tommie wint hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Mama, samen kaartjes kopen? Ik krijg ze niet gratis
Ach, als het bagger gaat lopen, hebben we altijd vakantieveilingen nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique ik krijg vast weer personeelsaanbiedingen
I know, ik heb nu 4 x daar kaartjes gekocht.. intotaal wel 400 euro korting ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Mary zit ook tussen de vakantieveilingen!
Weheeh daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
De vader van Tommie is familie van Dries Roelvink
Ja zo zat ik ookquote:
dat ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, als het bagger gaat lopen, hebben we altijd vakantieveilingen nog
En we moeten nog naar MAry he?
ze is net zo oud als ik vind haar er zooooooooooo oud uitzien!quote:
Ja ookquote:
Vergeleken bij de meeste talentenjachten doen ze dit toch snel hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
nou, over een half uur zullen ze wel bij de uitslag zijn he?
Tommie doet niet leuk;, tommie is leukquote:
MIJNESquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Tommie doet niet leuk;, tommie is leuk
Dat blonde kindje in zijn Zorro capequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat kereltje zo grappig bij de fans van Roman!
die wil ik wel als schoonzoon hoor, hij is meer dan welkomquote:
nee nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
nou, over een half uur zullen ze wel bij de uitslag zijn he?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef just me het volgende:
Merel!!! Tommie heeft een paarse sjerp, heeft hij in jouw gordijnen gehangen?????
Erg he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Fans. Ik vind het stom als mensen over hun eigen fans als fans praten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Die dikke met die baard was er zeker als eerste uit?
Ja hè?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef just me het volgende:
papa en mama tommie zitten wel vér uit elkaar!!
Jaquote:
Ik vind het nep en irritantquote:
GMTAquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja!
Die krijgt vast nog wel veel leuke rollen.
Dat doet de nummer 2 nooit. Wat dat betreft was het wel fijn datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
Gaat Roman niet het afscheidsnummer zingen
Dit is echt mijn lievelingsprogrammaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Als dit programma (op zoek naar...) weer komt ga ik het zeker vanaf het begin volgen. Al houd ik niet van musicals, ik vond het erg leuk om te kijken.
You missed some stuff the last 4 yearsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Als dit programma (op zoek naar...) weer komt ga ik het zeker vanaf het begin volgen. Al houd ik niet van musicals, ik vond het erg leuk om te kijken.
Nou nee hoor, alleen Joseph was leuk, die wijvenzooi is niks an.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
You missed some stuff the last 4 years
Ja. ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er een beetje carnavalesque uit.
wehehe ja helemaal met dat nummer er net onderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er een beetje carnavalesque uit.
ja iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Het past niet bij het gezicht van TommieHij ziet er uit als een klein jongetje in verkleedkleren.
Wat duur!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef just me het volgende:
Merel kaartjes kosten ¤ 75,00 !!
Kun je geen goedkoper vriendje zoeken?
wtf zeg, ik wil best naar een musical maar voor dat geld ga ik liever naar 2 concerten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
In het weekend MAry poppins rang 1, 89 euro hoorT kan altijd gekker en duurder, haha
Heb het geprobeerd , maar ik krijg ze niet gratisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef just me het volgende:
Merel kaartjes kosten ¤ 75,00 !!
Kun je geen goedkoper vriendje zoeken?
Ja, dat vind ik zo stom dat ze niet wat eerder in de competitie een fatsoenlijk kostuum aankrijgen. Stoorde me bij Op zoek naar Mary Poppins ook al zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Nu ik het kostuum heb gezien hadden ze toch Roman moeten kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |