kan gebeurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Internet bleef even hangen, daarom duurde het nogal lang
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Merel het volgende:
Ik kijk nu al wel uit naar de laatste noot van Ruud bij het afscheidslied
Ik moet GAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAN!!!quote:
Zo had 'ie 'm ook al geoefendquote:
ja ik kijk ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef alors het volgende:
Ik ga wel even Jochem Myjer kijken, hij is tof
Nee ik vind de Gypsy King ook niet veel aan. Is niet mijn muziek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou inderdaad, maar ik vind ze sowieso niet leuk.
het was vals en een dramatische timingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik vind de Gypsy King ook niet veel aan. Is niet mijn muziek.
Ruud speelt in musical de Volendamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, die kan lekker aan de schnabbel.
Ja dat hoorde ik, het intereseert de heren niet dat ze vals zongenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
het was vals en een dramatische timing
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud speelt in musical de Volendam
Fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk niet naar de backstage, maar volg je live-verslag wel.
dat was iets wat in de regie ofzo werd gezegd denk ik, wat dus niet de bedoeling was dat wij dat hoordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Merel het volgende:
Wat zeggen ze nou? "Ik begrijp niet dat hoogleraren dat doen, iemand zo de grond in boren"??
Maar daarom des te interessanter!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat was iets wat in de regie ofzo werd gezegd denk ik, wat dus niet de bedoeling was dat wij dat hoorden
Shit, snel plassen!quote:
Roman-tischquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Merel het volgende:
En Roman vindt Tommie vakmatig ook goed.
dat viel ons ook al opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Daar gaan we weer. Pia heeft zich omgekleed ondertussen.
Ik wil ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Merel het volgende:
We zijn er weer! En ik neem nog een glaasje wijn.
Kom maar halen!quote:
Dat is "Zorro"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Wat doen ze hun schouders breed? Of zitten die jasjes te strak?
Wehehe jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Die jurk lijkt zo uit Het kleine huis op de prairie te komen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Die jurk lijkt zo uit Het kleine huis op de prairie te komen.
Ik vind vooral zo opvallen dat het allebei van die kleine mannetjes zijn vergeleken bij deze damequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
ER lijkt meer chemie met Roman te zijn.
Thx! Gestemd op Romanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
stond net onderin beeld: Tommie of Roman smsen naar 5200
Ja ja, wel 6 haren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
Zozo, Roman heeft blijkbaar toch baardgroei.
waarom niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga de musical niet zien denk ik, als eerste van de 4 opzoeknaar reeksen!
Tommie doet toch toch beter hè?quote:
Frits zei het net ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zit naar de tekst te luisteren, maar ik wist helemaal niet dat Zorro een broer had.
T spreekt me allemaal niet zo aan, zeker niet als tommie wint.. misschien als k fikse korting heb.. want ik hou van Lone, en de muziek van gypsy kings is ook wel lekker.. maar ga hier zeker niet de volle pond voor betalen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |