Nee, ben je te oud voor!quote:
Dus als Roman wint gaan wij saampiesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
T spreekt me allemaal niet zo aan, zeker niet als tommie wint.. misschien als k fikse korting heb.. want ik hou van Lone, en de muziek van gypsy kings is ook wel lekker.. maar ga hier zeker niet de volle pond voor betalen..
alleen met dikke kortingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als Roman wint gaan wij saampies
Lone
quote:
Ja ik heb nu al bijna 70,00 uitgespaard dus laten we dat maar doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Mama, samen kaartjes kopen? Ik krijg ze niet gratis
Maar alleen als Tommie wint hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Mama, samen kaartjes kopen? Ik krijg ze niet gratis
Ach, als het bagger gaat lopen, hebben we altijd vakantieveilingen nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique ik krijg vast weer personeelsaanbiedingen
I know, ik heb nu 4 x daar kaartjes gekocht.. intotaal wel 400 euro korting ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Mary zit ook tussen de vakantieveilingen!
Weheeh daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
De vader van Tommie is familie van Dries Roelvink
Ja zo zat ik ookquote:
dat ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, als het bagger gaat lopen, hebben we altijd vakantieveilingen nog
En we moeten nog naar MAry he?
ze is net zo oud als ik vind haar er zooooooooooo oud uitzien!quote:
Ja ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |